پادری مانند یک خط دفاعی در برابر انواع آلودگی ها و ذرات ریز گرد و غبار عمل می کند و از ورود آنها به داخل ساختمان جلوگیری می نماید. نقش پررنگی که پادری فلزی در تمیز ماندن و حفظ بهداشت مکان های مختلف ایفا می کند باعث شده است این محصول به شدت مورد توجه قرار بگیرد. 

همچنین قیمت این محصول پرکاربرد در حد مصرفانه ای است و تمام اقشار جامعه می توانند به راحتی آن را تهیه کنند و در حفظ نظافت ساختمان خود قدم موثری بردارند. در میان نمونه های متنوع و متعدد انواع پادری موجود در بازار، پادری فلزی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. 

علت این مسئله در کیفیت این پادری نهفته است زیرا پادری های فلزی طول عمر بسیار زیادی دارند و به راحتی تحت تاثیر عوامل مختلف دچار فرسایش نمی شوند. مدرنیته بودن این پادری ها یکی دیگر از مشخصات جذاب موجود در آنها به شمار می آید. افرادی که برای ساختمان خود به دنبال تهیه ابزار و وسایل دکوراتیو هستند معمولا از این نوع پاداری ها جهت رسیدن به اهداف خود انتخاب می کنند. 

نصب پادری هایی که دارای شاسی فلزی هستند در ساختمان های مختلف امکان پذیر است و این محصول در قسمت ورودی مکان مورد نظر نصب می گردد. فلزی که به عنوان شاسی این محصول به کار گرفته شده است از نوع آلومینیوم آنادایز شده است که استقامت فراوانی در برابر زنگ زدن دارد. همچنین این فلز قادر است فشارهای زیاد و وزن های سنگین را نیز تحمل کند و دچار خمش یا خط و خش نگردد. 

استفاده از پادری آلومینیومی در مکان های پرتردد، ایده ای جذاب و بدون نقص به نظر می رسد که باعث می شود کاربران با کفش های تمیز و بدون آلودگی و گرد و غبار وارد مکان مورد نظر شوند. چنانچه قصد دریافت اطلاعات کامل تر در رابطه با این محصول را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. 

انتخابی هوشمند برای بهداشت محیط های صنعتی و تجاری

پادری های درب ورودی آلومینیومی

حفظ بهداشت در محیط های صنعتی و تجاری نیازمند صرف زمان زیاد و تخصص است. انجام نظافت در چنین مکان هایی مهارت های ویژه ای را می طلبد که در اختیار افراد متخصص قرار دارد. این افراد از راهکارهای نوین و جدید استفاده می کنند تا بتوانند مدت زمان مورد نیاز را به حداقل رسانده و با صرف کمترین انرژی به بهترین هدف دست پیدا کنند. 

امروزه استفاده از انواع پادری فلزی سبب شده است تا محیط داخلی انواع کارخانجات یا فروشگاه های تجاری تمیز مانده و در فواصل زمانی کوتاه نیاز به نظافت پیدا نکنند. از جمله مزایایی که در استفاده از پادری آلومینیومی در چنین مکان هایی وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • امنیت کارگران: کارگرانی که در کارخانجات و صنایع تولیدی و همچنین مکان های تجاری مشغول به کار هستند از طریق به کارگیری پادری می توانند امنیت بیشتری داشته باشند زیرا تردد کنندگان کفش های خود را که مملو از گرد و غبار و گل و لای است بر روی پادری تمیز می کنند و سپس وارد مکان مورد نظر می شوند و در نتیجه ورود آلودگی به بخش های داخلی صورت نمی پذیرد و امنیت جانی و سلامت افراد تامین خواهد شد. 
  • نظافت سریع: همانطور که گفته شد درصد زیادی از آلودگی کفش افراد به پادری جذب شده و محیط های داخلی معمولاً تمیز می مانند و بدین ترتیب می توان با یک نظافت سریع و سطحی ظاهر مکان مورد نظر را منظم و تمیز کرد. 
  • عدم نیاز به شستشو: پادری فلزی با توجه به ساختاری که دارد تنها با استفاده از یک مکنده مناسب تمیز می شود و به صورت مکرر و دائم نیاز به شستشو ندارد. 
  • کیفیت مطبوع هوا: هنگامی که گرد و غبار توسط پادری جذب می شود هوای محل مورد نظر سالم تر مانده و انواع ریزگردها در آن معلق نخواهند ماند که این موضوع برای افرادی که دارای بیماری های تنفسی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. 
  • جذب رطوبت: جذب انواع رطوبت چسبیده به کفش به خصوص در فصل های بارانی و برفی سبب می شود بخش های مختلف داخل ساختمان از گلی شدن و آلوده شدن در امان بمانند. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

چگونه پادری فلزی را با دکوراسیون منزل هماهنگ کنیم؟

کفپوش های آلومینیومی

هماهنگ کردن و ست نمودن المان های موجود در فضا سبب می شود افراد بتوانند حس بهتری داشته باشند و انگیزه برای انجام فعالیت های روزانه در آنها تقویت شود. پادری فلزی هم از این قاعده مستثنا نیست و بهتر است این محصول را طوری انتخاب کنید که با تمام شرایط موجود در ساختمان و همچنین اجزای موجود در آن هماهنگی لازم را داشته باشد. 

انتخاب رنگ مناسب پادری مهمترین بخش از خرید است که بایستی هماهنگی حداکثر را با دیوارها یا رنگ درب ورودی و دیگر المان های موجود دارا باشد. چنانچه دکوراسیون موجود در ساختمان رنگ خنثی دارد بهتر است پادری را از میان رنگ های سیر و پررنگ انتخاب کنید تا بتوانید تضاد جذاب رنگی را به وجود آورید. 

علاوه بر موارد گفته شده، شاسی فلزی آلومینیومی موجود در بخش زیرین پادری دارای جلوه و جذابیت منحصر به فردی است که باعث می شود استایل محیط مورد نظر تا حد زیادی مدرنیته گردد و زیبایی ظاهری آن افزایش پیدا کند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور انواع پادری فلزی که دارای شاسی آلومینیومی قوی هستند را در بالاترین سطح کیفی تولید می کند. میزان تقاضا برای دریافت و خرید عمده یا جزئی انواع پادری های تولید شده توسط این شرکت به حدی است که مجموعه تولیدی پاخور برای ساخت این محصول به تعداد انبوه اقدام نموده است. 

مراجع مربوطه برای اعطای تاییدیه های استاندارد به این شرکت تولیدی اقدام نموده اند و پس از انجام بازرسی ها و بررسی های تخصصی به نتایج مطلوبی دست یافته اند. خطوط تولید شرکت تولیدی پاخور از نظم و پایداری ویژه ای برخوردار است و عملکرد کارکنان و مدیران هماهنگ با یکدیگر صورت می پذیرد. 

هماهنگی قابل توجهی که در روند تولید محصولات این شرکت وجود دارد عامل موثری در ارتقا سطح کیفی محسوب می شود. علاوه بر موارد گفته شده کارشناسان با تجربه و حرفه ای که در شرکت تولیدی پاخور مشغول به کار هستند همواره در تلاشند تا بتوانند نیازهای مشتریان را مرتفع کنند. 

ارسال به موقع کارا و همچنین ارائه راهنمایی ها و پاسخ های دقیق و منطقی به مشتریان از جمله عملیاتی است که عوامل این شرکت تولیدی به انجام می رسانند. عزیزانی که قصد دریافت این راهنمایی ها را دارند و درصدد اخذ جدیدترین و به روزترین قیمت ها هستند می توانند از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرند.