پادری اداری برای ایجاد فضای مناسب تر جهت حفظ بهداشت و ترددی راحت تر به کار گرفته می شود و امروزه مدل های متنوعی الان توسط شرکت های معتبر تولیدی ارائه گشته است. مهمترین هدف از به کارگیری این پادری در قسمت ورودی اداره جات و ساختمان های بزرگ جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل است. علاوه بر آن زینت بخشی به دکوراسیون موجود در فضا نیز از جمله کاربردهای این پادری ها محسوب می شود.

اولین اولویت تولید کنندگان پرسابقه و حرفه ای در روند تولید پادری کیفیت آن است. همانطور که می دانید امروزه جدیدترین پادری ها نیز در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشند نمی توانند جایگاه مطلوبی در بازار به دست بیاورند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که پادری اداری مرغوب که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با دوام ساخته شده باشد نظر مشتری را تا چندین برابر جلب نموده و موجب به وجود آمدن شهرت زیادی می گردد. یک پادری همه چیز تمام علاوه بر کیفیت که ارائه می دهد بایستی دارای قیمت مناسبی باشد تا خرید آن از عهده تمام اقشار جامعه بر بیاید.

تنها شرکت های بزرگ که سوابق حرفه ای و چندین ساله در این زمینه دارند می توانند محصولی با این ویژگی ها تولید کنند. شرکت تولیدی پاخور مفتخر است اعلام کند که در جهت تولید بهترین انواع پادری های اداری گام برداشته و این محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار نموده است. 

ایمن سازی جلو درب ورودی با پادری

پادری اجرا شده درب ورودی

استفاده از پادری اداری در مکان های پر رفت و آمد که مستعد ورود گرد و غبار هستند می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی گردد. وجود پادری در قسمت ابتدایی ساختمان موجب می شود قسمت های داخلی از ورود حشرات موذی در امان مانده و بدین ترتیب امنیت بهداشت و سلامت افراد داخل تامین گردد. پادری هایی که امروزه ساخته می شوند با استفاده از موکت بلژیکی مجهز شده اند که این موکت با داشتن پرزهای بلند و سخت از ورود این حشرات جلوگیری می کند.

این پادری ها با جذب گرد و غبار چسبیده به کفش از ایجاد بیماری های مختلف نیز پیشگیری نموده و سبب تشدید بیماری های حساسیتی و آسمی نمی گردند. روش استفاده از کفپوش جلوی درب در اداره جات امروزه بسیار متداول شده است و این روند تا حدی پیش رفته است که بسیاری از مراکز دولتی و مکان هایی که تردد زیادی را پذیرا هستند بدون داشتن این تجهیزات موفق به دریافت مجوزهای گوناگون نخواهند شد. 

راهکارهایی برای دیر کثیف شدن پادری

پادری اداری در بازه های گوناگون نیاز به نظافت دارد و در صورتی که تمیز نگردد محل تجمع انواع باکتری ها و میکروب ها خواهد شد. همچنین جمع شدن رطوبت در این محصول و ماندگاری بیش از حد آن ممکن است ایجاد تعفن نموده و آب جمع شده به همراه گرد و غبار ترکیب شده با آن ماده بد و غیربهداشتی را بسازد.

بدین ترتیب علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع در مکان ممکن است کثیفی های خود پادری نیز به کفش افراد چسبیده و به داخل منتقل شوند. بنابراین برای جلوگیری از وقوع چنین حالتی راهکارهایی را به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید از کثیف شدن بیش از حد پادری جلوگیری کنید و با انجام عملیاتی بسیار آسان در بازه های زمانی کوتاه مدت پادری رو همیشه تمیز نگه دارید. این راهکارها عبارتند از: 

  • هر روز جاروبرقی بکشید: انجام مداوم هر کاری باعث می شود آن عملیات به نحو احسن صورت بپذیرد. جارو کردن نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در صورتی که پادری را هر روز با استفاده از مکنده تمیز کنید شاهد مرتب بودن آن در تمام اوقات خواهید بود. این عمل موجب می شود احتیاط به شستشو نیز کاهش پیدا کند. 
  • هر دو هفته شستشو دهید: شستشوی پادری اداری در صورتی که میزان تردد خیلی بالا باشد در حدود هر دو هفته بایستی انجام گردد تا گللای احتمالی چسبیده به تارهای موکت یا سطح پی وی سی کاملاً از بین بروند. 
  • خروج کامل آب: هنگامی که پادری را شستشو می دهید از آب نسبتا زیادی استفاده کنید تا آب اضافی از قسمت زیر پادری خارج شود و کثیفی ها را به همراه خود به بیرون ببرد. 
  • استفاده از مواد استفاده از مواد شوینده مناسب: به کارگیری مواد شوینده خیلی قوی ممکن است آسیب به ساختار پادری برساند و از طول عمر آن بکاهد. 

