شاید وجود المان هایی مانند پادری و کفپوش در ساختمان های مختلف از دید بسیاری از افراد جزئیاتی به نظر برسند که وجود آنها اهمیت چندانی نداشته باشد. اما در واقع این وسایل به علت کاربرد بیش از حدی که دارند در انظار به عنوان جزئی از ساختمان تلقی می شوند و به همین دلیل است که در هنگام مشاهده تعجب افراد را بر نمی انگیزند. 

از موارد گفته شده می توان به این نتیجه رسید کهکفپوش آلومینیومی وسیله ای است ضروری که وجود آن در هر ساختمانی باعث می شود نظافت تا حد ممکن رعایت گردیده و از انتقال آلودگی به دیگر بخش ها جلوگیری شود. 

علاوه بر این این محصول مزایای متعدد دیگری نیز دارد که هر کدام از آنها در درخشنده شدن جلوه گری این محصول تاثیر بسیار زیادی به همراه دارند. ساختمانی را تصور کنید که بر اثر ورود افراد با کفش های گلی و خاکی و مخصوصاً در روزهای بارانی یا برفی دارای چهره ای زشت و آلوده شده است. 

در چنین شرایطی اهمیت وجود کفپوش های شاسی دار و نصب آنها در قسمت ورودی نمایان خواهد گشت و وجود آن ضروری تلقی می شود. بر همین اساس شرکت های سازنده این محصول اقدام به تولید انبوه یا جزئی آن نموده اند و صنعت تولید این پادری ها رونق بسیاری پیدا کرده است. 

مقایسه کفپوش شاسی دار و بدون شاسی

کفپوش شاسی دار آلومینیومی

پادری ها یا همان کفپوش هایی که در قسمت ورودی ساختمان نصب می شوند در مدل های گوناگونی موجود هستند که بعضی از آنها دارای استحکام کمتر و ساختار ظریف تری هستند و نمی توان تا حد زیادی بر طول عمر آنها حساب کرد. اما در مقایسه با این پادری ها انواع کفپوش آلومینیومی وجود دارند که استقامت ویژه و بالایی در برابر عوامل فرسایش زا داشته و می توانند سالیان سال به قوه خود باقی بمانند. 

مواردی که در ادامه عنوان می شود برای انجام مقایسه میان پادری های شاسی دار و بدون شاسی در نظر گرفته شده است: 

  • ضخامت: پادری های آلومینیومی ضخامت بیشتری دارند و این ضخامت به دلیل وجود شاسی فلزی آنها است که در حد چند میلیمتر قطر دارد. این ضخامت سبب می شود کفپوش آلومینیومی از سر جای خود تکان نخورد و دچار چروک نشود و به همان زیبایی و شکوه اولیه خود باقی بماند. 
  • گیر کردن به کفش: پادری هایی که دارای شاسی نیستند ممکن است از قسمت های لبه تا بخورند و در صورتی که از رمپ برای آنها استفاده نشده باشد به کفش افراد گیر خواهند کرد و باعث افتادن آنها می شوند اما پادری های آلومینیومی در لبه ها رمپ دارند و همین رمپ های شیبدار باعث می شود افراد حتی اگر به مسیر خود نگاه نکنند هم دچار لغزش نگردند. 
  • طول عمر: طول عمر پادری های فلزی مسلماً بسیار بالاتر از پادری هایی است که بدون شاسی نصب می شوند و از آنجا که در این محصولات از فلز آلومینیوم آنادایز شده استفاده می گردد در برابر زنگ زدگی و فرسایش مقاومت بسیار بالایی دارند. 
  • زیبایی: قطعاً کفپوش های آلومینیومی که با استفاده از شیارهای منظمی مجهز شده اند و رنگبندی های مختلف موکت یا پی وی سی را در این شیارها دارند جذابیت بسیار بالاتری نسبت به پادری های تک رنگ و بی کیفیت دارند و می توانند نظر و توجه افراد بیشتری را به خود جلب نمایند. 

مزایای انتخاب درست پادری

پادری آلومینیومی

انتخاب صحیح پادری یکی از مهمترین مراحل خرید این محصول است و افرادی که به دنبال تهیه اجناس با کیفیت و قیمت مناسب هستند بایستی بتوانند در ابتدا انتخاب درستی داشته باشند تا بازدهی مناسب و قابل قبولی را از محصول خریداری شده دریافت کنند. 

همانطور که گفته شد پادری ها در مدل های مختلفی موجود هستند و شرکت های تولیدی گوناگونی این محصولات را با کیفیت های متفاوت عرضه کرده اند. یکی از فاکتورهای انتخاب درست کفپوش آلومینیومی یا همان پادری درب ورودی در نظر گرفتن ارتفاع ساختمان و میزان تردد است. 

اگر پادری را برای ساختمان های چند طبقه انتخاب می کنید لازم است از نوع ضخیم تر آن خریداری کنید تا کفپوش بتواند مقاومت لازم را در برابر تردد بسیار بالا داشته باشد. معمولا ساختمان هایی که کمتر از ۵ طبقه هستند نیاز به تهیه پادری های ضخیم ندارند و می توانید از پادری فلزی آلومینیومی با ضخامت کمتر در این ساختمان ها استفاده کنید. 

انتخاب جنس رویه پادری نیز اهمیت زیادی دارد و این موضوع نیز بر اساس شرایط موجود در ساختمان و همچنین آب و هوای منطقه شکل می گیرد. به عنوان مثال اگر در محلی زندگی می کنید که آب و هوای مرطوب دارد بهتر است پادری هایی را برگزینید که در قسمت رویه آنها از پی بی سی استفاده شده است. 

چگونه با پادری مشتری جذب کنیم؟

پادری

پادری های شیاردار آلومینیومی گزینه های مطلوبی برای جذب مشتری به شمار می آیند. یک کفپوش آلومینیومی که در قسمت جلوی یک مغازه یا فروشگاه نصب شده است توجه خریداران را به خود جلب می کند زیرا وجود این المان سبب می شود افراد پی به توجه فروشنده به راحتی خریداران ببرند. 

در واقعیت نیز چنین است و افرادی که با استفاده از کفپوش فلزی جلوی درب فروشگاه خود را تجهیز می کنند در واقع نسبت به بهداشت داخلی ساختمان مورد نظر تعهد دارند و این مطلب نشان دهنده مسئولیت پذیری دارنده ساختمان است. 

بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که استفاده از پادری نه تنها می تواند از انتقال آلودگی به دیگر بخش های ساختمان جلوگیری کند بلکه شرایطی مساعدتر و جذاب تر جهت جذب مشتری فراهم می آورد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور تلاش بسیاری در جهت تولید محصولات با کیفیت و انواع کفپوش آلومینیومی یا پادری های درب ورودی و آسانسور نموده است و در همین راستا به موفقیت های پی در پی و روز افزونی دست یافته است. 

این شرکت تولیدی با استفاده از تجهیزات به روز و امکانات پیشرفته توانسته است بهترین و مرغوب ترین محصولات را روانه بازار کند و به همین دلیل موفق به کسب تاییدیه های استاندارد از مراجع مربوطه شده است. 

شما عزیزان می توانید جهت دریافت راهنمایی های مفید از کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت اقدام نمایید و امکان دریافت قیمت های جدید را نیز داشته باشید.