امنیت بهداشتی ساختمان یکی از نکات حائز اهمیت برای کاربران است که با سلامت آنها ارتباط مستقیم دارد. ساختمان های چند طبقه همیشه درگیری مشکلاتی از قبیل ورود گرد و غبار و گل و لای به داخل ساختمان توسط کفش افراد هستند. این موضوع در روزهای بارانی و برفی بیشتر نمایان می شود و دردسرآفرین تر است. 

امروزه محصولاتی با نام پادری به روی کار آمده اند که می توانند در جهت رفع این مشکل بسیار کمک کننده باشند. این محصولات با استفاده از مواد اولیه گوناگون طرح ها و ضخامت های مختلف تولید می شوند که هر کدام از آنها طول عمرهای مخصوص به خود را دارند. اما از میان تمام آنها پادری آلومینیومی کیفیت بالاتری داشته و محبوبیت بیشتری در میان مردم دارد. 

پادری های آلومینیومی طول عمر بسیار زیادی دارند و به راحتی شکسته یا خدشه دار نمی شوند. این پادری ها با ساختار استانداردی که دارند می توانند رطوبت و گرد و غبار را که از طریق کفش افراد بر روی آنها قرار می گیرد به خوبی جذب نموده و علاوه بر آن گل و لای چسبیده به کفش را نیز تا حد زیادی از آن جدا کنند که برای ورود به قسمت های تمیز داخل ساختمان آماده شود. 

با استفاده از این محصول اشخاص وارد شونده می توانند بدون داشتن نگرانی از بابت توصیف کردن محیط داخلی بر روی سطوح قدم بزنند. تناسب ضخامت این پادری موجب می شود به کفش افراد گیر نکند و مشکلی را در هنگام راه رفتن برای آنها ایجاد ننماید. 

علت استفاده از شاسی آلومینیومی برای پادری

پادری آلومینیومی

شرکت های مختلفی اقدام تولید انواع پادری نموده اند و محصولات خود را با کیفیت های مختلف روانه بازار می کنند اما تعداد معدودی از آنها تمام استانداردها را در روند تولید محصولات رعایت نموده و اجناسی را ارائه می دهند که از همه لحاظ درجه یک بوده و رقابت شریلی با محصولات مشابه خارجی دارند. 

پادری آلومینیومی شاسی دار یکی از همین محصولات است که قسمت شاسی آن با استفاده از آلومینیوم آنادایز شده ساخته می شود. آلومینیوم های معمولی استقامت کمتری نسبت به آلومینیوم های آنادایز شده دارند. علت مستحکم تر بودن این ماده وجود فرایند آنادایزاسیون است که برای فلز آلومینیوم انجام می گردد و مانند یک لایه مقاوم بر روی آن قرار گرفته و از ایجاد آسیب جلوگیری می کند. 

چنین فلزی عمر بالاتری دارد و حتی برای سالیان سال می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و بر اثر ترددهای بالا و تحمل وزن زیاد دچار تغییر فیزیکی نمی گردد. همچنین این شاسی ها به راحتی تمیز می شوند و شما می توانید بدون داشتن مشکل خاصی آنها را مانند روز اول زیبا و تمیز کنید. 

شاسی های فلزی ظاهر زیباترین به پادری می دهند و با استفاده از آنها می توان از وجود یک ورودی شیک و لاکچری لذت برد. همچنین این قطعه در قسمت لبه ها از شیب ملایمی بهره می برد که باعث می شود به پای افراد گیر نکرده و تردد کنندگان بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند و دچار لغزش نگردند. این شیب ها که با نام رمپ شناخته می شود یکی از اصول طراحی پادری های استاندارد است که توسط تولید کنندگان معتبر و حرفه ای پیاده سازی می گردد. 

نظافت روزانه برای کاهش شستشو

پادری آلومینیومی

محصولات پادری نیز مانند هر وسیله دیگری نیاز به نظافت دارند. هر چقدر تعداد تردد کنندگان بیشتر باشد و گرد و خاک با حجم بالاتری وارد قسمت های داخلی پادری شود نیاز به نظافت نیز افزایش پیدا کرده و حتی گاهی لازم است این عملیات به صورت روزانه انجام شود. 

نظافت روزانه پادری آلومینیومی سبب می شود همیشه از داشتن یک پادری تمیز و پاکیزه لذت ببرید و نیاز به شستشو را به حداقل ممکن برسانید. شستشوی پادری ممکن است با سختی بیشتری نسبت به گردگیری آن همراه باشد. 

اگر شما به طور روزانه و با استفاده از یک مکنده مناسب مانند جاروبرقی اقدام به حذف گرد و خاک تجمع یافته در پادری کنید تا مدت زمان طولانی نیاز به شستن پادری پیدا نخواهید کرد. زدودن گرد و غبار در فواصل زمانی کوتاه باعث می شود تشکیل گل و لای و لکه بر روی پادری بسیار ناچیز باشد و در معرض دید قرار نگیرد. 

بدین ترتیب شما می توانید از کثیف شدن پادری جلوگیری کنید و نیاز به استفاده از مواد شوینده و آب برای شستن پادری نداشته باشید. همچنین شما با استفاده از این روش نیاز به انجام عملیات خشک کردن پادری نیز نخواهید داشت. 

چرا پادری هزینه ها را کاهش می دهد؟

پادری آلومینیومی

انتخاب یک محصول استاندارد که بتواند وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام دهد در واقع یک صرفه جویی محسوب شده و موجب می شود خریدار رضایت کامل را از آن داشته باشد. از مهمترین مزایای خرید پادری آلومینیومی که باعث می شود برخی هزینه ها کاهش محسوسی داشته باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • عدم نیاز به نظافت مکرر: همانطور که گفته شد وظیفه اصلی پادری این است که گرد و غبار را به خود جذب کرده و از ورود آنها به داخل ساختمان جلوگیری کند و این موضوع سبب می شود که هزینه های مربوط به انجام نظافت قسمت های داخلی ساختمان کاهش پیدا کرده و سطوح داخلی برای مدت زمان بیشتری تمیز بمانند. 
  • جلوگیری از ایجاد بیماری و خسارت جانی: ورود گرد و غبار به داخل ساختمان و نفوذ آن به ریه افراد باعث ایجاد بیماری های مختلف و افزایش هزینه های درمان می شود که این هزینه ها نیز با استفاده از پادری کاهش پیدا کرده یا به طور کامل حذف می شوند. 
  • کاهش هزینه تبلیغات: مغازه ها و فروشگاه های تجاری که با استفاده از پادری های فلزی تجهیز گشته اند می توانند با یک تیر دو نشان بزنند و تبلیغات خود را بر روی پادری انجام دهند و بدین ترتیب علاوه بر جذب بیشتر مشتری از صرف هزینه های بالا برای تبلیغات گوناگون بکاهند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور چندین سال سابقه موفق در زمینه تولید انواع پادری آلومینیومی را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است. این مجموعه حرفه ای تمام نیازهای مشتریان مختلف را برآورد کرده و محصولات را بر اساس همین نیازها و در جهت رفع آنها تولید می کند. 

قیمت و مشخصات جدیدترین محصولات این شرکت تولیدی در وب سایت قدرتمند آن وجود دارد و شما می توانید از طریق مراجعه به بخش های مختلف محصولات گوناگون را مشاهده نموده و قیمت جدید آنها را ببینید.