پادری های صنعتی یا جلودری ها یکی دیگر از محصولات بسیار شکیل و زیبای شرکت تولیدی پاخور می باشد که جهت استفاده در ورودی ساختمان های صنعتی شمامی تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به طور کلی ساختمان ها به دو دسته پرتردد و کم تردد تقسیم می شوند با توجه به حجم تردد در مکان های صنعتی استفاده از پادری های صنعتی یک امر مهم محسوب می شود . نظافت و پاکیزگی مکان های صنعتی بسیار حائز اهمیت است زیرا حجم عبور و مرور افراد در این مکان ها معمولا بسیار بالا می باشد و به همین علت آلودگی و کثیفی همراه با ورود و خروج بالا به داخل مکان راه پیدا می کند . با استفاده از پادری های صنعتی و یا جلودری ها می توان تا حد بسیار چشمگیری از ورود این آلودگی ها جلوگیری کرد و از مصرف بی رویه هزینه ها حتئ الامکان جلوگیری نمود . پادری های صنعتی با جنس آلومینیوم آنادایز شده و موکت هایی با جنس الفین و شیار های PVC یک محصول استثنایی جهت استفاده در تمامی مکان های پرتردد می باشد آلومینیوم های به کار رفته در پادری صنعتی یکی از بهترین نوع آلومینیوم ها جهت استفاده در پادری ها می باشد آلومینیوم های آنادایز شده به دلیل مقاوت بالا و استحکام هرچه بیشتر بسیار مورد توجه و به صرفه خواهد بود .

مکان های مورد استفاده برای پادری های صنعتی

به طور کلی می توان از پادری های صنعتی در تمامی شرکت های بزرگ صنعتی ، مکان های بسیار پرتردد مانند بیمارستان ها ، مدارس ، سینما ها ، شرکت های ادراری و... و همچنین مکان های با تردد کمتر نظیر ساختمان های مسکونی و... بهره برد .  پادری های صنعتی شرکت تولیدی پاخور به دلیل تنوع در رنگ و جنس پادری به شدت در فضا سازی کمک کننده و محبوب است می توان به دلیل تنوع از  آن ها به راحتی استفاده نمود .

جنس پادری های صنعتی چیست؟

لزوم استفاده از پادری صنعتی در مراکز بزرگ و پرتردد

پادری های صنعتی یا پاخور های آلومینیومی قالبا از جنس زیره آلومینیوم و رویه موکت و شیارهای PVC می باشد آلومینیوم به کار رفته در پادری صنعتی شرکت پاخور آلومینیوم آنادایز شده می باشد . آلومینیوم آنادایز شده به معنای تشکیل یه لایه اکسیدی محاظ بر روی آلومینیوم بوده که جهت استحکام سازی و بالا بردن مقاومت آلومینیوم در شرایط جوی و آب و هوایی متفاوت انجام می شود همچنین با این امر آلومینیوم های به کار رفت در پادری ها صنعتی مقاومت بالایی در برابر فرسایش خواهند داشت به همین دلیل استفاده از پادری صنعتی در مکان های پرتردد بسیار مناسب خواهد بود . جهت اطلاعات کامل از آلومینیوم های آنادایز شده به  کار رفته در پادری های صنعتی و علل آنودایزینگ آلومینیوم می توانید به مقاله ی آنادایز آلومینیوم مراجعه فرماید .

نظافت پادری های صنعتی

با توجه به این که می توان پادری های صنعتی را به صورت ثابت و یا غیر ثابت در محل استفاده نمود نظافت آن نیز می تواند بسیار راحت باشد . پادری های غیر ثابت را می توان به راحتی از محل مورد استفاده جدا نمود و زیر آن ها را تمیز کرد . پادری های ثابت را نیز با استفاده از یک مواد شوینده یه فرچه ی کوچک می توان تمیز نمود به طور کلی شست و شوی کمتر پادری های صنعتی طول عمر مفید این محصولات را حفظ می کند . ذکر یک نکته بسیار واجب است که پادری های صنعتی را با مواد شوینده اسیدی نشوید زیرا موجب از بین رفت موکت های به کار رفته در پادری های صنعتی می شود .

طول عمر پادری های صنعتی شرکت پاخور

پادری های صنعتی به دلیل متریال به کار رفته بسیار با کیفیت و همچنین آلومینیوم آنادایز شده ی موجود در آن دارای مزیت های فراوانی از جمله مقاومت در برابر فرسایش ، مقاومت و استحکام در برابر شرایط جوی و... دارای طول عمر بسیار بالایی جهت استفاده در مکان های صنعتی و به طور کلی در تمامی مکان های پرتردد می باشد . موکت های به کار رفته که به موکت های P.P نیز معروف هستند به دلیل جنس بسیار باکیفیتی که دارند مانع از رود آلودگی و گرد و غبار به داخل ساختمان می شوند .

فواید استفاده از پادری های صنعتی

استفاده از پادری های صنعتی برای مکان های صنعتی دارای مزیت های فراوانی می باشدو هریک از انواع پادری های صنعتی مناسب با مکان های متفاوت می باشد . در ادامه به چند مورد از مزیت های استفاده از جلودری یا پادری صنعتی اشاره ی می نمایم .

فواید استفاده از پادری صنعتی

  • پاکیزه نگه داشتن محیط ورودی ساختمان
  • ممانعت از ورود آلودگی و گرد و غبار
  • مدرن سازی فضای ورود
  • ماندگاری و استحکام بالا
  • به دلیل وجود شیار های  PVCمی تواند آلودگی کف کفش ها را هنگام ورود تمیز نماید
  • و . . .

باتوجه به مزیت های فراوان باید گفت استفاده از پادری صنعتی به دلیل ماندگاری بالا یک گزینه ی مقرون به صرفه به شمار می آید .

انواع پادری های صنعتی

لزوم استفاده از پادری های صنعتی درمراکز بزرگ و پرتردد

پادری های صنعتی شرکت پاخور به سه دسته ی پادری های صنعتی دو سانتی جهت استفاده در مکان هایی با حجم عبور و مرور بسیار بالا ، پادری های صنعتی یک و نیم سانتی که یک محصول نوین جهت استفاده در مکان هایی با تردد متوسط و پادری های صنعتی یک سانتی جهت استفاده در مکان هایی با حجم تردد پایین می باشد . هریک از این پادری ها خود به مدل های مختلفی دیگری تقسیم می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و مدل های مختلف پادری صنعتی می توانید به بخش فروشگاه آنلاین مراجعه فرماید .

شرکت تولیدی پاخور با سابقه ی ده ساله در تولید انواع پادری های آلومینیومی ، ترمز پله ها ، پروفیل های نور خطی ، محصولات ایمنی پارکینگ و پروفیل های دکوراتیو می باشد . شما عزیزان می توانید برای خرید و آشنایی با محصولات شرکت پاخور به بخش خرید از فروشگاه آنلاین مراجعه نماید همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما از طریق  شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید .