پادری خاک گیر گزینه مناسب برای جمع آوری گرد و غبار در محیط های پر تردد محسوب می شود و استفاده از این محصول نظافت بیشتر در قسمت های داخلی ساختمان را به همراه خواهد داشت. قیمت پادری چندان زیاد نیست اما در مقایسه با پیامدهای گران قیمتی که بر اثر ورود گرد و غبار به داخل ساختمان ایجاد می شوند مبلغ ناچیزی را شامل می شود.

شما می توانید با پرداخت یک بار هزینه برای خرید پادری قسمت ورودی ساختمان خود را در مقابل ورود گرد و غبار و گل و لای چسبیده به کفش واکسینه کنید. بدین ترتیب علاوه بر داشتن محیطی پاکیزه از تنفس در هوای سالم نیز لذت خواهید برد. طراحی زهکشی و شاسی به کار گرفته شده در قسمت زیرین پادری به گونه ای سرعت پذیرفته است که دوام این محصول تا حداکثر ممکن افزایش پیدا کند.

این شاسی ها دارای لبه های شیبداری هستند که از گیر کردن به پای افراد جلوگیری می کنند و تردد کنندگان می توانند با خیال راحت برای آنها قدم بزنم. پادری خاک گیر برخلاف اسمی که دارد به راحتی قابل تمیز شدن است و در صورتی که بتوانید با مکنده مناسب مانند جاروبرقی در فواصل زمانی منظم آن را تمیز کنید همیشه از داشتن یک پادری تمیز و زیبا بهره مند خواهید شد.

بسیاری از دارندگان فروشگاه ها یا مراکز بزرگ از پادری ها به عنوان تبلیغات در قسمت ورودی استفاده می کنند و با ثبت برند خود بر روی آنها توجه مشتری را جلب می نمایند. ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی دقیق تر و کامل تر داشته باشید. 

ورودی خوش بو با نصب پادری

پادری خاک گیر

پادری خاک گیر با جذب آلودگی و رطوبت و جلوگیری از انتقال آنها به داخل ساختمان موجب می شود تجمع آلودگی صورت نپذیرفته و بدین ترتیب از به وجود آمدن بوی نامطبوع پیشگیری شود. الیاف به کار گرفته شده در قسمت رویه این پادری ها از جنس موکت بلژیکی هستند که دارای پرزهای بلند و ضخیم می باشند. بدین ترتیب رطوبت را در خود نگه نمی دارند و آن را به لایه های زیرین پادری منتقل می کنند.

شاید تا به حال در فصل زمستان یا بهار و همچنین در مواقعی که بارش باران صورت می پذیرد به مکان هایی وارد شده باشید که وجود رطوبت و گل و لای منتقل شده به داخل باعث به وجود آمدن چهره ناخوشایند و بوی نامطبوع شده است. در چنین شرایطی وجود یک وسیله پرکاربرد مانند پادری خاک گیرباعث ماندن حداقل رطوبت در سطح شده و بدین ترتیب از ایجاد محیط آلوده و بدبو پیشگیری خواهد شد. 

با پادری تبلیغ کنید

پادری خاک گیر نقش موثری در انجام تبلیغات ایفا می کند و امروزه استفاده از این محصول در بسیاری از مکان های تجاری و تفریحی رواج پیدا کرده است. چند نمونه از مدل های استفاده از پادری که بسیار پرطرفدار هستند عبارتند از: 

  • ورودی رستوران: یک راه حل خلاقانه و جذاب برای جذب مشتری رستوران این است که در نگاه اول توجه آنها را جلب کنید. استفاده از پادری که برند رستوران بر روی آن ثبت شده است موجب می شود توجه مشتری به نام رستوران و ظاهر زیبای پادری جذب شود. بدین ترتیب تصور مثبتی شکل گرفته و انگیزه برای ورود افزایش پیدا خواهد کرد. 
  • جلوی درب مهد کودک: مهد کودک های پرسابقه و بزرگ که اهمیت زیادی برای حفظ روحیه و شادی کودکان و همچنین سلامت جسمی آنها قائل هستند معمولا از تجهیزاتی استفاده می کنند که این هدف را در بهترین شکل ممکن میسر بسازند. استفاده از پادری در جلوی درب مهد کودک باعث می شود کودک در فضای به دور از گرد و غبار و سالم ساعات دلچسبی را سپری کند. 
  • تبلیغ فروشگاه لباس: از آنجا که خریداران لباس فرصت کافی برای گشتن در تمام فروشگاه ها را ندارند بهتر است نظر آنها را با ثبت برند در قسمت های کلیدی فروشگاه جلب کنید. انجام تبلیغات بر روی پادری یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود و نگاه ها را به سمت مغازه جلب می نماید. 
  • مقابل درب کفش فروشی: پادری هایی که با استفاده از طرح های جذاب مانند شکل کفش مزین شده اند بهترین و مناسب ترین ایده برای پادری های جلوی درب ورودی مغازه کفش فروشی محسوب می شوند. از آن گذشته خریداران می توانند خاک و گرد و غبار چسبیده به کفش را برای پادری خاک گیر تمیز کنند و سپس وارد فروشگاه شوند. 

