کفپوش آسانسور جهت محافظت از کابین آسانسور در برابر ترددهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و طول عمر کابین را تا حد زیادی افزایش می دهد. تردد میان طبقات در آپارتمان های چند طبقه امروزی از طریق پله ها کار سختی بوده و بر اندام های بدن مانند زانو آسیب های جدی وارد می کند.

امروزه آسانسور یکی از اجزای جدا نشدنی ساختمان ها به شمار آمده و اکثر افرادی که به نصب این محصول اقدام می کنند تمهیداتی برای جلوگیری از رسیدن آسیب به آن نیز می اندیشند. همانطور که می دانید هزینه های تعمیر قسمت های مختلف آسانسور بسیار بالا بوده و حتی ممکن است ساکنین ساختمان از عهده پرداخت آن بر نیایند.

بنابراین استفاده از محصولاتی مانند کفپوش آسانسور در چنین شرایطی طبیعی به نظر می رسد و موجب می شود هزینه ها به شدت کاهش پیدا کرده و آسانسور برای مدت زمان طولانی سالم باقی بماند. از میان قسمت های مختلف کابین آسانسور، کف آن است که به شدت در معرض سایش قرار داشته و بر اثر تردد افراد ممکن است آسیب ببیند. هنگامی که اشخاص با کفش های خود بر روی این قسمت قرار می گیرند علاوه بر ایجاد سایش موجب کثیف شدن کف نیز می شوند.

بنابراین استفاده از کفپوش های مدرن امروزی که دوام بالای نیز دارند علاوه بر اینکه محافظت کامل از کف آسانسور را به ارمغان می آورد از کثیف شدن یا لیز آن نیز پیشگیری می نماید. در صورتی که این کفپوش ها به صورت مداوم تمیز شوند مراجعه کنندگان همیشه با یک کابین تمیز و زیبا روبرو خواهند بود. ما در این مطلب قصد داریم شما را با مدرن ترین کفپوش آسانسور آشنا کنیم و روش دریافت قیمت جدید آن را ارائه دهیم. 

پارامترهای مهم در نصب کفپوش آسانسور

کفپوش هایی که که توسط شرکت های تولیدی معتبر برای پوشش کف آسانسور تولید می شوند بر اساس طراحی های جدید ساخته شده اند که معایب محصولات تولید شده در دوره های قبلی را پوشش داده اند.  اما با این حال در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه گفته می شود می تواند برای انجام نسبی راحت تر و داشتن کارایی بالاتر کمک کننده باشد.  این نکات عبارتند از: 

  • برش دقیق: از اولین و مهم ترین نکاتی که در هنگام نصب کفپوش بایستی مد نظر داشته باشید برش دقیق آن است تا بتوانید به همان اندازه کف کابین از موکت کف آسانسور جدا کنید. بدین ترتیب موکت به خوبی در مساحت کف آسانسور فیکس شده و از شروع شدن و تکان خوردن آن جلوگیری می گردد. این مسئله می تواند تا آخرین لحظه استفاده از کفپوش تاثیرگذار باشد و در صورتی که به خوبی رعایت نگردد باعث به وجود آمدن مشکلات متعدد خواهد شد. 
  • چسب با کیفیت: چسب هایی که برای نصب این محصول انتخاب می کنید بایستی کیفیت بالایی داشته باشند.  پیشنهاد ما چسب آهن و پلی اورتان است که چسبندگی مناسبی را به ارمغان می آورند و در هنگام کنده شدن ردی از خود بر جای نخواهند گذاشت. 
  • تمیز کردن قبل از نصب: حتماً قبل از مالیدن چسب بر روی سطح کف آسانسور قسمت مربوطه را از هرگونه چربی یا کثیفی و گرد و غبار تمیز کنید. در صورتی که این عملیات به صورت دقیق و کامل انجام نگردد کفپوش آسانسور نمی تواند به خوبی در سطح مورد نظر بچسبد و امکان کنده شدن آن وجود خواهد داشت. 
  • برطرف کردن ناهمواری ها: ناهمواری های از قبیل وجود پستی و بلندی در کف آسانسور موجب می شود کفپوش دچار موج شده و کارایی لازم را نداشته باشد. 

جنس کفپوش آسانسور مدرن

کفپوش کف آسانسور

کفپوش آسانسور از اجزای مختلفی تشکیل می شود که موکت بلژیکی مهمترین بخش آن را تشکیل می دهد. این موکت ها به علت داشتن پرس های بلند و ضخیم بسیار پرکاربرد هستند و دوام بالایی دارند. استفاده از این موکت مزایای بسیاری دارد که از آن جمله می توان به تمیز کردن کف کفش افراد اشاره کرد. افرادی که در داخل سانسور تردد می کنند و با کفش های کثیف یا خیس وارد می شوند در هنگام قرار گرفتن بر روی این کفپوش های موکتی کف کفش خود را تمیز نموده زمان از انتقال آلودگی به سایر اجزای ساختمان خواهند شد.

کفپوش های موکتی در انواع مختلفی تولید می شوند و متقاضیان می توانند بر اساس شرایط یا بودجه مورد نظر خود نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام نمایند. کفپوش آسانسور تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور دارای ساختاری پرقدرت و با دوام است که موجب می شود افراد خریدار اطمینان کامل را از کیفیت این محصول داشته باشند.

وجود راه راه های آلومینیومی و تلفیق آنها با موکت بلژیکی موجب می شود موکت به هیچ عنوان تکان نخورد و تحت تاثیر شرایط مختلف دچار آسیب نگردد. این کفپوش ها به هنگام قرارگیری در داخل آسانسور نیازی به زه ندارند زیرا به خوبی در تمام قسمت کف آسانسور فیکس می شوند و آلومینیوم به کار گرفته شده در میان موکت نیز از جابجا شدن آن جلوگیری می کند.

زمان تعویض کفپوش در آپارتمان پرتردد

کفپوش آسانسور

انواع کفپوش آسانسور مورد استفاده در ساختمان های مختلف دارای طول عمر متفاوتی هستند. ساختمان هایی که کمتر از ۵ طبقه ارتفاع دارند معمولا تردد کمتری را تجربه می کنند و آسانسورهای نصب شده در این آپارتمان ها نیز تحت تاثیر فرسایش کمتری قرار خواهند گرفت. اما آپارتمان هایی که ارتفاع آنها بالاتر از ۵ طبقه است معمولا در بازه های زمانی کوتاه تری نیاز به تعویض پوشش کف آسانسور خواهند داشت.

تعویض این پوشش پروسه زمانبر و سختی نداشته و کاربران می توانند به راحتی نسبت به انجام آن اقدام نمایند. ابتدا با استفاده از یک کاردک یا وسیله مخصوص دیگر کفپوش قدیمی و چسب های به کار گرفته شده در زیر آن را از سطح جدا کنید. سپس سطح کف آسانسور را به خوبی تمیز کنید تا از هرگونه ذرات اضافی پاک شود.  در این هنگام  کفپوش جدید را که دقیقاً به اندازه مساحت کف برش زده اید در قسمت مربوطه و با استفاده از چسب مخصوص نصب کنید.

این مراحل تنها کاریست که شما انجام می دهید و بعد از آن می توانید از کفپوش جدید لذت ببرید. با توجه به موارد ذکر شده می توان نتیجه گرفت که تعویض کفپوش آسانسور زمان مشخصی ندارد و مواد به کار گرفته شده در ساختار این محصول دچار فساد نگشته و خاصیت فیزیکی خود را از دست نمی دهند. بنابراین افراد استفاده کننده می توانند تنها در صورت مشاهده فرسایش موکت موجود در ساختار کفپوش اقدامات لازم را برای تعویض انجام دهند. 

قیمت جدید پوشش کف آسانسور موکتی

قیمت کفپوش آسانسور در بازار امروز دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفته و با توجه به نوسانات موجود در قیمت مواد اولیه نمی توان بهای این محصول را به صورت ثابت عنوان کرد. مواردی از قبیل قیمت موکت و هزینه آلومینیوم و همچنین افزایش دستمزد نیروی انسانی در این قیمت گذاری دخیل هستند که با گذشت زمان افزایش پیدا می کنند.

اما با تمام این وجود شرکت تولیدی پاخور تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در میان تولید کنندگان برتر کفپوش آسانسور، مناسب ترین قیمت را ارائه دهد. این کفپوش ها با توجه به کیفیتی که ارائه می دهند قیمتی منصفانه دارند و خرید آن ها برای تمام اقشار جامعه میسر است. بسیاری از افراد تمایل دارند قبل از انجام خرید قیمت واقعی و جدید این کفپوش ها را بدانند.

یک راه مطمئن و سریع برای رسیدن به این هدف مراجعه به وب سایت شرکت تولیدی پاخور است که در آن تنوع گسترده ای از محصولات تولید شده توسط این شرکت موجود است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت تمام قیمت های به روز شده را ملاحظه نموده و با توجه به بودجه ای که مد نظر دارید سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور سال های بسیاری است که در زمینه تولید انواع کفپوش آسانسورفعالیت دارد و موفق به جلب رضایت مشتریان فراوانی شده است. این شرکت در میان تولید کنندگان برتر در سطح کشور قرار دارد و کیفیت محصولات ارائه شده توسط مجموعه تولیدی قابلیت رقابت با نمونه های مشابه خارجی را دارد.

صادرات محصول توسط شرکت تولیدی پاخور از جمله افتخارات این مجموعه محسوب می شود و این مجموعه موفق شده است تاییدیه های استاندارد را از مراجع ذیربط دریافت نماید. کارشناسان خبره و با تجربه شرکت تولیدی پاخور همواره آماده هستند تا به سوالات شما در زمینه لیست قیمت کفپوش آسانسور و همچنین انجام انتخاب مناسب برای خرید کفپوش پاسخ بدهند. منتظر تماستان هستیم.