کفپوش آلومینیومیدر حال حاضر بهترین و مناسب ترین وسیله شناخته شده برای جذب گرد و غبار از کفش افراد تردد کننده محسوب می شود. این محصول پرکاربرد و جذاب می تواند به راحتی باعث ایجاد تمیزی در محیط بیرونی و همچنین داخلی ساختمان شده و علاوه بر آن زیبایی بنا را افزایش دهد.

کفپوش های آلومینیومی سطح یکنواختی دارند و به دلیل اینکه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولید می شوند عاری از هرگونه ناهماهنگی و ناهمواری در ساختار خود هستند. هنگامی که در یک روز بارانی قصد ورود به مکانی را دارید و از کفش های گلی خود رنج می برید با دیدن یک کفپوش آلومینیومی پر قطر که می تواند گل های چسبیده به کفش شما را به خود جذب کند احساس رضایت خواهید داشت.

الیاف مقاومی که در ساختار این کفپوش ها به کار گرفته شده است با نام موکت بلژیکی شناخته می شوند و تاثیر بسیار زیادی در کنده شدن تمام گرد و غبار و گل و لای کف کفش دارند. پرزهای این موکت به خوبی در میان شیارهای کفش قرار گرفته با فشاری که به اجزای موجود در این شیارها وارد می کند موجب کنده شدن آنها خواهد شد.

کفپوش آلومینیومی دارای شاسی قدرتمندی است که بر اثر تردد بالا دچار تغییر نخواهد شد و تحت تاثیر فرسایش قرار نمی گیرد. نصب پادری آلومینیومی یا همان کفپوش دم دری نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد اما باعث کاهش هزینه های مربوط به نظافت خواهد شد.

حفظ تمیزی فضا با جذب گل کفش ها

کفپوش آلومینیومی

کفپوش آلومینیومی دارای ویژگی های منحصر به فردی است و از طریق این خصوصیات می تواند باعث به وجود آمدن تمیزی در کل ساختمان شود. این ویژگی ها عبارتند از: 

  • نگهداری گرد و غبار: این محصول به راحتی می تواند گرد و غبار قرار گرفته بر روی خود را به لایه های زیرین منتقل نموده و مانع از پخش شدن آنها در هوا شود. بدین ترتیب تمیزی بر روی زمین و همچنین هوا برقرار شده و تاثیر زیادی در عدم تشدید بیماری های تنفسی خواهد داشت. 
  • زدودن گل کفش: همانطور که گفته شد قسمت رویه کفپوش آلومینیومی از موکت بلژیکی تشکیل شده است که به خوبی گل های چسبیده به کفش را جدا می کند. بدین ترتیب نیازی به تعویض کفش نخواهید داشت و تنها با چند بار فشردن کفش بر روی این محصول شرایط لازم برای ورود به ساختمان را پیدا خواهید کرد. 
  • ضد آب بودن: این کفپوش ها ضد آب هستند و در هنگام مواجهه با رطوبت آن را به قسمت های زیرین منتقل می کنند. 
  • تمیزی آسان: در صورتی که کفپوش آلومینیومی در بازه های زمانی کوتاه مدت تمیز شود می توان همیشه شاهد تمیزی آن بود. استفاده از جاروبرقی یا مکنده های مختلف برای نظافت این محصول بهترین راه حل است و موجب می شود طول عمر آن نیز افزایش پیدا کند. 

الیاف مخصوص کفپوش آلومینیومی

کفپوش آلومینیومی  دارای قسمت های مختلفی است که هر کدام از آنها کارایی به خصوصی دارند. مهمترین بخش این کفپوش قسمت رویه آن است که نقش اصلی را در ایجاد پاکیزگی ایفا می کند. الیاف به کار گرفته شده در این بخش بایستی استحکام لازم را در برابر ترددهای گوناگون داشته باشد تا بدین ترتیب زود فرسوده نشده و بتواند برای زمان زیادی به عملکرد خود ادامه دهد.

این موکت ها می توانند تا آخر عمر خود شکل ظاهری شان را حفظ نموده و دچار تغییر در بافت نگردند. موکت بلژیکی تاثیر مستقیم در جذب حداکثر آلودگی کفش ها دارد و با توجه به وجود منافذ گسترده در میان الیاف خود محل خوبی برای نگهداری این آلودگی ها محسوب می شود. این موکت با داشتن اصطکاک لازم تردد آسان را برای افراد فراهم می آورد و موجب می شود براحتی و با کفش های پاکیزه بتوانید وارد ساختمان شوید.

این موکت ها با دارا بودن ضخامت استاندارد از به وجود آمدن صدای اضافه در هنگام راه رفتن جلوگیری می کنند و موجبات آسایش اطرافیان را فراهم می آورند. به کارگیری کفپوش آلومینیومی در طبقات مختلف آپارتمان یا ساختمان اداری و تجاری نیز فراهم است و نصب این محصول در هر سطحی امکان پذیر است. رنگ بندی های در نظر گرفته شده برای این کفپوش ها نیز بسیار جذاب هستند و تاثیر خارق العاده ای در جذب مشتری دارند. 