نقش آلیاژ 6063 در ساختار پادری

پادری خاک گیر دارای ساختار محکمی است و از طول عمر بالایی برخوردار شده است. این ویژگی ها به سبب آلومینیوم قوی آنادایز شده ۶۰۶۳ موجود در قسمت شاسی پادری شکل گرفته اند که می توانند هرگونه فشار یا ضربه ای را تحمل کنند. بنابراین بنابراین دارندگان فروشگاه نگرانی از بابت حمل بار توسط چرخ دست از روی این پادری ها نخواهند داشت زیرا آلومینیوم مذکور به حد کافی مستحکم است و بر اثر ترددهای سنگین تغییر شکل فیزیکی در ساختار آن رخ نخواهد داد.

آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۳ بر اثر فرایندهای خاص و فعل و انفعالات استاندارد و پیشرفته تولید می شود. شرکت تولیدی پاخور ارزش زیادی برای تولید محصول با کیفیت قائل است و به همین دلیل در قسمت شاسی انواع پادری خاک گیراز این آلومینیوم استفاده نموده است تا بتواند محصولی با دوام و مرغوب را به دست مشتری برساند.

آلومینیوم آنادایز شده که در قسمت زیرین پادری قرار داده می شود به حالت راهراه است و در میان این لاین ها از مواد مختلفی مانند موکت بلژیکی یا پی وی سی بهره گیری شده است. بدین ترتیب علاوه بر ایجاد زیبایی چشم نواز اصطکاک مناسبی میان پادری و پای فرد نیز به وجود خواهد آمد. 

خرید پادری اصلی از فروشنده معتبر

پادری خاک گیر

هنگام خرید پادری خاک گیر دقت لازم را به خرج دهید تا محصول را از فروشنده اصلی دریافت کنید. فروشندگان پرسابقه که اعتمادسازی گسترده ای را میان مشتریان خود به وجود آورده اند تمایل به از دست دادن این اعتماد ندارند و به همین دلیل حداکثر تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین محصول را ارائه دهند.

در نظر گرفتن رنگ پادری و هماهنگی آن با دیگر اجزای موجود نیز از دیگر نکاتی محسوب می شود که در هنگام خرید بایستی به آن دقت کنید. به طور کلی انجام مشورت با افراد با تجربه و کارشناسان حرفه ای در جهت خرید پادری خاک گیر مناسب از ضروری ترین نکات خرید این محصول به شمار می رود. 

شرکت تولیدی پاخور

پادری خاک گیر که توسط شرکت تولیدی پاخور ارائه می گردد تمام آنچه که از یک پادری همه چیز تمام را انتظار دارید به رخ می کشد. این مجموعه تولیدی به تمام ارزش های بنیادین ساختمان های بزرگ و موسسات مختلف واقف است و روند تولید محصولات را به گونه ای ترتیب داده است که در هنگام استفاده نقصی از خود بر جای نگذارند.

وجود این شرایط و کیفیت بالا در محصولات و تولیدات تنها بر اثر وجود دقت حداکثر در بخش های تولیدی و همچنین سوابق طولانی مدت این مجموعه به دست آمده است. شرکت تولیدی پاخور موفق به دریافت تاییدیه های استاندارد از سازمان های ذیربط شده و به علت ارائه محصولات با کیفیت توانسته است رقیب اصلی تولید کنندگان درجه یک در سطح کشور محسوب شود.

این مجموعه تولیدی پیشگام در به کارگیری خلاقیت و نوآوری برای تولید محصول است که این ویژگی یکی از ارکان اساسی ترقی و افزایش محبوبیت در میان مردم به شمار می رود. وجود برنامه های آموزشی و افزایش سطح قدرت و توان کارمندان در تولید محصولات جدید و بدون نقص از جمله اولویت های شرکت تولیدی پاخور محسوب می شود.

تولید پادری خاک گیر توسط این مجموعه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام می گردد و خریداران می توانند با خیال راحت تا مدت زمان زیادی از کالای خریداری شده بهترین استفاده را ببرند.  برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید.