کفپوش استخری به عنوان یک پوشاننده ضد لغزش در زمین لیز استخر به کار گرفته می شود. همانطور که می دانید معابر لغزنده استخرها شرایط نامطلوبی برای راه رفتن به وجود می آورند و افرادی که به استخر وارد می شوند ممکن است بدون وجود تجهیزات ایمنی دچار مشکل شوند. 

کفپوش هایی که برای جلوگیری از پدید آمدن چنین مشکلاتی ساخته می شوند تمام انتظارات افراد را از داشتن محیطی امن برآورده ساخته و با ایجاد اصطکاک مطلوب مانع از سر خوردن می شوند. کفپوش استخری به صورت شاسی دار و بدون شاسی تولید می شود و بر اساس نیاز کاربر انتخاب می گردد. 

کفپوش های شاسی دار در قسمت لبه دارای شیب مناسبی هستند تا به پای افراد گیر نکنند. این کفپوش ها گزینه مناسبی جهت پوشش شدن پله های بیرونی یا داخلی استخر نیز به شمار می آیند و می توان از آنها جهت ایمن کردن پله ها نیز استفاده کرد. قسمت رویه این کفپوش ها با استفاده از پی وی سی های مشبک تجهیز شده است تا فرد تردد کننده بتواند در اطمینان کامل قدم بردارد. 

شرکت تولید کننده این محصول ابعاد کفپوش را طبق خواسته مشتری ثبت می کند و به همین جهت مشتریان عزیز می توانند با توجه به ابعاد استخر و قسمت های مورد نیاز نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند. کفپوش های استخری بر اساس آخرین استاندارد ساخته می شوند و دارای طول عمر زیادی هستند و به همین جهت می توان آنها را برای مدت زمان زیادی در قسمت های داخلی یا خارجی ساختمان مورد استفاده قرار داد. 

مطلبی که پیش رو دارید اطلاعات کامل تری در رابطه با این محصول به شما ارائه می دهد تا بتوانید با آگاهی بیشتر به سراغ خرید این کفپوش بروید و انتخاب خود را دقیق تر انجام دهید. 

مزایای مشبک بودن کفپوش استخری

کفپوش استخری

مشبک بودن کفپوش استخری مزایای فراوانی به دنبال دارد و همین مزایا باعث شده اند این محصول محبوبیت زیادی در میان مشتریان داشته باشد. از جمله مهم ترین اثرات مثبت استفاده از این محصول پرکاربرد می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • اصطکاک کافی: طراحی مشبک موجب می شود اصطکاک زیادی به وجود آمده و راه رفتن آسان شود و قسمت های مشبک به پای افراد گیر کرده و به همین دلیل تعادل مناسبی در هنگام راه رفتن را موجب می شوند. 
  • عدم تجمع آلودگی: تجمع آلودگی در مکان هایی صورت می پذیرد که رطوبت وجود داشته و امکان رد و بدل شدن هوا موجود نباشد. این کفپوش های استاندارد به طوری شکل گرفته اند که آلودگی و تولید باکتری و تکثیر آنها در لابلای قسمت های مشبک شده ایجاد نمی شوند و بدین ترتیب بهداشت رعایت خواهد گشت.
  • نظافت آسان: نظافت این کفپوش ها به شدت آسان است و شما می توانید تنها با استفاده از آب و مواد شوینده رقیق به سادگی آنها را تمیز کنید و از وجود هرگونه مواد مضر پاکسازید.
  • خروج سریع آب: از آنجا که ساختار کفپوش استخری به صورتی است که آب به راحتی از آن به قدمت زیرین منتقل شده و خارج می شود خروج سریع رطوبت اتفاق افتاده و بدین ترتیب کفپوش در حداقل زمان ممکن خشک می شود و برای استفاده مجدد آماده می گردد.  
  • طراحی زیبا: طرح های مشبک باعث ایجاد زیبایی بیشتر در کفپوش شده و شرکت های سازنده از این فرصت استفاده می کنند تا بتوانند محصولاتی را تولید کنند که از لحاظ زیبایی و رنگبندی هماهنگی های جذابی را با دیگر المان های موجود در استخر داشته باشند.
  • وزن کم: کفپوش های مشبک نسبت به محصولات توپر وزن کمتری داشته و می توان آنها را به راحتی از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال داد. 

جنس کفپوش های استخر

کفپوش استخری همانطور که گفته شد با استفاده از ماده پی وی سی ساخته می شود که به عنوان اصلی ترین ماده اولیه این محصول به شمار می آید. پی وی سی یک ماده پلیمری است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و مایعات یا آب به راحتی نمی توانند در بین مولکول های این ماده نفوذ کنند. بنابراین از این ترکیب برای تولید محصولاتی استفاده می شود که کارایی ضد آب دارند و در مکان هایی به کار گرفته می شوند که رطوبت زیادی وجود دارد و این رطوبت نباید به داخل شی تولید شده انتقال بیابد.

