پادری آلومینیومی محصولی است که امروزه در ورودی بسیاری از ساختمان های بزرگ در سراسر دنیا از آن استفاده می شود. پادری های آلومینیومی معمولا از دو بخش  رویه و زیره تشکیل شده اند.

جنس پادری آلومینیومی

آلومینیوم استفاده شده در پادری آلومینیومی چه ویژگی هایی دارد؟

بخش رویی پادری با توجه به نوع و کاربرد آن می تواند از جنس موکت و یا PVC باشد. ساختار بخش رویی پادری به گونه ای است که می تواند گرد و خاک و آلودگی ها را از کف کفش ها جدا کند و آن ها را به لایه ی زیرین پادری، که در واقع محفظه ی اصلی آن است، انتقال می دهد.

کاربرد های پاخور های آلومینیومی

پادری های آلومینیومی کاربرد بسیار زیادی دارند و از آن ها در فضاهای داخلی و ورودی ساختمان ها استفاده می شود. پادری آلومینیومی از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است که علت اصلی آن ساختار این محصول می باشد. بدنه ی اصلی پادری آلومینیومی از جنس آلومینیوم است و در ساخت آن ها از مواد اولیه ی بادوام و با کیفیتی استفاده می شود. ما در این مقاله به بررسی ویژگی ها و خصوصیات آلومینیوم استفاده شده در ساخت پادری های آلومینیومی خواهیم پرداخت.

 

راز ماندگاری و استقامت پادری آلومینیومی در چیست؟

بدنه اصلی پادری آلومینیومی از جنس آلومینیوم آنادایز شده است. به منظور جلوگیری از خوردگی سطح فلز و کاهش احتمال واکنش آن با عوامل محیطی، مانند رطوبت و مواد شیمیایی، معمولا سطح آلومینیوم را با کمک یک لایه اکسیدی و یا هیدروکسیدی می پوشانند. به این دسته از آلومینیوم ها که از مقاومت بالاتری نیز برخوردار هستند، آلومینیوم های انادایز شده گفته می شود.

ویژگی های آلومینیومی آنادایز شده به کار رفته در پادری آلومینیومی

استفاده از آلومینیوم آنادایز شده در پادری آلومینیومی، مقاومت محصول در برابر ضربه و رطوبت را به شکل قابل قبولی بالا می برد. به عنوان مثال، از پادری های آلومینیومی شیاردار، که بخش اعظم بدنه ی آن ها از آلومینیوم آنادایز شده تشکیل شده است، در بخش های بیرونی ورودی ساختمان ها و تالار ها استفاده می شود. به سبب استفاده از این شکل خاص از آلومینیوم، استفاده از پادری آلومینیومی در مناطق پر بارش و مرطوب نیز بلامانع بوده و تاثیری در مقاومت محصول نخواهد داشت. از سویی دیگر، آلومینیوم آنادایز شده، نسبت به سایر فلزات موجود در بازار سبک تر است. این امر نصب و یا تعویض پادری آلومینیومی را به مراتب آسان تر می  کند. همچنین درخشش سطح این فلز، در کنار سایر مواد استفاده شده در طراحی و ساخت پادری آلومینیومی (موکت و یا PVC) سبب شده است تا در نهایت محصولی با طراحی زیبا و شایسته تولید شود.

آلومینیوم استفاده شده در پادری آلومینیومی چه ویژگی هایی دارد؟

در ایران شرکت تولیدی پاخور این افتخار را دارد تا با بهره گیری از ده سال تجربه و سابقه ی درخشان در امر تولید پادری های آلومینیومی، نمونه های بسیار متنوعی از این محصول را در اختیار هموطنان خود قرار دهد. محصولات شرکت پاخور با مواد اولیه ی درجه یک تولید و طراحی می شوند و بسیاری از آن ها با گارانتی دوازده ماهه به بازار عرضه می گردند. شما می توانید ضمن مشاوره با کادر مجرب این شرکت، در خصوص انتخاب بهترین و مناسب ترین پادری های آلومینیومی اقدام فرمایید.

نحوه ی سفارش پادری های آلومینیومی

جهت سفارش پادری های آلومینیومی یا مشاوره در رابطه با دیگر محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران در اتباط باشید و یا برای سفارش به بخش خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید و ثبت سفارش انجام دهید .

درباره ما 

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع 

همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید