به طور کلی پادری ها نوعی کاربرد خاص و ویژه دارند که آن هم جلوگیری از انتقال آلودگی به بخش های دیگر ساختمان و همچنین جذب گرد و غبار است. اما عملکرد این وسیله در مکان های صنعتی گسترده تر بوده و میزان گرد و غبار و آلودگی یا ذرات موجود بر روی کف زمین یا هوا در این محیط ها بسیار بیشتر است. 

پادری صنعتی یا همان کفپوش محصولی است که در قسمت های مختلف یک ساختمان نصب می شود و علاوه بر اینکه زیبایی فراوانی به محیط می افزاید می تواند به بهداشت و نظافت آن کمک کند. ابعاد پادری هایی که در کارخانجات مختلف و کارگاه های گوناگون نصب می شوند کاملا بستگی به سلیقه مشتری و شرایط موجود در مکان مورد نظر دارد.

ممکن است پادری برای نصب در قسمت ورودی محل قرارگیری دستگاه ها و تجهیزات صنعتی انتخاب شده باشد. در این صورت پیشنهاد می شود ابعاد پادری را با پهنای بیشتری انتخاب کنید تا بتوانید محدوده وسیع تری از قسمت ورودی را تحت پوشش قرار داده و بدین ترتیب تردد کنندگان بتوانند با راه رفتن بر روی سطح پادری کفش های خود را تمیز کرده و باعث انتقال آلودگی و گرد و غبار به قسمت های دیگر نشوند. 

همچنین استفاده از این محصول موجب می شود در محیط های صنعتی بتوانید با بهداشت بیشتری رفت و آمد کنید و باعث انتقال ذرات ریز به داخل تجهیزات حساس نشوید و بدین ترتیب کیفیت انجام کار را بالا ببرید. چنانچه تمایل دارید در مورد این محصول پرکاربرد اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و در مورد کاربردهای آن بدانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

پادری چه کاربردهایی در صنایع دارد؟

پادری آلومینیومی

پادری هایی که در صنایع به کار گرفته می شوند کاربردهای گسترده ای دارند و چنانچه قصد تهیه این محصول را دارید بهتر است از کاربردهای آن باخبر باشید تا بتوانید بهترین بازدهی را دریافت نموده و نصب آنها را در مکان های بهتری انجام دهید. 

از جمله مهمترین کاربردهای این پادری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تمیز ماندن ورودی: حفظ بهداشت قسمت ورودی کارخانجات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از این طریق می توان تمام قسمت های ورودی را از کثیف شدن و ایجاد چهره ناخوشایند در امان داشت. همانطور که می دانید انتقال آلودگی همیشه از بخش ورودی به دیگر بخش ها انجام می گردد و چنانچه بتوانید حفظ بهداشت را در این قسمت انجام دهید تا حد زیادی از بروز این حالت جلوگیری خواهید کرد و علاوه بر آن هزینه های مربوط به انجام نظافت های پی در پی را از بین می برید. 
  • حفظ سلامت افراد: هنگامی که با محیط تمیز و عاری از گرد و غبار روبرو شوید حس بهتری پیدا کرده و حضور در این مکان ها با سلامت بیشتری همراه خواهد بود زیرا عدم وجود گرد و غبار بر روی زمین و پخش نشدن آنها در هوا سبب می شود تنفس سالم تری داشته باشید و این موضوع برای بیماران مبتلا به آسم یا بیماری های تنفسی نیز حائز اهمیت زیادی است. 
  • افزایش ایمنی دستگاه ها: برخی از دستگاه ها بسیار حساس به گرد و غبار هستند و چنانچه ذرات ریزگرد در داخل آنها قرار بگیرد ممکن است عملکرد آنها دچار خلل شده و نتوانند بازدهی و راندمان مناسب را داشته باشند. بنابراین یکی از راه حل های مناسب و کم خرج برای جلوگیری از چنین حالتی استفاده از پادری صنعتی است. 

پادری از چند لایه تشکیل شده است؟

پادری آلومینیومی

کفپوش هایی که در قسمت های مختلف صنایع به کار گرفته می شوند بایستی دارای ساختار محکم و با دوام باشند تا بتوانند ترددهای زیاد و سنگین را تحمل نموده و دچار آسیب نگردند.پادری صنعتی با دوام که توسط شرکت های تولید کننده معتبر وارد بازار می شود از دو لایه تشکیل شده است که هر کدام از این لایه ها با استفاده از مواد اولیه منحصر به فردی تولید می شوند. 

در قسمت زیرین این پادری از یک لایه آلومینیوم آنادایز شده شیاردار استفاده گشته است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و همچنین به راحتی خط و خش نمی شود زیرا فرایند آنادایزاسیون صورت پذیرفته بر روی این فلز باعث شده است مقاومت آن تا چندین برابر افزایش پیدا کند و علاوه بر این زیبای بیشتری نیز داشته باشد. 

این پادری دو لایه در قسمت رویه از نوعی موکت بلژیکی یا پی وی سی بهره می برد. انتخاب نوع پادری بر اساس سلیقه مشتری و همچنین شرایط موجود شکل می گیرد. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از این پادری در مکان های پر گرد و غبار و دارای آب و هوای خشک را دارید بهتر است از پادری های استفاده کنید که در قسمت رویه از موکت بهره می برند. بدین ترتیب می توانید میزان جذب گرد و غبار توسط پادری را به حداکثر رسانیده و نتیجه بهتری دریافت کنید. 

نگهداری صحیح از پادری صنعتی

کفپوش آلومینیومی

نگهداری صحیح از پادری یا همان کفپوش ورودی با در نظر گرفتن نکاتی همراه است که باعث می شود بتوانید از این محصول حداکثر استفاده را ببرید و نیاز به نظافت سنگین برای آن را به حداقل برسانید. 

استفاده از یک مکنده برای نظافت روزانه این پادری صنعتی کمک بسیار زیادی به تمیز ماندن آن می کند و در این صورت نیاز به شستن پادری نیز پیدا نخواهید کرد مگر اینکه لکه چربی یا موارد مشابه بر روی پادری قرار گرفته باشد. 

عدم استفاده مکرر از آب و مواد شوینده قوی برای شستشوی پادری نیز یکی دیگر از راه های محافظت از این محصول به شمار می آید و باعث می شود طول عمر آن افزایش پیدا کند. محافظت از پادری در مقابل تماس با مواد شیمیایی نیز می تواند عامل موثری در حفظ بهتر این محصول به شمار آمده و نیاز به تعمیر یا تعویض آن را از بین ببرد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و قدرتمند توانسته است به بالاترین سطوح مربوط به تولید کنندگان پادری صنعتی دست پیدا کند و در مسیر رسیدن به این موقعیت چالش های فراوانی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. 

شرکت تولیدی پاخور با ارائه سایت قدرتمند خود امکانات لازم برای برقراری ارتباط مشتریان با کارشناسان حرفه ای را فراهم ساخته است و شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های متخصصین حرفه ای بهره ببرید. همچنین امکان دریافت قیمت های جدید و به روز نیز از همین طریق میسر است.