پادری موکتی همانطور که از اسمش پیداست در قسمت مربوط به پادری که همان ورودی است قرار داده می شود و برای از بین بردن گرد و خاک و گل های چسبیده به کفش افراد بسیار کمک کننده است. همانطور که می دانید ورود افراد از محیط بیرون به داخل ساختمان باعث می شود گرد و غبار چسبیده به کفش آنها نیز محوطه داخلی انتقال پیدا کند. 

به وقوع پیوستن این رخداد سبب می شود پس از مدت زمانی نه چندان طولانی محیط داخلی ظاهر ناخوشایندی پیدا کند و علاوه بر آن آلودگی احتمالی موجود در این گرد و غبار به بخش های دیگر سرایت نماید. 

راه های گوناگونی برای از بین بردن این آلودگی ها وجود دارد اما همه آنها نیازمند صرف هزینه و همچنین وقت زیادی هستند. بهترین و مناسب ترین راه حل که به عنوان اقتصادی ترین آنها نیز به شمار می رود استفاده از پادری موکتی است. این محصول توسط شرکت های تولید کننده گوناگونی ساخته و در دسترس قرار گرفته است. 

پادری ساخته شده از تلفیق موکت و فلز در حال حاضر بهترین نوع پادری موجود در بازار است که شرکت تولیدی پاخور با در دست داشتن مجهزترین ماشین آلات اقدام به تولید آن می نماید. این محصول دوام بسیار زیادی داشته و بر اثر ترددهای سنگین دچار آسیب دیدگی یا فرسایش نخواهد شد. 

مزایای موکت ضخیم برای پادری

پادری آلومینیومی

با شنیدن اسم پادری ممکن است ضخامت های گوناگون این محصول را در ذهن بیاورید و از میان آنها مشغول برگزیدن بهترین نمونه باشید. اما در نظر گرفتن این نکته ضروری است که کدام پادری را برای قسمت ورودی ساختمان انتخاب کنید تا بهترین بازدهی را دریافت نمایید. 

همانطور که می دانید افرادی که قصد ورود به ساختمان را دارند کفش خود را بر روی پادری قرار می دهند. بنابراین ساختار پادری باید به گونه ای باشد که علاوه بر داشتن استقامت در برابر وزن افراد و سختی کف کفش، بتواند گرد و غبار چسبیده به آن را نیز درون خود محبوس کند. 

بهترین و تنهاترین گزینه ای که می تواند چنین ویژگی هایی را داشته باشد موکت ضخیم است. پادری موکتی استاندارد که دارای ضخامت مناسبی نیز هست برای چنین کاربردی ساخته شده است و در زمینه جذب گرد و غبار بهترین عملکرد را دارد. 

معرفی برند فروشگاه با پادری

بسیاری از دارندگان فروشگاه از طریق به کارگیری راه حل های مختلف اقدام به معرفی برند خود می نمایند. تبلیغات در فضای مجازی و همچنین پخش تراکت ها از جمله این راه حل ها برشمرده می شود. 

اما تبلیغاتی که به صورت واضح و حضوری انجام می گردد تاثیردهی چند برابری دارد و باعث می شود فرد توجه خود را به فروشگاه معطوف بدارد. یکی از روش های تبلیغ حضوری که نیازی به صرف هزینه بالایی نیز ندارد ثبت برند بر روی پادری موکتی است. 

فروشگاه یا ساختمان تجاری را در نظر بگیرید که در قسمت ورودی خود از پادری های زیبایی استفاده کرده است که برند مربوط به مکان مورد نظر بر روی آن ثبت شده است. در این صورت نام برند به صورت خواسته یا ناخواسته در ذهن فرد حک می شود. 

در چنین شرایطی شما موفق شده اید بدون صرف هزینه و وقت برند خود را تبلیغ کنید و آن را برای استفاده در زمان های مناسب در دسترس افراد قرار دهید.

پادری تک رنگ بهتر است یا چند رنگ؟

پادری آلومینیومی اجرا شده در ورودی مغازه

انتخاب رنگ مناسب برای پادری مهمترین بخش اجرای عملیات خرید تا بهره برداری از این محصول است. برگزیدن رنگی که تناسب بالایی با دیگر المان های موجود در فضا دارد مهمترین هنر خریدار است و از این طریق خواهد توانست جذابیت فوق العاده ای برای محیط به وجود بیاورد. 

انتخاب تک رنگ بودن یا چند رنگ بودن پادری موکتی نیز کاملاً بستگی به شرایط ساختمان و رنگبندی موجود دارد. گاهی اوقات شما می توانید با انتخاب یک پادری چند رنگ محیطی بی روح و ساده را به فضای شاد و جذاب تبدیل کنید. 

اما استفاده از این پادری در مکان هایی که دکوراسیون شلوغی دارند نتیجه جذابی به همراه نخواهد داشت و بهتر است در چنین شرایطی از پادری های تک رنگ استفاده کنید تا تضاد زیبا و شگفت انگیزی به وجود بیاورید. 

نصب پادری در چند ساعت

نصب پادری چندین مرحله دارد و با رعایت نکاتی همراه است و در صورتی که بتوانید از این طریق پیش بروید در آینده به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد و می توانید از پادری برای مدت زمانی طولانی بهره ببرید. این مراحل عبارتند از: 

  1. زیرسازی: برای نصب پادری لازم است در ابتدا طرح زمین را از وجود هرگونه آلودگی و چربی و ناخالصی پاک کنید تا شرایط لازم برای ایجاد چسبندگی مناسب میان پادری و زمین برقرار گردد. 

  2. برش دادن: در این مرحله بایستی پادری را به ابعاد مناسب برش دهید و بر طبق اندازه گیری هایی که قبلا انجام داده اید پیش بروید. 

  3. چسباندن: معمولا پادری موکتی را با چسب های آهن یا پلی اورتان نصب می کنند تا بدین ترتیب از کنده شدن پادری جلوگیری گردد. 

  4. فیکس نمودن: پس از اینکه پادری را به کمک چسب در سطح مورد نظر قرار دادید بهتر است با اعمال کمی فشار محصول را در سر جای خود فیکس کنید تا از جابجایی یا ایجاد ناهمواری در آن جلوگیری به عمل بیاورید.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور بخش اعظمی از تولید انواع پادری های فلزی با رویه موکت یا پی وی سی را به خود اختصاص داده است. این مجموعه تولیدی نتیجه سال ها تلاش و دسترنج خود را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی خریداران محصولی مقرون به صرفه را با قیمت منصفانه روانه بازار نموده است. 

خریداران محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانند از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت تمام محصولات تولید شده را با نمایی واضح و مشخصات کامل مشاهده نمایند. اما در صورتی که نیاز به دریافت راهنمایی در خصوص انتخاب مناسب ترین محصول داشته باشید می توانید با کارشناسان ما نیز ارتباط برقرار کنید. این عزیزان می توانند جدیدترین قیمت ها را نیز به مشتریان محترم ارائه دهند.