پادری صنعتیکه با عنوان پادری ورودی آپارتمان نیز شناخته می شود به عنوان یک گردگیر قدرتمند برای زدودن غبار کف کفش افراد به کار گرفته می شود. وجود این وسیله موجب می شود ذرات غبار کمتر وارد کارخانه شده و از نشستن آنها بر روی دستگاه های مختلف و نفوذ به لابلای چرخ دنده های آنها جلوگیری خواهد شد.

بدین ترتیب عملکرد دستگاه دچار مشکل نشده و نظافت در فضای موجود رعایت خواهد گشت. پادری صنعتی دارای یک شاسی آلومینیومی با کیفیت است به موجب می شود طول عمر آن تا حد چشمگیری افزایش پیدا کند. این پادری ها که در قسمت ورودی بخش های مختلف کارخانه نصب می شوند با استفاده از پیچ و رولپلاک یا چسب بر روی سطح مورد نظر فیکس می گردند.

فروشندگان پر سابقه و حرفه ای که در زمینه تولید پادری های صنعتی فعالیت می کنند تمام جوانب را در نظر گرفته اند تا محصولی بی نقص به مشتری ارائه دهند.

ترافیک های سنگین و بارهای مختلف که از روی این پادری عبور داده می شوند باعث به وجود آمدن تغییر در ساختار فیزیکی آن نشده و از آنجا که آلومینیوم آنادایز شده به کار گرفته شده در این محصول استقامت فراوانی در برابر فشار و ضربه دارد به حالت اولیه خود باقی خواهد ماند. این آلومینیوم تحت فرایندهای خاصی قرار گرفته است و از زنگ زدگی در امان است و بدین ترتیب می تواند تا مدت های زیادی مورد استفاده واقع شود. 

اول ایمنی بعد کار

پادری صنعتی به عنوان یک وسیله ایمن ساز در محیط کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد و از به وجود آمدن هوای آلوده و مملو از گرد و غبار جلوگیری می کند. همانطور که می دانید وجود گرد و غبار در فضا باعث به وجود آمدن بیماری های تنفسی و مشکلات متعددی برای ریه خواهد شد.

در نظر گرفتن راهکارهای ایمیل جهت حفظ سلامت افراد حاضر در قسمت های مختلف کارخانه از مهمترین اولویت های هر سیستم تولیدی به شمار می رود. نصب پادری صنعتی در بخش های ورودی که در معرض آلودگی بر اثر تردد هستند می تواند تا حد زیادی از انتقال آلودگی های مختلف به قسمت های داخلی جلوگیری کند.

هنگامی که موارد ایمنی قبل از انجام کار لحاظ گردد اطمینان افراد از عدم به وجود آمدن مشکلات مختلف جلب شده و می توانند با انگیزه و توان بیشتری به کار خود ادامه دهند. همچنین این پادری ها علاوه بر اینکه باعث تمیز ماندن محیط می گردند زیبایی خاصی به فضا افزوده و از سر خوردن اشخاص در هنگام ورود به ساختمان بر اثر کفش های پر از برف و گلی پیشگیری می کنند.

آیا پادری صنعتی یک تکه است؟

پادری صنعتی به صورت یک تکه تولید نمی شود و از به هم پیوستن اجزا و قطعات مختلف به وجود می آید. شرکت سازنده با توجه به اینکه سعی در برطرف نمودن معایب انواع پادری های قدیمی نموده است موفق به ساخت محصولی بدون نقص و همه چیز تمام شده است. پادری صنعتی از یک شاسی آلومینیومی قدرتمند و با دوام تشکیل می شود که لایه زیرین آن را ایجاد نموده است.

این شاسی آلومینیومی نقش اصلی را در فیکس شدن و اثبات محل پادری ایفا می کند و به راحتی تحت تاثیر عوامل جوی یا فشار وارد آمده در اثر تردد انسان یا چرخ دستی قرار نخواهد گرفت. در قسمت رویه پادری ها که به حالت راه راه تولید می شوند از مواد مختلفی بهره گیری می شود تا حداکثر غبارگیری انجام بپذیرد.

بهترین ماده برای رسیدن به این هدف موکت بلژیکی است. موکت های بلژیکی دارای پرزهای بلند و ضخیمی هستند که در لابلای شیارهای کفش قرار گرفته باعث کنده شدن قطعات کوچک و گرد و غبار از آن می شوند. بعضی از پادری ها نیز با استفاده از رویه های پی وی سی تولید می شوند که این رویه ها نیز می توانند عملکردی مشابه موکت بلژیکی داشته باشند.

یکی از مزایای چند تکه بودن ساختار پادری صنعتی این است که می توانید به راحتی در صورت نیاز نسبت به تعویض لایه رویی اقدام نموده و مجبور به پرداخت بهای کامل محصول نباشید.

نقش اصلی پادری جلو درب ورودی

پادری جلوی درب ورودی

پادری صنعتی وظیفه جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به قسمت های داخلی ساختمان را بر عهده دارد و می تواند به راحتی از کثیف شدن زمین یا فضا توسط گرد و غبار منتقل شده از کفش افراد پیشگیری نماید. علاوه بر موارد مذکور پادری ها از گیر کردن پای افراد به لبه درب ورودی جلوگیری می کنند و بدین ترتیب امنیت لازم برای تردد اشخاص فراهم می آید.

این ویژگی برای ساختمان هایی که در قسمت ورودی ناهمواری هایی در سطح زمین دارند بسیار ضروری محسوب شده و موجب می شود نواقص معماری در این بخش ها پوشانده شود. یکی دیگر از مزایای به کارگیری این پادری ها ایجاد امنیت در تردد بخش ورودی است که در فصل های زمستان و بهار که بارش های زیادی صورت می پذیرد محسوس تر است.

افرادی که با کفش های خیس قصد ورود به ساختمان را دارند می توانند با مالش کف کفش بر روی پادری این خیسی و گل و لای را بزدایند و بدین ترتیب ترددی امن تر و با اصطکاک بالاتر خواهند داشت.

پادری صنعتی  جلوه متفاوتی به ظاهر ساختمان بخشیده و از این طریق می تواند جذابیت آن را بیشتر نموده و این موضوع برای ساختمان های تجاری و فروشگاه های بزرگ نیز حائز اهمیت فراوانی است. پادری های صنعتی توسط فروشندگان و دارندگان ساختمان های تجاری نیز خریداری می گردند و بدین ترتیب جلب توجه مشتری را تجربه خواهند کرد. 

خرید مدل های جدید پادری صنعتی

پادری صنعتی

خرید پادری صنعتی توسط افراد گوناگون و برای کاربردهای مختلفی صورت می پذیرد. این پادری ها در ابعاد مختلف و ضخامت های گوناگون تولید می شوند و بدین ترتیب مشتریان می توانند با توجه به کاربردی که مد نظر دارند محصول مناسب را انتخاب کنند.

بهتر است در هنگام خرید این محصول نسبت به بررسی مواد اولیه به کار گرفته شده در ساختار پادری صنعتی دقت لازم را به کار ببرید تا از خرید محصولات بی کیفیت که در قسمت های مختلف آن از مواد اولیه نامرغوب استفاده شده است جلوگیری کنید.

فروشندگان معتبر و حرفه ای با استفاده از آلومینیوم درجه یک اقدام به تولید پادری های با دوام می کنند و در صورتی که بتوانید با این فروشندگان ارتباط بگیرید از داشتن خریدی بدون نقص لذت خواهید برد. توجه به برند محصول و بررسی نظرات مشتریان قبلی نیز کمک بزرگی به یافتن محصول مورد نظر و تهیه پادری آلومینیومی قیمت مناسب خواهد داشت. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور یکی از پیشروان صنعت تولید پادری صنعتی است که در بازار رقابتی امروز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این مجموعه تولیدی با استعانت از خداوند متعال توانسته است سابقه درخشان و شگفت انگیزی از خود برداری بگذارد. مشتری مداری و رعایت اخلاق از جمله ویژگی های ثابت کارکنان این شرکت است که باعث می شود مشتریان بتوانند با رغبت بیشتری به انجام معاملات با این شرکت تولیدی بپردازند.

مسئولیت پذیری سیستم های مختلف این مجموعه باعث شده است خریداران از تجربه متفاوتی برخوردار شوند و انجام معاملات جزئی و عمده با این شرکت را به دیگران پیشنهاد دهند. محصولات تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور نقش مهمی در پیشرفت صنعت داشته و به دلیل کیفیت مطلوبی که ارائه می دهند باعث شده اند تا کارخانجات دیگر نیز در صدد تولید محصولات مرغوب بر بیایند.

چنین روندی جامعه صنعتی را به سمت رشد و شکوفایی کشانده و بدین ترتیب راندمان و بازدهی محصولات تولید شده در ایران افزایش پیدا خواهد کرد. شرکت تولیدی پاخور بر بهبود مستمر کیفیت تولیدات خود متعهد است و همیشه رضایت مشتری را در اولویت امور خود قرار می دهد. کارشناسان با تجربه این مجموعه همیشه حاضرند تا با حوصله به تمام سوالات شما پاسخ داده و راهنمایی های لازم را جهت انتخاب مناسب ترین محصول ارائه دهند.