راهروها پر رفت و آمدترین مکان موجود در هر ساختمانی هستند که لازم است بهداشت در این قسمت ها بیشتر از نقاط دیگر رعایت شود تا از انتقال آلودگی به بخش های مختلف جلوگیری گردد. راهکارهایی مانند شستشو یا نظافت منظم تا حد زیادی اثربخش خواهد بود اما انجام این عملیات در بازه های زمانی کوتاه صرف زمان زیادی را به همراه خواهد داشت. 

همچنین ممکن است برای اجرای نظافت مداوم هزینه های زیادی نیز مصرف گردد. امروزه یک راه حل کارآمد و کم هزینه برای رفع این مشکل به وجود آمده است که استفاده از پادری می باشد. انواع پادری برای راهرو در مدل های گوناگون و با استفاده از مواد اولیه ساخته شده اند و در دسترس قرار دارند. 

هر کدام از این پادری ها با توجه به ضخامت و مدلی که دارند کارایی منحصر به فردی ارائه می دهند. نصب پادری در ابتدای ورودی راهروها باعث می شود گرد و غبار و گل چسبیده به کفش ها تا حد ممکن جذب پادری شده و بدین ترتیب راهرو همیشه تمیز و بدون لکه باقی بماند. 

در این صورت نیاز به شستشوهای مکرر راهرو نخواهید داشت و علاوه بر آن از ایجاد گرد و غبار در محیط نیز جلوگیری می شود. این موضوع برای کسانی که درگیر بیماری آسم هستند یا حساسیت های مختلف دارند بسیار حیاتی به شمار می آید. 

پادری آلومینیومی تا چه حد استقامت دارد؟ 

پادری آلومینیومی

پادری های آلومینیومی در واقع دارای یک شاسی فلزی هستند که این شاسی با استفاده از آلومینیوم آنادایز شده ساخته شده است و می تواند به خوبی وزن های زیاد را تحمل نموده و برای ترددهای سنگین آماده شده است. 

فلز آلومینیوم تحت فرایند آنادایزاسیون بسیار مستحکم تر شده و در برابر خط و خش نیز از خود استقامت نشان می دهد. بنابراین می توان گفت پادری های تجهیز شده با شاسی آلومینیومی طول عمر بالایی دارند و استقامت مطلوبی در برابر ضربات و آسیب های موجود خواهند داشت. 

در قسمت رویه این شاسی ها از موکت یا ماده پی وی سی استفاده می شود تا حذف آلودگی و جذب آن توسط پادری به صورت کامل انجام گردد و شخص بتواند با کفش های تمیز به دیگر بخش ها ورود پیدا کند و نگران انتقال آلودگی به سطح زمین نباشد. 

نصب پادری های آلومینیومی رمپ دار در ابتدای راهرو سبب می شود از گیر کردن پای افراد به پادری جلوگیری شده و بدین ترتیب امنیت آنها حفظ شود و در هنگام عبور از پادری زمین نخورند.

کدام پادری برای راهرو مناسب تر است؟ 

پادری مناسب راهرو

پادری ها در انواع مختلف و ضخامت های گوناگون تولید می شوند تا بدین وسیله نیاز مشتری از بابت رفع انتظارات برآورده گردد و افراد می توانند بر اساس شرایط ساختمان و میزان تردد محصول مورد نظر را انتخاب کنند. از جمله انواع پادری که گزینه های ایده آلی برای نصب در راهروها به شمار می آیند می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

پادری آلومینیومی یک سانتی: همانطور که گفته شد پادری هایی که به همراه شاسی فلزی ارائه می شوند استقامت زیادی در برابر ترددهای بالا دارند بنابراین استفاده از این محصول در مکان هایی که رفت و آمد سنگین وجود دارد به عنوان مناسب ترین گزینه محسوب می شود. 

پادری فلزی یک و نیم سانتی: این پادری نیز با داشتن ضخامت بیشتر برای مکان هایی مناسب است که میزان گل و لای و گرد و غبار زیادی موجود بوده و اکثر افراد با کفش های مرطوب و گلی وارد می شوند. این محصول با ضخامت زیادی که دارد می تواند به خوبی گل و لای را به خود جذب نموده و مانع از انتقال آنها به داخل ساختمان گردد. این محصول طول عمر بسیار بالایی داشته و در مقایسه با محصولات دیگر که ضخامت کمتری دارند برای مدت زمان بیشتری قابل استفاده خواهد بود. 

پادری با رویه موکت: همانطور که می دانید قسمت رویه انواع پادری برای راهرو با استفاده از موکت یا پی وی سی پوشش داده می شود. پادری های موکتی برای جذب رطوبت بسیار عالی هستند و می توانند قطرات آب را به بخش های زیرین خود منتقل کنند و بدین ترتیب پادری برای رفت و آمد افراد بعدی آماده خواهد گشت. 

پادری با رویه پی وی سی شیاردار: این محصول بسیار زیباست و دوام بالایی دارد و با استفاده از آن می توانید علاوه بر حفظ بهداشت محیط دکوراسیون زیبا و جذابی را نیز به وجود بیاورید. 

قیمت انواع پادری برای راهرو 

پادری

مدل های مختلف کفپوش های مخصوص درب ورودی یا قابل استفاده در قسمت های دیگر ساختمان با قیمت های متفاوتی شناخته می شوند. انواع پادری برای راهرو نیز با در نظر گرفتن ضخامت و جنس پادری قیمت گذاری شده اند. 

معمولا پادری هایی که به همراه شاسی فلزی ارائه می شوند قیمت بالاتری از پادری های بدون شاسی دارند. اما باید در نظر داشته باشید که وجود این شاسی آلومینیومی سبب می شود هزینه های شما برای خرید مجدد یا تعمیر پادری کاهش پیدا کرده و بدین ترتیب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های مختلف داشته باشید. 

امروزه یافتن بهترین قیمت پادری پروسه ای پیچیده و حساس به نظر می آید اما همیشه شرط اول خرید مناسب در نظر گرفتن کیفیت است و در صورتی که بتوانید محصولات مرغوب و بی عیب و نقص را بیابید از خرید خود راضی خواهید بود. 

خرید انواع پادری برای راهرو نیز از این قانون خارج نبوده و برای تهیه این محصولات لازم است به سراغ فروشندگان معتبر و نمایندگان اصلی فروش بروید. خرید دست اول و بدون واسطه این محصولات سبب می شود قیمت اصلی و پایین ترین را بپردازید و علاوه بر آن اجناس را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. 

شرکت تولیدی پاخور

مجموعه تولیدی پاخور به عنوان یک شرکت مشتری مدار و حرفه ای شناخته می شود که همه تلاش خود را صادقانه به کار گرفته است تا بتواند بهترین محصولات را در اختیار خریداران قرار دهد. این شرکت تولیدی با مشارکت متخصصین و طراحان حرفه ای توانسته است انواع پادری برای راهرو و دیگر قسمت های ساختمان را با بهترین کیفیت و زیباترین ظاهر تولید کنند. 

افزایش روزافزون تعداد مشتریان مراجعه کننده به وب سایت قدرتمند پاخور انگیزه این شرکت تولیدی را برای ساخت انواع پادری به تعداد انبوه افزایش داده است و خریداران از سرتاسر کشور می توانند با انجام چند کلیک سفارش های عمده و جزئی خود را ثبت نمایند. 

برای دریافت قیمت های جدید و به روز می توانید از قسمت های مربوطه در سایت اقدام نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مفید با کارشناسان ما تماس بگیرید.