 ماده پی وی سی همچنین استقامت بالایی در برابر تاثیرپذیری از مواد شیمیایی مختلف دارد و می توان برای مدت زمان زیادی از محصولات ایجاد شده توسط این ماده در مکان های مرطوب بهره گیری نمود. ماده پی وی سی رنگ پذیری فوق العاده ای دارد و می توان محصولاتی که با این ماده اولیه تولید می شوند را در تنوع رنگی گسترده تولید کرد. به همین دلیل است که کفپوش های پی وی سی استخری در رنگ های متنوعی عرضه می شوند و سلایق گوناگون را به خود جلب می نمایند.

گاهی اوقات این کفپوش ها با استفاده از رمپ های شیبدار آلومینیومی در قسمت محیط اطراف خود تجهیز می شوند و بدین وسیله برای استفاده در راه پله ها به عنوان ترمز پله یا پوشش سطح پله ها کاربرد دارند. در نتیجه شما می توانید تمام محیط استخر را از قسمت بیرونی گرفته تا داخلی ترین بخش ها با استفاده از این کفپوش ایمن سازی کنید و از ایجاد اتفاقات ناگوار که باعث به وجود آمدن خسارات مالی و جانی متعدد می شوند جلوگیری نمایید.

چه قسمت هایی از استخر را بپوشانیم؟

کفپوش استخری برای تامین امنیت در استخر تولید شده است و استفاده از آن در هر مکانی که نیاز به اصطکاک جهت تردد آسان تر داشته باشد جایز و ضروری است. از جمله مهمترین مکان هایی که بیشترین احتمال آسیب رسیدن و لغزیدن برای افراد را به همراه دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • لبه استخر: مهمترین و خطرآفرین ترین قسمت استخر لبه حوض است که همیشه مرطوب بوده و مستعد برای سر خوردن افراد خواهد بود. با قرار دادن کفپوش در لبه استخر می توانید از سر خوردن فرد در هنگام راه رفتن در این بخش ها جلوگیری نموده و امنیت را برای او به ارمغان بیاورید. لغزش در لبه استخر علاوه بر اینکه ممکن است فرد را به قسمت عمیق فرو ببرد خطرات جانی مختلف از جمله شکستگی استخوان ها در اثر برخورد با لبه استخر را نیز به همراه خواهد داشت. 
  • ورودی های سونا و جکوزی: بخش جکوزی نیز مانند حوض آب دارای لبه هایی است که فرد در هنگام ورود ممکن است بر روی آن بلغزد و استفاده از کفپوش استخری می تواند از ایجاد چنین شرایطی جلوگیری کند. 
  • راهروها: راهروها قسمت هایی هستند که افراد زیادی بر روی آنها تردد می کنند و حفظ امنیت آنها با استفاده از وسایل ایمنی به سرانجام خواهد رسید. 
  • پله ها: پله های بیرونی و داخلی استخر با استفاده از کفپوش پی وی سی قابل استفاده می شوند و از آنجا که در قسمت های داخلی افراد از کفش یا دمپایی استفاده نمی کنند می توان با استفاده از این محصول ترددی امن تر و سریع تر را برای آنها به ارمغان آورد. 

کفپوش استخر مناسب برای فضای بیرون

کفپوش کلاسیک

کفپوش استخری و رنگ های گوناگون و ابعاد مختلف و همچنین مدل های متنوع تولید می شود تا بدین ترتیب انتظارات افراد را از داشتن یک محصول هماهنگ با شرایط موجود برآورده سازد. استخرهای روباز که در معرض هوای آزاد قرار دارند نیز به این وسیله نیاز پیدا می کنند و جهت حفظ سلامت افراد بایستی محل تردد امنی برای آنها فراهم نمود. 

قسمت راه پله ها در بخش های بیرونی و فضای آزاد مربوط به استخر در تایمی که از آب استفاده می شود ممکن است لیز شده و مرطوب گردند. در چنین شرایطی احتمال لغزندگی بالا خواهد رفت و شرایط برای راه رفتن و بالا و پایین رفتن از پله ها سخت خواهد شد. بنابراین نصب کفپوش استخری رمپدار که در قسمت لبه ها شیب ملایمی را ارائه می دهد کمک کننده خواهد بود. شما می توانید با نصب این کفپوش بر روی سطح پله ها علاوه بر اینکه تردد امنی را به وجود بیاورید از گیر کردن آنها به پای افراد نیز جلوگیری کنید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخوار به عنوان تولید کننده اصلی کفپوش استخری سالیان سال است که مشغول فعالیت بوده و این محصول را با در نظر گرفتن انتظارات و نیازهای مشتری تولید می کند. این شرکت تولیدی کفپوش های استخری را با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت در مقیاس انبوه تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

از آنجا که ابزارآلات و تجهیزات موجود در این شرکت تولیدی ساخت کفپوش ها را مطابق با آخرین استانداردها انجام می دهند مشتریان همیشه رضایت کامل را از دریافت این محصولات داشته و برای سفارش های بعدی نیز به همین مجموعه تولیدی مراجعه می کنند. شما عزیزان نیز می توانید از طریق تماس با کارشناسان با تجربه و خبره شرکت تولیدی پاخور علاوه بر دریافت مشاوره های رایگان سفارش خود را ثبت کنید و همچنین از قیمت های جدید آگاه شوید.