در زندگی می‌توان انسان های بسیاری را یافت که بر نظافت کامل محیط زندگی و کار خود حساس هستند و یکی از ملزومات تمرکز بهتر برای آنها، نظافت محیط اطراف است.

یکی از محصولات مفید در محیط هایی که رفت‌ وآمد با کفش در آن نیاز است و سربسته هستند، پادری است و این پادری در ادارات نیز به وضوح مشاهده می‌شود، در این بخش از مقاله  پاخور با شما همراه هستیم تا نکاتی که باید در تهیه پادری اداری به آن توجه داشته باشید را برای شما شرح دهیم، تا انتهای نوشتار با ما همراه باشید.

معرفی ابتدایی پادری

نکاتی که در تهیه پادری اداری باید به آن توجه داشته باشید

در برخی از کشورهای قاره آمریکا و اروپا، از دیرباز مرسوم است که منطقه‌ای خاص از منزل و یا ورودی کلی به منزل با کفش انجام می‌گردد و این مسئله در میان مردم این نواحی بسیار مرسوم است، در نتیجه کاهش سطح نظافت زمین در فصول هوایی که گل و لای جاری می‌شد را می‌توانستید مشاهده کنید.

با گذشت زمان و تشکیل کمپانی های مطرحی در حوزه پادری های مختلف، استفاده از پادری های آلومینیومی در جلوی درب ورودی منازل مردم به یک نوع عرف تبدیل شد و محور اصلی آن نیز برای شخص مهمان، لزوم تمیز کردن کفش خود قبل از ورود به منزل میزبان بود تا کفش وی عاری از هرگونه آلودگی گردد.

خوشبختانه ایرانیان اما به دلیل مسائل بهداشتی شرح داده شده در دین مبین اسلام، این اخلاق را با خود به همراه ندارند ولی به مرور زمان و با رشد و توسعه شهرنشینی و احداث آپارتمان‌های بزرگ که مملو از مشاعات ساختمانی هستند، پادری ورودی ساختمان به تدریج مورد استفاده بیشتری قرار گرفت.

بیشتر تجهیزات قالیچه مانندی که در ابتدای ورودی ساختمان های مسکونی و اداری نصب می‌شوند تا غبار موجود را از کفش مراجعین پاک کنند را می‌توان به نوعی پادری قلمداد کرد، البته باید بگوییم که هر وسیله‌ای با این اوصاف حتما پادری نیست و باید در خرید پادری منزل بسیار دقت کرد.

دلایلی که به وجود پادری در ورود اماکن مختلف نیاز داریم

شاید در بسیاری از موارد اشخاص وجود یکی پادری مناسب را فقط پرداخت هزینه های اضافی قلمداد کنند و از آن به عنوان یک کالای مهم یاد نکنند، اما این را نباید فراموش کرد که در فصول پاییز یا زمستان که میزان بارش بسیار زیاد است، یک جفت کفش آلوده به گل و لای بازمانده از زمین بیرون می‌تواند زحمات نظافت شما را کلا به صفر برساند.

این رویداد هم برای شما و هم برای مراجع بسیار ناخوشایند است و شخص مراجع ترجیح می‌دهد تا ورودی مورد نظری وی دارای پادری باشد و گل کفش خود را با آن پاک کند، به این دلیل وجود پادری بسیار اهمیت دارد.

نکاتی برای خرید بهترین پادری اداری

نکاتی که در تهیه پادری اداری باید به آن توجه داشته باشید

موارد بسیار زیادی سبب می‌شود تا شما بتوانید هنگام خرید، به جای خرید یک تکه پارچه یا گلیم بلااستفاده، یک پادری خوب و با کیفیت را انتخاب کرده تا بتوانید نظافت محیط مورد نظر خود را در بهترین شرایط ممکن نگهداری کنید، این موارد را ما برای شما به شرح زیر دسته‌بندی کرده‌ایم:

  •  به ابعاد مورد نیاز خود دقت کنید: بهتر از قبل از تهیه پادری مورد علاقه خود، با استفاده از متر، محیط ورودی درب خود را کاملا اندازه بگیرید و بر حسب آن اقدام به تهیه پادری کنید، اگر متراژی بزرگ‌تر از حد معمول پادری اداری عادی دارید، می‌توانید از پادری هایی که به صورت متری فروخته می‌شوند استفاده کنید، اما باید توجه کنید که اکثر این پادری های متری فاقد ترمز پادری و چسب مخصوص هستند و برای ساکن نگهداشتن آن باید چاره‌ای پیدا کنید.
  •  تا حد توان بهترین کیفیت ممکن را انتخاب کنید: توجه به این نکته می‌تواند در پرداخت هزینه های مکرر خرید یک پادری اداری جلوگیری کند، این کالا جزو ملزومات اداری و مسکونی مهمی است که به دلیل استفاده بسیار زیادی که از آن می‌شود، دچار فرسایش می‌گردد و باید در تهیه آن دقت زیادی به خرج داد.
  •  به جنس پادری بسیار دقت کنید: در برخی از پادری های موجود برای استفاده، مواری مشاهده می‌شوند که بر خلاف ذات استفاده از یک پادری، عمل زدودن آلودگی از کفش ها را به خوبی انجام نمی‌دهند و دلیل آن هم تنها جنس پوشش اصلی نامناسب پادری است، هنگام تهیه یک پادری مناسب به جنس پوشش آن بسیار دقت کنید و توجه داشته باشید که پادری بتواند در شرایط مورد نیاز، به حد کفایت کفش مراجعین را پاکیزه نگهداری کند، پیشنهاد ما به شما در این قسمت بازدید از محصول پادری آلومینیومی PVC پاخور است .
  • از برند های معتبر خرید خود را انجام دهید: این نکته را به جرعت می‌توان در تهیه یک پادری اداری مناسب، به عنوان اولین نکته از آن یاد کرد، تهیه نمونه های تقلبی موجود که یک کپی درجه سه از محصولات ابتدایی محسوب می‌شوند به میزان زیادی می‌تواند در اتلاف منابع مالی شما تاثیر داشته و هزینه های مضاعفی را برای شما خلق کند.
  • به نظافت پادری توجه داشته باشید: اگر تعداد مراجعین بسیار زیادی دارید، در فصولی که تغییرات جوی زیادی مشاهده می‌شود، بهتر است به نظافت پادری مورد استفاده بسیار توجه داشته باید و در صورت امکان در بازه های زمانی دلخواه زیر آن را جارو بکشید، چرا که پادری همواره منبعی از تجمع آلودگی های بیرون است و باید به آن توجه کرد.

در صورتی که قصد مشاوره و خرید پادری اداری را دارید، می‌توانید با استفاده از فیلد های ارتباطی موجود با کارشناسان مجرب شرکت تولیدی پاخور در ارتباط باشید و پیرامون تهیه این محصول اقدام کنید.

نکاتی که در تهیه پادری اداری باید به آن توجه داشته باشید

سخن آخر

از اینکه شما همراه گرامی را تا انتهای این بخش از مقاله  پاخور به همراه داریم بسیار مفتخریم، در این مقاله به معرفی کامل پادری اداری و نکات مهم پیرامون خرید آن اقدام کردیم و امیدواریم توانسته باشیم در راستای پاسخ به سوالات شما گام مثبتی برداشته باشیم.

در صورتی که به این قبیل مطالب علاقه دارید، از شما دعوت می‌کنیم تا از سایر قسمت های سایت پاخور از جمله بخش محصولات و خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین دیدن کنید و با درج نظرات خود ، ما را در ارائه خدمات بهتر به خود یاری کنید.