نیاز به انجام نظافت های مکرر در ساختمان های گوناگون یکی از عوامل افزایش هزینه های ساختمان است که برای رفع آن راهکارهای زیادی پیش رو قرار دارد. یکی از این راهکارها استفاده از پادری جلوی درب ورودی است که از طریق نصب آن در قسمت ورودی می توانید از انتقال آلودگی به دیگر بخش ها جلوگیری کنید. 

در دنیای امروز یکی از مهمترین اولویت ها حفظ بهداشت در محیط های مختلف است که باعث می شود از ابتلا به بیماری های مختلف پیشگیری کنید. حتی افرادی که مبتلا به بیماری های تنفسی هستند نیز با استفاده از انواع پادری می توانند تا حد زیادی از وجود هوای بدون آلودگی استفاده کنند و در محیطی امن زندگی کنند. 

اما شاید از خود بپرسید که ارتباط پادری با بیماری های آسمی چیست؟ افرادی که با کفش های مرطوب و گلی وارد ساختمان می شوند گرد و غبار و گل و لای چسبیده به کف کفش خود را به بخش های دیگر منتقل می کنند. این آلودگی ها پس از خشک شدن و تردد افراد به هوا برخاسته و باعث کثیف شدن و آلوده گشتن فضا می شوند. 

ورود این آلودگی ها به ریه های حساس موجب می شود بیماری های افراد عود کرده و عواقب جبران ناپذیری را برای آنها به وجود بیاورد. برای اینکه مانع از به وجود آمدن چنین شرایطی شویم می توانیم از انواع پادری های امروزی که از مواد مرغوب و طراحی منحصر به فردی بهره می برند استفاده کنیم. 

این پادری ها قیمت مناسبی دارند و با استفاده از آنها می توانید بسیاری از هزینه های مربوط به درمان یا نظافت های دوره ای هر ساختمانی را کاهش دهید. این مطلب شامل اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول است که با خواندن آن می توانید خرید انواع پادری را با دقت و آگاهی بیشتری انجام دهید. 

یک فروشگاه با راهرو براق و تمیز

پادری آلومینیومی

اهمیت نظافت در فروشگاه و تمیز بودن آن بسیار زیاد است و باعث می شود توجه مشتریان جلب شده و میزان فروش افزایش پیدا کند. یک فروشگاه تمیز که با پادری جلوی درب ورودی تجهیز شده است همیشه دارای راهروهای منظم و مرتب است و هیچگونه آلودگی و گرد و غباری در زمین این فروشگاه دیده نخواهد شد زیرا این پادری ها هرگونه آلودگی و گل چسبیده به کفش افراد را به خود جذب نموده و از انتقال آنها به داخل جلوگیری می کنند. 

از جمله مزایای استفاده از این محصول در فروشگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • سودآوری بیشتر: هنگامی که محیط فروشگاه تمیز باشد تعداد مشتریان و خریداران افزایش پیدا کرده و بدین ترتیب سودآوری قابل ملاحظه ای برای دارنده فروشگاه به ارمغان خواهد آمد. 
  • رضایت مشتری: افراد مراجعه کننده به فروشگاه دوست دارند محیطی تمیز و عاری از آلودگی را تجربه کنند و به وجود آمدن چنین شرایطی تنها با استفاده از پادری جلوی درب ورودی میسر می گردد. 
  • افزایش جذابیت محصولات: هنگامی که محیط فروشگاه تمیز و زیبا باشد محصولات موجود نیز با جلوه بیشتری به نظر خواهند آمد و افراد مراجعه کننده می توانند انگیزه بیشتری برای گشتن در میان قفسه ها و محصولات داشته باشند. 
  • صرفه جویی در وقت: با استفاده از این پادری ها مجبور نیستید دائماً در حال تمیز کردن راهراه های فروشگاه باشید زیرا راهروها همیشه خشک و تمیز هستند و با یک نظافت مختصر در ابتدای روز درخشندگی و تمیزی آنها حفظ می گردد. 

بنابراین می‌ توان نتیجه گرفت افرادی که برای فروشگاه خود از این محصول استفاده می‌ کنند با صرف هزینه نه چندان زیاد به سودآوری قابل توجهی دست پیدا خواهند کرد.

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

هزینه نظافت پادری جلوی درب ورودی

پادری آلومینیومی

نظافت پادری امری هزینه بر نبوده و نیازی به مصرف مبالغ زیاد برای نظافت آن نخواهید داشت. برقراری بهداشت در این پادری جلوی درب ورودی به راحتی میسر می گردد و در صورتی که بتوانید به صورت روزانه با استفاده از یک مکنده مناسب این پادری را تمیز کنید و از انباشت گرد و غبار یا گل و لای در قسمت های زیرین و داخلی آن جلوگیری کنید همیشه از داشتن یک پادری تمیز و عاری از آلودگی بهره خواهید برد. 

در صورتی که پادری بیش از حد کثیف شده باشد و نیاز به شستشو پیدا کند می توانید تنها با استفاده از یک شوینده نه چندان قوی و مقدار کمی آب نسبت به تمیز کردن لکه های آن اقدام کنید. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که انجام نظافت پادری هزینه زیادی را در بر نگرفته و همچنین با استفاده از این محصول می توانید از هزینه های نظافت کل ساختمان نیز بکاهید. 

پادری هایی که توسط شرکت های تولید کننده حرفه ای به بازار وارد می شوند دارای طول عمر زیادی هستند و از آنجا که شاسی این پادری ها از نوعی فلز به نام آلومینیوم آنادایز شده تشکیل شده است می توان گفت در مقابل شستشوهای مکرر نیز مقاوم هستند. اما بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از مواد شوینده قوی یا آب فراوان ممکن است به چسب قرار داده شده در زیر پادری صدمه وارد کند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور سالیان سال است که در زمینه تولید انواع پادری جلوی درب ورودی از جمله پادری های موکتی با شاسی آلومینیومی مشغول به فعالیت است و گام بزرگی در جهت حفظ سلامت افراد در ساختمان های مختلف برداشته است. 

این محصول که در کارخانه تولیدی پاخور تولید و به بازار عرضه می شود مانند یک مانع مستحکم برای جلوگیری از پخش شدن آلودگی در دیگر بخش های ساختمان عمل نموده و محیط تمیز و پاکیزه را برای افراد به ارمغان می آورد. 

مشتریان شرکت تولیدی پاخور با مشاهده کیفیت محصولات تولید شده آنها را به آشنایان خود پیشنهاد می دهند و نظراتی که از خریداران قبلی ثبت شده است نشان دهنده سطح کیفی بالای محصولات شرکت تولیدی پاخور است. 

شما عزیزان می توانید تمام سوالات خود را در جهت کسب اطلاعات مفید در رابطه با ساختار محصولات تولید شده و همچنین قیمت آنها از کارشناسان مجموعه تولیدی پاخور بپرسید و پاسخ های منطقی و دقیق دریافت کنید. شماره تلفن های قرار داده شده در سایت به عنوان پل ارتباطی میان خریداران و کارشناسان این مجموعه قرار گرفته اند.