به وجود آوردن زیبایی و راحتی در محیط آسانسور با استفاده از وسایل و کفپوش های مختلف انجام پذیر است که یکی از پرطرفدارترین آنها موکت کف آسانسور است که در مدل های مختلف و ضخامت های گوناگون در دسترس است. 

این وسیله پرکاربرد از نوعی موکت مستحکم و با استقامت بالا تولید می شود که در اثر تردد سنگین دچار سایش نمی گردد و تا مدت طولانی قابل استفاده است. با استفاده از این موکت کف آسانسور رطوبت بالایی نداشته و گرد و غبار چسبیده به کف کفش ها موجب گلی شدن این قسمت نمی گردند. 

با استفاده از موکت های مخصوص کف آسانسور می توانید صدای تولید شده بر اثر تماس کفش با کف آسانسور را به حداقل برسانید و از این طریق آسایش ساکنین را تامین کنید. بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند دیزاین آسانسور ساختمان خود را به بهترین نحو ممکن بیارایند از موکت های رنگی که هماهنگی لازم را با اجزای موجود در آسانسور داشته باشد استفاده می کنند و بدین ترتیب ظاهر جذابی را به وجود خواهند آورد. 

استفاده از موکت آسانسور به عنوان کفپوش کابین مزایای بسیار زیادی دارد که از آن جمله می توان به افزایش طول عمر کف کابین اشاره کرد. هنگامی که از این موکت در داخل آسانسور استفاده می کنید باعث به تاخیر افتادن سایش کف کابین خواهید شد. ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول به شما ارائه می دهیم تا بتوانی تصمیم منطقی تری در هنگام خرید بگیرید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

رنگ کفپوش آسانسور را متناسب با محیط برگزینید

کفپوش آلومینیومی آسانسور

انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با محیط برای محصول موکت کف آسانسور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا هر چقدر بتوانید هماهنگی میان موکت و دیگر اجزا را برقرار سازید در واقع دیزاین جذاب تری را برای آسانسور خود خواهید داشت. 

رنگ دیوارها و همچنین درب آسانسور یا رنگ نور لامپ ها یا حتی دیوارهای اطراف آسانسور همه در تعیین این انتخاب نقش دارند و می توان با در نظر گرفتن آنها به نتایج مطلوبی دست یافت. بهتر است رنگ های سایه روشن را انتخاب کنید و چنانچه اجزای موجود در آسانسور رنگ تیره دارند نسبت به انتخاب موکت با چند درجه روشن تر اقدام نمایید. 

انتخاب رنگ های متضاد نیز می تواند جلوه های بصری جذابی را به وجود بیاورد و افراد در هنگام حضور در آسانسور احساس مطلوبی خواهند یافت. چنانچه بتوانید موکت کف آسانسور را از میان رنگ های تیره انتخاب کنید با یک تیر دو نشان زده اید زیرا رنگ های تیر لکه پذیر هستند و کثیفی را کمتر نشان می دهند و به همین دلیل است که در اکثر آسانسورها از موکت های تیره استفاده می شود تا گرد و خاک جذب شده از کفش اشخاص در معرض دید قرار نگیرد. 

هزینه لازم برای نصب موکت آسانسور

کفپوش موکتی کف آسانسور

روش انجام نصب موکت کف آسانسور نیاز به اطلاعات خاص یا مهارت های پیچیده ندارد و شما می توانید تنها با استفاده از چسب آهن یا پلی اورتان این محصول را در قسمت مورد نظر بچسبانید و فیکس کنید. 

فیکس کردن موکت در داخل رمپ ها یا قسمت های مشخص شده در کف آسانسور به آسانی صورت می پذیرد تنها کافیست با استفاده از یک کاتر یا قیچی موکت را برش بزنید و پس از قرار دادن مقدار مناسبی چسب این موکت را برای چسب ها فشار دهید و منتظر باشید تا خشک شود. 

بنابراین نیاز به هزینه های زیادی جهت نصب این موکت نخواهید داشت و علاوه بر آن نسبت به دریافت کمک از افراد متخصص و طراحان دکوراسیون بی نیاز خواهید شد. استفاده از این روش در مقایسه با روش های گوناگون گران قیمت بسیار مقرون به صرفه تر است و بسیاری از ساختمان های امروزی نسبت به استفاده از آن اقدام می کنند. 

چطور موکت کف آسانسور را تعویض کنیم؟

کفپوش آلومینیومی آسانسور

موکت هایی که برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرند بر اثر سایش و تردد زیاد دچار صدمه شده و نیاز به تعویض پیدا می کنند. تعویض موکت کف آسانسور بسیار مهم است زیرا در صورتی که این کار را به موقع انجام ندهید ممکن است به پای افراد گیر کنند و باعث افتادن آنها و به وجود آوردن خسارات جانی متعدد گردند. 

برای تعویض موکت آسانسور مراحلی که در ادامه بیان می شود را طی کنید: 

  • قطع برق آسانسور: قبل از انجام هر کاری برق آسانسور را قطع کنید تا دچار مشکلات احتمالی نگردید و با خیال راحت عملیات نصب را به پایان برسانید. 
  • کندن موکتقبلی: با استفاده از ابزار مخصوص مانند کاردک فلزی می توانید موکت قبلی را به راحتی از سطح کف آسانسور جدا کنید و شرایط را برای چسباندن موکت جدید آماده سازید. 
  • تمیز کردن محل: از طریق به کارگیری تیغ های مخصوص کف آسانسور را از وجود هرگونه شی و کثیفی پاک کنید. 
  • برش موکت جدید: موکت جدیدی را که خریداری کرده اید به ابعاد مورد نظر برش بزنید و به شکل دلخواه در بیاورید.  
  • قرار دادن چسب و موکت: پس از اینکه مقداری از چسب آهن یا پلی اورتان را در کف آسانسور قرار دادید آن را به خوبی پخش کنید و از به وجود آمدن ناهمواری جلوگیری کنید و سپس موکت برش خورده را بر روی چسب ها قرار داده و مقداری فشار وارد آورید و سپس مدت زمانی را صبر کنید تا چسب خشک شود.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور طرح ها و رنگ های جذابی را برای تولید موکت کف آسانسور در نظر گرفته است و با ارائه محصولات با کیفیت و با دوام نقش موثری در ارتقا سطحارتقا سطح کیفی بازار ایفا نموده است. 

بسیاری از دارندگان ساختمان نسبت به این برند آشنایی دارند و تمام تجهیزات مورد نیاز خود را از شرکت تولیدی پاخوار تهیه می کنند زیرا اعتماد کامل را به کیفیت و دوام این محصولات دارند. بافت با کیفیت موجود در این موکت ها سبب می شود به راحتی تحت تاثیر تردد افراد دچار پارگی نشده و پرز نگردد. 

مشاوران و کارشناسان شرکت تولیدی پاخور همواره در تلاش هستند تا بهترین راهنمایی ها را در اختیار شما قرار دهند. این راهنمایی ها شامل پاسخ به سوالات متعدد خریداران در رابطه با کیفیت محصولات و ساختار آنها است. 

همچنین ارائه قیمت های جدید و به روز شده توسط کارشناسان فروش به مشتریان عزیز انجام می گردد و شما می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت ارتباط خود را با ما برقرار سازید و محصولات با کیفیت و مطمئن را ثبت سفارش کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.