یکی از بزرگترین چالش هایی که در هر ساختمانی وجود دارد مسئله نظافت است. انجام نظافت در هر ساختمانی نیازمند به کارگیری زمان و امکانات زیادی است انرژی فراوانی از افراد می گیرد. 

انواع پادری آلومینیومی که امروزه توسط کارخانجات مختلف تولید می شوند دارای ضخامت ها و ابعاد گوناگونی هستند و استفاده از این محصولات باعث می شود بتوانید محیط تمیز را در داخل ساختمان رقم بزنید. در واقع وظیفه اصلی پادری های آلومینیومی این است که از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری کنند. 

همانطور که می دانید مهمترین و متداول ترین معبر گرد و غبار و انواع آلودگی از داخل به خارج ساختمان همان درب ورودی است که از طریق به کارگیری پادری می توانید فاصله ایجاد شده میان درب و زمین را به حداقل برسانید و بدین ترتیب نفوذی برای گرد و غبار باقی نگذارید. 

آلومینیوم به عنوان یک ماده ضد زنگ زدگی و سبک که از دوام بالایی برخوردار است برای ساخت پادری به کار گرفته می شود. انواع پادری آلومینیومی که با استفاده از آلومینیوم آنادایز شده تولید می شوند به عنوان یکی از پرطرفدارترین نمونه های کفپوش درب ورودی شناخته می شوند. 

استفاده از این محصول به عنوان یک راهکار موثر در جهت تمیز ماندن تمام بخش های ساختمان به شمار می آید. از طریق به کارگیری این وسیله نیازی به صرف هزینه های بالا برای به کارگیری تکنولوژی های گران قیمت نخواهد بود. به عبارت دیگر شما با استفاده از یک وسیله نه چندان پیچیده و با پرداخت هزینه اندک می توانید محیط ساختمان را تمیز نگه دارید و از تشدید بیماری های آسمی و تنفسی که بر اثر گرد و غبار به وجود می آیند جلوگیری کنید.

صرفه جویی در زمان با استفاده از پادری 

کفپوش درب ورودی

صرفه جویی زمان در زندگی امروزی امری قابل توجه و مهم است که افراد زیادی برای اینکه بتوانند زمان کمتری را صرف انجام فعالیت های روزانه خود کنند تلاش زیادی انجام می دهند. استفاده از انواع پادری آلومینیومی شما را به این هدف می رساند زیرا با استفاده از این محصول به مزایای فراوانی دست پیدا خواهید کرد که اثر مستقیم در صرفه جویی زمان ارائه می دهند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداقل زمان نصب: پادری های آلومینیومی به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب می شوند و با استفاده از حداقل امکانات مانند چسب یا پیچ و رولپلاک در محل مورد نظر فیکس می گردند. 
  • نگهداری آسان: نگهداری از پادری و تمیز کردن آن زمان زیادی را نخواهد گرفت و می توانید در عرض چند دقیقه و به طور روزانه پادری را با استفاده از مکنده مناسب مانند جاروبرقی تمیز کنید تا نیازی به تمیز کردن عمیق آن نداشته باشید. 
  • پاکیزه ماندن داخل ساختمان: پاکیزه ماندن قسمت های داخلی ساختمان و در امان ماندن این قسمت ها از گرد و غبار مهمترین مزیت استفاده از انواع انواع پادری آلومینیومی محسوب می شود که بدین وسیله می توانید در زمان خود صرفه جویی کرده و به تعداد دفعات کمتری نظافت داخل ساختمان را انجام دهید. 
  • عدم صرف هزینه برای نیروی انسانی: هنگامی که داخل ساختمان تمیز باشد نیازی به بهره گیری از نیروی انسانی برای انجام نظافت های مکرر نخواهید داشت و می توانید فواصل زمانی نظافت گسترده را به حداکثر افزایش دهید و بدین ترتیب صفحه گیری قابل توجهی در هزینه ها خواهید داشت. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

ساختمان خود را تمیز و زیبا نگه دارید

پادری آلومینیومی

بسیاری از افراد تصور می کنند تمیز نگه داشتن ساختمان و انجام عملیات نظافت در ساختمان های چند طبقه نیازمند صرف هزینه زیاد یا وقت بسیاری است اما باید بگوییم امروز روش های متداول و کوتاه تری وجود دارد که با استفاده از آنها می توان به راحتی نظافت را در کل آپارتمان یا مجتمع تجاری جاری ساخت. 

انواع پادری آلومینیومی که توسط شرکت های تولیدی معتبر و استاندارد ساخته می شوند راه حلی موثر و کارآمد به شمار می آیند که باعث تمیز ماندن کل ساختمان برای مدت زمان زیادی خواهند شد. طراحی حرفه ای و عملکرد منحصر به فرد این پادرها باعث می شود از ورود هرگونه گرد و غبار یا اشیا و اجزای ریز به داخل ساختمان جلوگیری گردد و بدین ترتیب از کثیف شدن زود هنگام بخش های مختلف پیشگیری شود.

شما می توانید این پادری ها را در قسمت های ورودی ساختمان و بخش هایی که در معرض تولد افراد قرار دارند اشخاص مختلف با کفش های پر از گرد و غبار در این قسمت ها رفت و آمد می کنند قرار دهید. این پادری ها با جذب گرد و غبار و گل و لای چسبیده به کفش ها از پخش شدن آنها جلوگیری می کنند و باعث می شود ساختمان شما برای همیشه تمیز باقی بماند.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور نقش حیاتی در جهت توسعه و پیشرفت صنعت تولید انواع پادری آلومینیومی ایفا نموده است و به عنوان یک مجموعه تولیدی پیشرو در این زمینه شناخته می شود. بهترین و با کیفیت ترین انواع پادری آلومینیومی در این مجموعه تولیدی ساخته می شوند و محصولات تولید شده توسط این شرکت از دوام بالایی برخوردارند. 

بسیاری از شرکت های سازنده پادری آلومینیومی رقابت تنگاتنگی با مجموعه تولیدی پاخور دارند و تلاش زیادی برای رسیدن به سطح کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت انجام می دهند. دریافت تاییدیه های استاندارد توسط شرکت تولیدی پاخور از مراجع مربوطه نشان دهنده کیفیت محصولات این شرکت است. 

مشتری مداری و ارسال محصولات در اسرع وقت به صورت سلامت به دست مشتری از جمله اولویت های مجموعه تولیدی پاخور محسوب می شود. شرکت تولیدی پاخور از حداکثر فرصت ها و پتانسیل خود بهره گیری می کند تا بتواند رضایت مشتریان را جلب نموده و بهترین محصولات را به آنان تقدیم کند. 

کارشناسان خبره و با تجربه که در این مجموعه مشغول به کار هستند همواره آماده اند تا بتوانند بهترین راهنمایی ها را در اختیار شما قرار دهند و خریداران عزیز را در انجام انتخابی مناسب و حرفه ای یاری کنند. شما عزیزان می توانید از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید و قیمت های جدید را دریافت نموده و از راهنمایی های کارشناسان ما بهره ببرید.