امروزه ساختمان ها ، پاساژها ، اداره ها و ... به دلیل طبقات بالایی که دارند از آسانسور ها استفاده می کنند و این روز ها آسانسور ها جز مکان های بسیار پرتردد و رفت و آمد هستند به همین علت کف آسانسور ها در گذر زمان دچار فرسایش و خوردگی می شود و از بین میرود . بهترین روش  برای حفظ آن استفاده از موکت های کف آسانسور می باشد . موکت های کف آسانسور یا پادری های آسانسوری یک محصول بسیار شکیل و زیبا جهت استفاده در کف آسانسور برای جلوگیری از فرسایش کف آسانسور و همچنین زیبایی بخشیدن به آن ها است . موکت های کف آسانسور باید دارای ماندگاری و کیفیت بالایی باشند تا بتوانند مانند یک محافظ برای کف آسانسور ها عمل کرده و حتئ وزن آن ها به نوعی باشدکه وزن کابین آسانسور را بالا نبرد . به دلیل این که امروزه حتئ برای بردن بار از آسانسور ها استفاده می شود اینکه کف آسانسور ها زیبا ، سالم و به دور از فرسایش و خوردگی باشند یک امر مهم محسوب می شود . سبکی و زیبایی موکت های کف آسانسور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا آسانسور ها هم مانند درب های ورودی یک مکان پر رفت و آمد هستند .

پادری های آلومینومی یک سانتی یا پادری های آسانسوری

جلوگیری از فرسایش کف آسانسور ها با موکت های کف آسانسور

پادری آلومینیومی یک سانتی PVC شرکت تولیدی پاخور یک محصول بسیار مناسب و به صرفه جت استفاده کف آسانسور ها شما می باشد . با توجه به این که این محصول هم از موکت و هم از PVC ساخته شده است به راحتی می تواند مانند یک محافظ برای کف آسانسور های شما عمل کرده و حتئ از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل کابین آسانسور جلوگیری کند . پادری آلومینیومی  یک سانتی PVC یک موکت کف آسانسور کاملا به صرفه ، با کیفیت و ماندگاری بالا است این پادری از آلومینیوم آنادایز شده ، موکت های P.P و رویه PVC می باشد که با شاسی یک سانتی متری یک محصول بسیار مناسب جهت کف آسانسور می باشد . آلومینیوم به کار رفته در پادری آلومینیومی یک سانتی به دلیل عملیات آنودایزینگ که بر روی آن انجام شده بسیار ماندگاری و کیفیفت بالایی دارد همچنین موکت های P.P به دلیل الیاف با کیفیت خود قابلیت جلوگیری از فرسایش کف آسانسور را دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آلومینیوم آنادایز شده به مقاله آلومینیوم آنادیز شده چیست مراجعه فرماید . PVC به کار رفته در رویه ی این پادری موکت های کف آسانسور از ورود گرد و غبار و کثیفی کف کفش ها به محیط داخل کابین به اندازه چشمگیری جلوگیری میکند.

اهمیت استفاده از موکت های کف آسانسور

همانطور که قبلا گفته شد آسانسور ها یک مکان پر رفت و آمد است و هم چنین امروزه آسانسور های مسافر بر و بار بر هردو بسیار مورد استفاده هستند از این جهت به مرور زمان کف آسانسور ها به دلیل رفت و آمد دچار فرسایش و خوردگی می شود و ظاهر بسیار نازیبایی به محیط داخل کابین آسانسور می دهد از این جهت استفاده از موکت های کف آسانسور از اهمیت ویژه ای برخوردار است . موکت های کف آسانسور می توانند از این قبیل اتفاقات جلوگیری کند و همچنین با توجه به رنگ و طرحی که آسانسور ها می دهند محیط کابین آسانسور ها را بسیار زیبا و امروزی می کنند .

مزیت های استفاده از پادری آلومینیومی یک سانتی برای موکت های کف آسانسور

جلوگیری از فرسایش کف آسانسور ها با موکت های کف آسانسور

پادری آلومینیومی یک سانتی PVC دار شرکت تولیدی پاخور یک محصول بسیار مقاوم در برابر شرایط  گوناگون می باشد . این پادری های آسانسوری به دلیل سبک بودن وزن بالایی بر روی کابین آسانسور ها وارد نمی کنند و یک ویژگی مهم این محصول برای استفاده به عنوان موکت های کف آسانسور قابلیت تعویض موکت های آن بعد از مدت طولانی می باشد . استفاده از پادری آلومینیومی یک سانتی  به عنوان موکت کف آسانسور به شما این امکان را می دهد که از زیبایی ظاهر ، راحتی نصب و ماندگاری بالای آن لذت ببرید .

شرکت تولیدی پاخور با بیش از 10 سال سابقه طلایی در تولید انواع پادری آلومینیومی و پادری موکت های کف آسانسور ، محصولات ایمنی پارکینگ ، ترمز های پله ، پروفیل های دکوراتیو و نور خطی ها آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش محصولات مراجعه فرماید . همچنین مشاوران ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره ی رایگان می باشند .