انتخاب رنگ پادری اداری

رنگ پادری ها

رنگ پادری اداری موضوعی بحث برانگیز است که معمولاً توجه و دقت خاصی برای انتخاب آن صورت می پذیرد تا باعث به وجود آمدن استایل مناسب در مکان های پر رفت و آمد گردد. قطعاً اداره جات و مکان های دولتی که قصد دارند از پادری در قسمت ورودی استفاده کنند رنگ هایی را برای این محصول انتخاب می کنند که بیشترین هماهنگی را با سایر اجزای موجود داشته باشد.

به عنوان مثال در صورتی که راه پله های ورودی دارای رنگ های تیره باشند یا از سنگ مرمرهای تیره و مشکی برای آن قسمت ها استفاده شده باشد می توانند با انتخاب رنگی تیره یا متضاد هارمونی رنگی جذابی به وجود بیاورند.

بدین ترتیب مراجعه کنندگان رغبت بیشتری به حضور در ساختمان پیدا خواهند کرد و این موضوع برای فروشندگان و دارندگان مراکز تجاری چند طبقه نیز می تواند سودآور باشد. پادری های تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود تا خریداران بتوانند دامنه وسیع تری برای انتخاب داشته باشند. 

چه زمانی پادری را عوض کنیم؟

پادری اداری نیز مانند هر محصول دیگری پس از گذشت بازه زمانی مشخصی نیاز به تعویض پیدا می کند. اما تعیین زمان تعویض بستگی به فاکتورهای گوناگونی دارد که از آن جمله می توان به وجود سایش بر روی قسمت سطح پادری اشاره کرد. پادری های آلومینیومی که از رویه های موکت یا پی وی سی تشکیل شده اند هر کدام طول عمر متفاوتی دارند. اما با توجه به کاربردی که به مشتری ارائه می دهند انتخاب می گردند.

عامل اصلی ایجاد فرسایش بر روی پادری تردد است و هر چقدر این تردد به میزان بالاتری صورت بپذیرد طول عمر پادری کاهش پیدا خواهد کرد و نیاز به تعویض آن جلوتر خواهد افتاد. تعویض پادری آلومینیومی که با نام پادری اداری نیز مشخص می شود نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد زیرا در اکثر مواقع تنها لازم است قسمت رویه آنها را عوض کنید. پادری های شرکت تولیدی پاخور این امکان را به شما می دهند که بتوانید بدون نیاز به عوض کردن شاسی، دوباره از وجود پادری نو بهره ببرید. 

پادری را از کجا سفارش بدهیم؟

نحوه سفارش پادری اداری سخت نیست و شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت شرکت تولیدی پاخور محصولات متنوعی را مشاهده کنید. بررسی محصولات مختلف تولید شده توسط این شرکت به راحتی انجام می پذیرد و شما می توانید عکس های واضح از پروژه های انجام شده توسط کارشناسان این مجموعه تولیدی را مشاهده نمایید.

با دیدن سوابق کاری اعتمادسازی بیشتری برای مشتریان انجام خواهد شد و آنها می توانند با اطمینان خاطر نسبت به سفارش محصولات اقدام کنند. انجام سفارش و ثبت خرید محصولات نیز تنها با انجام چند کلیک بر روی قسمت های مورد نظر و اضافه کردن به سبد خرید و سپس پرداخت وجه انجام می گردد. چنانچه در این خصوص سوالی داشتید نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور انواع پادری اداری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است و پادری جلوی درب ورودی را در ضخامت های گوناگون تولید می نماید. در نظر گرفتن ضخامت های مختلف به جهت این است که افراد بتوانند آن را برای کاربردهای گوناگونی که مد نظر دارند انتخاب کنند. گاهی اوقات عدم داشتن اطلاعات کافی در مورد محصول باعث می شود نتوانید انتخاب درستی انجام دهید و ممکن است رضایت کامل را از پادری خریداری شده نداشته باشید.

شرکت تولیدی پاخور توضیحات کاملی را در رابطه با محصول پادری ارائه داده است که با مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت می توانید به این اطلاعات دست پیدا کنید. اما در صورتی که نیاز به مشخصات بیشتری داشته باشید و یا توضیحات بیشتری در رابطه با جنس محصول یا تفاوت ضخامت های گوناگون آن خواسته باشید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارشناسان شاغل در مجموعه تولیدی پاخور دارای تجربه و تخصص هستند و می توانند به راحتی به تمام سوالات شما پاسخ دهند و راهنمایی های لازم را در جهت سفارش مناسب ترین پادری که بیشترین هماهنگی را با شرایط اداره شما داشته باشد ارائه دهند. منتظر تماس شما هستیم.