دکور مغازه و قسمت ورودی آن نقش موثری در جذب مشتری ایفا نموده و فروشندگان پرسابقه همیشه قسمت هایی از فروشگاه را که در معرض دید هستند با استفاده از تجهیزات گوناگون می آرایند تا تمایز چشمگیری نسبت به رقبا داشته باشند. 

از میان عناصر موجود در دکوراسیون های فروشگاه ها پادری نقش اساسی را به خود اختصاص داده است. در واقع پادری مغازه نخستین وسیله ای است که در معرض دید مشتری قرار می گیرد و می تواند به خوبی توجه افراد را به خود جلب نماید. 

این پادری ها در مدل های گوناگونی ساخته می شوند اما بهترین محصول آن است که بیشترین هماهنگی را با شرایط ساختمان تجاری یا مغازه شما داشته باشد. پادری های آماده موجود در فروشگاه های مختلف در ابعاد از پیش تعیین شده ساخته می شوند و فرد سفارش دهنده مجبور است محصول دریافتی را با هر طول و عرضی که دارد در قسمت ورودی قرار داده و استفاده کند. 

طبیعتاً چنین خریدی نمی تواند انتظارات افراد را از داشتن یک پادری کاملا فیکس شده در قسمت ورودی فروشگاه برآورده سازد. اما تولید کنندگان حرفه ای همیشه به دنبال کسب رضایت مشتری بوده و با ایجاد تعاملات میان مشتریان خود نیازهای آنها را شناسایی و برآورده می سازند. 

شخص خریدار می تواند با ارائه ابعاد جلوی درب ورودی فروشگاه یا مغازه خود به کارشناسان فروش راهنمایی های لازم را در جهت خرید و انتخاب پادری مناسب دریافت کند. این فروشندگان معتبر محصول را به همان اندازه ای که مشتری سفارش داده است برش می دهند و نسبت به ارسال آن اقدام می کنند. 

طراحی و ساختار این پادری ها نیز به گونه ای انجام گرفته است که شخص استفاده کننده برای نصب آنها با دردسر مواجه نشود و بتواند با ابتدایی ترین وسیله ها پادری را در قسمت مورد نظر نصب نماید. همچنین امکان استفاده از خدمات نصب از سمت شرکت تولید کننده وجود داشته و خریدار می تواند صرفه جویی قابل توجهی در وقت و زمان خود داشته باشد. 

پادری هایی که برای مغازه تولید می شوند کیفیت ها و ضخامت های گوناگونی دارند که انجام انتخاب از میان آنها مستلزم در نظر گرفتن شرایط و فاکتورهای مربوط به فروشگاه است. برای اینکه بتوانید بهترین پادری را از میان محصولات موجود انتخاب کنید پیشنهاد می شود تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

کدام پادری مشتری را جذب می کند؟

پادری آلومینیومی

یک فروشنده حرفه ای همیشه بایستی دغدغه جذب مشتری را داشته باشد تا بتواند افزایش فروش را تجربه کند. امروزه خریداران و رهگذران با دید دقیق تر و بازتری به سراغ انتخاب محصولات می روند و استفاده از روش های قدیمی برای جذب مشتری نمی تواند تعامل و اعتماد موثری میان فروشنده و خریدار به وجود بیاورد. از جمله مهم ترین مواردی که باعث می شود یک پادری توجه مشتریان را به خود جلب کند می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • پادری هایی که تناسب رنگی مطلوبی با اجزای موجود در فروشگاه داشته باشند ناخودآگاه توجه عابران را به خود جلب نموده و خریداران علاقه زیادی برای ورود به چنین مکان هایی از خود نشان می دهند. 
  • تناسب مساحت پادری با قسمت جلوی مغازه نیز یک مسئله بسیار مهم است که بایستی به دقت بررسی شود و محصول خریداری شده به طور کامل در قسمت جلوی مغازه فیکس گردد تا از به وجود آمدن به هم ریختگی در ذهن افراد جلوگیری شود. 
  • ضخامت استاندارد پادری نیز موجب می شود افراد در هنگام قدم زدن بر روی آن احساس خوبی داشته باشند. چنانچه این ضخامت بیشتر از حد استاندارد باشد ممکن است موجب افتادن و گیر کردن به پای افراد گردد.
  • جنس پادری مغازه نیز می تواند تفکر مثبتی نسبت به فروشگاه و حس مطلوبی از قدم گذاشتن بر روی آن برای مشتری ها به وجود بیاورد. 

پادری مناسب برای تردد بالا

پادری آلومینیومی مناسب تردد بالا

یک پادری مناسب و با کیفیت بایستی طول عمر بالایی داشته باشد و عاملی برای صرف هزینه های زیاد محسوب نگردد. این محصول نیز مانند سایر کالاهای دیگر تنوع گسترده ای در بازار دارد و مدل های با کیفیت و نامرغوب آن در بازار موجود هستند. 

پادری هایی که از جنس شاسی آلومینیومی به همراه رویه موکتی یا پی وی سی ساخته شده اند به عنوان با دوام ترین مدل های پادری جلوی درب ورودی شناخته می شوند که برای مکان های با تردد بالا نیز به کار گرفته شده و دچار آسیب نمی گردند. 

کاربرد پادری در فصول مختلف

پادری آلومینیومی

پادری ها تنها برای استفاده در فصل های خاص تولید نمی شوند و با نصب آنها می توانید در تمام طول سال بهره گیری مناسبی از این محصول داشته باشید. ورود خریداران به داخل مغازه با کفش های گلی در فصل بهار امری طبیعی به شمار می آید و از آنجا که در این فصل میزان بارش ها به حداکثر خود می رسد این موضوع انکارناپذیر است. 

استفاده از پادری مغازه برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و گل و لای چسبیده به کفش ها راه حل مطلوب و بدون نقصی به شمار می آید و بدین ترتیب فروشگاه شما در تمام روزهای فصل بهار خشک و تمیز و بدون آلودگی باقی خواهد ماند. 

استفاده از این پادری ها در فصل زمستان نیز موجب می شود از یخ زدن سطح زمین جلوی درب ورودی جلوگیری شده و بدین ترتیب از لغزش افراد در این قسمت پیشگیری به عمل بیاید. همچنین با آب شدن برف ها و یخ های احتمالی ممکن است آلودگی های مربوط به تعدد افراد بر روی زمین مرطوب به داخل مغازه منتقل شوند که با استفاده از محصول پادری می توان از چنین پیش آمدی نیز ممانعت به عمل آورد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور در میان کارخانجات تولیدی بزرگ و کوچک در کشور رتبه منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است و موفق به جلب رضایت بسیاری از خریداران گردیده است. محصولات این شرکت تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از آنجا که این مجموعه تولیدی ارسال به موقع و بی نقص کالا را در راس اولویت های خود قرار داده است روز به روز بر تعداد مشتریان محصولات این شرکت تولیدی افزوده می گردد.