اگر به دنبال یک وسیله ایمن ساز و در عین حال زیبا برای استخر خود هستید می توانید از کف پوش استخری بهره گیری نمایید. این محصول کارایی  فوق العاده ای دارد و به طرز شگفت انگیزی راه رفتن در مسیر لغزنده استخرها را به آسانی میسر می سازد. 

خطراتی که متوجه افراد تردد کننده در سطح استخر هستند ممکن است باعث به وجود آمدن آسیب های جانی و خسارات مالی گردند. بنابراین یکی از ضروری ترین وسایلی که برای هر استخری بایستی وجود داشته باشد پادری استخری است. این محصول که بر اساس درخواست مشتری ثبت سفارش می شود با استفاده از ماده قوی و با دوام پی وی سی ساخته شده است. 

تولید کنندگانی که از استانداردهای روز دنیا پیروی می کنند این کالا را در حداکثر کیفیت تولید نموده و بدین ترتیب رضایت مشتریان را جلب می نمایند و قطعاً افرادی که این کفپوش ها را از منابع معتبر و تولید کنندگان پرسابقه تهیه می کنند خرید آن را به آشنایان خود نیز پیشنهاد می دهند. 

با استفاده از این محصول می توانید محیطی ایده آل را برای مراجعه کنندگان به استخر و همچنین کارکنان مجموعه آبی فراهم آورید و تمام نگرانی ها را از بابت سر خوردن و لغزش و رسیدن آسیب به افراد از بین ببرید. ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر خرید خود را انجام دهید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

چطور پادری آسیب دیده را تعمیر کنیم؟

پادری استخری

برای تعمیر کردن کفپوش های آسیب دیده استخری که از جنس ماده پی وی سی ساخته شده اند می توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا بدون صرف هزینه زیاد بتوانید از همان کف پوش استخری قبلی استفاده کنید. این مراحل عبارتند از: 

  • تشخیص آسیب دیدگی: بررسی کامل و دقیق محل آسیب دیده باعث می شود بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای انتخاب روش تعمیر داشته باشید و بر اساس آن کف پوش را تعمیر کنید. در صورتی که آسیب دیدگی زیاد جدی نباشد می توانید با استفاده از وسایل ابتدایی مانند چسب عملیات را به پایان برسانید. اما در صورتی که آسیب دیدگی در حد عمیقی باشد و نتوان با چسب یا مواد مشابه آن را برطرف کرد بایستی نسبت به تعویض کفپوش استخری اقدام کنید. 
  • فراهم کردن ابزار مورد نیاز: امروزه ابزار آلات مختلفی مانند چسب های قوی ضد آب برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در تجهیزات استخری و وسایلی که با رطوبت در ارتباط هستند به بازار عرضه می شوند که با استفاده از آنها می توانید عملیات تعمیر کف پوش استخری را آغاز کنید. 
  • استفاده از چسب: قرار دادن چسب در قسمت ترک خورده و آسیب دیده و پر کردن آن به نحوه صحیح و دقیق در این مرحله انجام می شود و سپس با کمی صبر تا خشک شدن تعمیر کف پوش به پایان می رسد. 

قیمت ارزان و کارایی بالا

پادری استخری

کفپوش های جدید و مدرنی که امروزه وارد بازار می شوند از مواد ضد آب و با کیفیت ساخته می شوند که علاوه بر دارا بودن کیفیت و دوام از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند. ماده پی وی سی به عنوان اصلی ترین عنصر تشکیل دهنده کف پوش استخری شناخته می شود که به علت مزایای فراوانی که ارائه می دهد به عنوان ایده آل ترین گزینه جهت تولید این محصول انتخاب می گردد. 

این ماده که از مولکول های پلیمری که حالت پلاستیکی دارند تولید می شود و بنابراین وجود رطوبت نمی تواند تغییری در ساختار فیزیکی آن ایجاد کند. بنابراین شما می توانید به راحتی این محصول را در محیط لغزنده و خیس استخر استفاده کنید. 

همچنین پی وی سی حالت اصطکاکی دارد و با قرار دادن آن بر روی کاشی های لغزنده کف استخر می توانید به راحتی تردد داشته باشید و نگرانی از بابت سر خوردن مراجعه کنندگان وجود نخواهد داشت. تغییرات دمایی و ضربه یا فشار نیز نمی توانند باعث آسیب دیدن این کفپوش ها شوند. 

علاوه بر موارد گفته شده کفپوش پی وی سی قیمت مناسبی دارد زیرا از مواد ارزان قیمت و با کیفیت تولید می شود و تولید کنندگان معتبر بدین وسیله توانسته اند امکان خرید این محصول را برای تمام اقشار جامعه فراهم آورند. 

انجام نظافت و تمیزکاری این کف پوش ها نیز به راحتی میسر می گردد زیرا وسایلی که از ماده پی وی سی ساخته می شوند با استفاده از مواد شوینده نه چندان قوی به راحتی تمیز شده و تمام آلودگی های موجود بر روی آنها از بین خواهند رفت. در واقع می توان گفت این کفپوش ها تجمع میکروب و باکتری را به همراه نداشته و با وجود سطح صافی که دارند باعث لغزش آنها گشته و می توانند تا مدت زمان زیادی تمیز براق باقی بمانند.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند اعتماد شما مشتریان عزیز را جلب نموده و با ارائه محصولات با کیفیت و تامین به موقع کالا پاسخی در شأن این اعتماد فراهم آورد. 

این مجموعه تولیدی سوال های زیادی را در جهت ساخت بهترین کف پوش استخری تلاش نموده است و با پشتکار بدون وقفه و همچنین بهره گیری از تخصص افراد حرفه ای توانسته است به اهداف خود در جهت کسب رضایت خریداران دست پیدا کند. 

این مجموعه تولیدی که به عنوان یکی از برترین کارآفرینان کشور معرفی می شود تاکید فراوانی بر ایجاد همکاری های بلند مدت با دارندگان فروشگاه و همچنین خریداران عمده دارد و در این راستا تسهیلات و تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است. 

وجود شرایط تخصصی و جذاب برای خریداران عمده بستر مناسبی برای انجام خرید و فروش در سطح کلی را فراهم نموده است و هر روزه به تعداد مشتریان این مجموعه تولیدی افزوده می گردد. 

یکی از مهمترین خدماتی که شرکت تولیدی پاخور برای سفارش دهندگان در نظر گرفته است ارائه مشاوره های رایگان و کلیدی می باشد که به صورت خالصانه و بدون نقص ارائه می گردد. شما می توانید از این راهنمایی ها استفاده نموده و از میان محصولات موجود بهترین آنها را برگزینید تا بتوانید بازدهی مناسب را دریافت کنید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و از قیمت های جدید نیز آگاه شوید.