پادری ها محصولاتی هستند که قابلیت جذب بالایی دارند و از الیاف مصنوعی پلاستیکی به عنوان رویه بهره می برند. پادری خاک گیر در دو نوع شاسی فلزی و موکتی تولید می شود که هر دوی آنها کارایی خاص و منحصر به فرد و پربازدهی دارند. 

این محصول می تواند چهره ظاهری ساختمان شما را زیباتر کند و به جذابیت آن بیفزاید. استفاده از این سیله موجب می شود بهداشت در محیط بیشتر رعایت گردد. این محصول با توجه به ساختاری که دارد قادر است رطوبت را نیز به خود جذب نموده و از انتقال گل چسبیده به کفش افراد به قسمت های جلوتر مانند راهروها و راه پله ها جلوگیری کند. 

ساختمان هایی که از پادری در آنها استفاده نشده استساختمان هایی که از پادری در آنها استفاده نشده است نمی توانند محیطی کاملاً بهداشتی را تجربه کنند و معمولا تردد کنندگان با همان کفش های پر از آلودگی به دیگر بخش ها ورود پیدا کرده و با قدم زدن بر روی راه پله ها باعث ایجاد لکه های ناخوشایند بر روی آنها می شوند. 

همچنین در روزهای برفی و بارانی که کف کفش افراد پر از رطوبت و تکه های ریز برف است امکان لغزش و سر خوردن بالا می رود. هنگامی که این افراد قصد ورود به ساختمان هایی را دارند که دارای کف صیقلی هستند احتمال لغزش وجود داشته و ممکن است باعث به وجود آمدن خسارات جانی و مالی شود. استفاده از پادری خاک گیر برای از بین بردن این شرایط کمک بسیار زیادی محسوب می شود زیرا با قدم زدن بر روی این محصول می توان برف های چسبیده شده به کفش را زدود و با اصطکاک بیشتری بر روی سطوح رفت و آمد کرد. 

شما عزیزان می توانید با خواندن مطلب پیش رو اطلاعات مفیدی در مورد پادری به دست بیاورید و نحوه خرید این محصول با پایین ترین قیمت را بدانید. 

راهرو بدون گل و لای داشته باشید

پادری آلومینیومی

همانطور که گفته شد پادری ها وظیفه اصلی جذب گرد و غبار و گل و لای را بر عهده دارند و از این طریق می توانند در تمیز ماندن راهروها نقش موثری را ایفا کنند. ساختمان هایی که دارای راهروهای کوتاه یا بلند هستند همیشه در معرض آلودگی قرار داشته و از آنجا که این راهروها در تماس با قسمت ورودی ساختمان هستند تحت تاثیر کفش های تردد کنندگان دارای لکه می شوند. 

در گذشته و امروز افراد با استفاده از راه حل های گوناگون اقدام به حل این مشکل نموده اند اما درصد بازدهی روش های مختلف بسیار پایین تر از روش استفاده از پادری خاک گیر است. طراحان تولید کننده این محصول پرکاربرد بر اساس استانداردهای روز دنیا این کالا را طراحی کرده اند و تمام جزئیات و جوانب را برای راندمان بیشتر آن در نظر گرفته اند. 

به عنوان مثال استفاده از موکت های با کیفیت بلژیکی در قسمت روحیه پادری با شاسی فلزی محصولی بی نظیر و بی عیب و نقص را نتیجه می دهد که هرگونه آلودگی چسبیده به کفش را به خود جذب خواهد کرد و حتی اگر با کفش های پر از برف نیز بر روی این پادری ها راه بروید خطر لغزش شما را تهدید نکرده و تمام برف های چسبیده به کفش جذب پادری می شوند. 

بنابراین با استفاده از این محصول دیگر نگرانی از جهت آلوده شدن راهروها وجود نخواهد داشت و می توانید هزینه های نظافت را به حداقل کاهش دهید و صرفه جوی قابل توجهی در وقت و زمان خود داشته باشید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

نقش بهداشت ساختمان در افزایش تمرکز

پادری موکت آلومینیوم

استفاده از پادری یا همان کفپوش درب ورودی سبب می شود ساختمان همیشه تمیز باشد و بهداشت در آن رعایت گردد. این امر در افزایش تمرکز افراد ساکن در ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد. از جمله مزایای تمیز ماندن کف ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • حذف دغدغه نظافت: عدم استفاده از پادری خاک گیر سبب می شود آلودگی به تمام بخش ها سرایت کرده و دائماً نیاز به کمک افراد نظافتچی جهت تمیز کردن زمین ها داشته باشید. 
  • زیبایی و آرامش: پادری های مختلف که امروزه توسط شرکت های معتبر و اصیل ساخته می شوند دارای ظاهر جذابی هستند و نصب آنها می تواند چهره ظاهری ساختمان را بسیار جذاب تر کند. همچنین ساختمان هایی که قسمت کف آنها توسط این پادری ها تمیز و آراسته هستند باعث ایجاد آرامش در ذهن افراد می شوند و این موضوع سبب افزایش تمرکز نیز می گردد. 
  • عدم نگرانی از عود بیماری: افرادی که دارای بیماری های تنفسی یا آسم هستند معمولاً نگران ورود گرد و غبار به داخل ریه خود بوده و این نگرانی در مکان هایی که از پادری در آنها استفاده شده است وجود ندارد زیرا دیگر گرد و غباری نخواهد ماند که در هوا معلق بماند و تمام گل و لای و گرد و غبار توسط پادری جذب خواهد شد. 
  • بهداشت بچه ها: هنگامی که یک ساختمان مسکونی با استفاده از پادریخاکگیر تجهیز شده باشد زمین ها همیشه تمیز و عاری از آلودگی هستند و محیط مساعدی برای حضور بچه ها فراهم می گردد و دیگر نگرانی از بابت مریض شدن آنها وجود ندارد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور بهترین و با دوام ترین نمونه های پادری خاک گیر را تولید می کند و در سطح کشور بالاترین رتبه را در این زمینه به خود اختصاص داده است. این شرکت تولیدی تلاش زیادی برای کسب رضایت مشتریان خود انجام می دهد و با در نظر گرفتن تسهیلات مختلف مانند قیمت بهتر جهت خریدهای عمده و همچنین ارسال کالا در سریع ترین زمان ممکن در جهت افزایش این رضایت تلاش می کند. 

این مجموعه تولیدی تجربه های مفید و طولانی مدتی را در زمینه ساخت محصولات با کیفیت به دست آورده است و به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد تولیدات خود می افزاید. کارشناسان و متخصصین حرفه ای که در این مجموعه تولیدی مشغول به کار هستند همواره آماده اند تا بتوانند به سوالات مشتریان عزیز پاسخ دهند. 

بسیاری از خریداران برای انجام انتخاب از میان محصولات متنوع دچار سردرگمی می شوند که می توانند از طریق تماس با کارشناسان ما و دریافت مشورت های مفید و خالصانه مناسب ترین محصول را برای هدف خود انتخاب کنند. 

همچنین در صورتی که بخواهید برنامه ریزی مالی دقیقی داشته باشید می توانید از طریق برقراری تماس قیمت های جدید را به دست بیاورید و برنامه ریزی های خود را انجام دهید.