تردد نرم را با نصب کفپوش تجربه کنید

کفپوش آلومینیومی  از طریق تلفیق آلومینیوم و موکت تولید می شوند که این ترکیب سبب به وجود آمدن بهترین شرایط برای تردد می گردد. همانطور که می دانید ورود افراد از محیط بیرون به داخل ساختمان و انتقال آنها از محیطی به محیط دیگر ممکن است با ایجاد سر و صدا همراه شود. هنگامی که اشخاص با عجله از محیط بیرون وارد ساختمان می شوند با تولید صدا از طریق تماس کفش با زمین موجبات ناراحتی اطرافیان را فراهم می آورند.

استفاده از این کفپوش ها می تواند باعث به وجود آمدن سطحی نرم شده و بدین ترتیب هنگام راه رفتن از تولید اصوات جلوگیری کند. این موضوع برای ساکنین آپارتمان که نیاز به آرامش دارند بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر آن در حفظ بهداشت کلی فضا نیز تاثیر زیادی دارد. نرم بودن سطح می تواند خستگی پا را برطرف کرده و هنگامی که چند قدمی بر روی این پادری ها راه می روید احساس خوشایندی به شما دست خواهد داد.

یکی از مزیت های وجود کفپوش آلومینیومی نرم در قسمت ورودی ساختمان های تجاری این است که مشتریان علاقه بیشتری به حضور در داخل فروشگاه پیدا می کنند. این فروشگاه ها با در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان و نصب تجهیزاتی همچون پادری درب ورودی اهمیت به تامین آسایش مراجعه کنندگان را به تصویر می کشند. 

قبل از خرید مزایای کفپوش آلومینیومی را بپرسید

کفپوش آلومینیومی

کفپوش آلومینیومی  مزایای زیادی دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست و می تواند به شما در جهت استفاده صحیح از این محصول کمک کند. به عنوان مثال ظاهر زیبای این کفپوش ها برای حفظ استایل ساختمان تاثیر زیادی دارد و می تواند در جهت گیری اذهان کمک کننده باشد. این پادری ها عمری طولانی دارند و به راحتی خراب نمی شوند، به همین دلیل است که در کاهش هزینه ها برای تعویض پادری در بازه های زمانی کوتاه مدت موثرند.

استفاده از این محصول در محیط بیرون از ساختمان و حتی در شرایط مرطوب در مناطق آب و هوایی دارای رطوبت میسر است زیرا آلومینیومی که در ساختار شاسی آنها به کار گرفته شده است مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن دارد. استقامت فیزیکی این پادری ها به حدی است که افراد با هر وزنی که داشته باشند می توانند برای آنها تردد کنند و ذره ای در حالت فیزیکی اولیه کفپوش آلومینیومی تغییر ایجاد نشود.

این محصول خطری برای محیط زیست محسوب نشده و می توان در صورت لزوم آن را بازیافت کرد. همچنین در صورتی که شاهد فرسایش موکت بلژیکی موجود در سطح آن شدید می توانید تنها موکت را عوض کنید و نیاز به تعویض شاسی نخواهید داشت. 

شرکت تولیدی پاخور

کفپوش آلومینیومی  تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور بسیار با دوام است و چنانچه به سراغ نظرسنجی های ثبت شده توسط مشتریان قبلی بروید احاطه کاملی بر این موضوع پیدا خواهید کرد. کسانی که در گذشته از محصولات این تولید کننده پادری آلومینیومی استفاده کرده اند قطعاً برای خرید دوباره نیز با این مجموعه تولیدی در تماس خواهند بود زیرا نیاز به صرف وقت اضافه جهت یافتن فروشنده معتبر و اصیل نخواهند داشت.

سیستم های مدیریتی بدون نقص شرکت تولیدی پاخور موجب شده است تا تمام بخش های این مجموعه به صورت صحیح و بدون خطا به فعالیت خود ادامه دهند. بدین ترتیب مشتریان در هنگام مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت یا تماس با کارشناسان دچار سردرگمی نمی گردند و می توانند به راحتی محصولی متناسب با کاربرد مد نظر خود انتخاب کنند.

میزان فروش محصولات توسط این مجموعه تولیدی روز به روز در حال افزایش است و این شرکت جهت انجام معاملات به صورت عمده هیچ مشکلی ندارد و می تواند میزان نقدینگی و قدرت اقتصادی خود را برای مشتریان عمده به اثبات برساند. بنابراین به راحتی می توان گفت شرکت تولیدی پاخور آماده همکاری با شرکت های دولتی و خصوصی بزرگ بوده و می تواند تامین نیاز این سازمان ها را در اسرع وقت انجام دهد.