جلودری یا پادری ها یک محصول بسیار کاربردی جهت استفاده در تمامی مکان ها می باشد . اما به دلیل اهمیت نظافت در مراکز درمانی و بیمارستان ها اهمیت این موضوع دو چندان می شود . مراکز درمانی و بیمارستان ها به دلیل حساسیت موضوع نظافت باید به طور مرتب تمامی بخش ها بیمارستان از جمله درب های ورودی خود را نظافت کند و این مک امر هزینه بر و زمان بر برای بیمارستان ها و مراکز درمانی محسوب می شود حال با استفاده از جلودری ها یا پادری ها می توان به اندازه چشم گیری از ورود کثیفی و گردو غبار به داخل محیط بیمارستان و مراکز درمانی جلوگیری کرد . جلودری های آلومینیومی شرکت تولیدی پاخور یک محصول بسیار کاربردی و باکیفیت جهت استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد . جلودری های آلومینیومی با جنسی تکل شده از آلومینیوم آنادایز شده ، موکت های پروپلین و رویه ی PVC یک گزینه بسیار کاربردی جهت ممانعت از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل محیط مراکز درمانی و بیمارستان می شود زیرا هم از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه می باشد و هم دارای کیفیت و ماندگاری بالا است .

آلودگی در بخش ورودی مراکز درمانی و بیماستان ها

استفاده از جلودری ها درمراکز درمانی و بیماستان ها

 بیمارستان ها و مراکز درمانی جز یکی از مکان های پرتردد محسوب می شوند و در روز هزاران نفر به بیمارستان ها مراجعه می نمایند و رفت و آمد میکنند و به طور میانگین با هر ورود و خروج حجم زیادی از آلودگی کف کفش ها به محیط داخلی مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل می شود و باعث کثیف شدن آن مکان در کوتاه مدت است . حتئ در بعضی موارد حساس تر ورودی اتاق های عمل ، ورودی اتاق های مخصوص استریل ، ورودی اتاق ها بیماران  و... به یک جلودری و یا پادری جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار شود نیاز است . به طور کلی اتاق های بیمارستان باید بسیار تمیز و به دور از هرگونه آلودگی محیطی باشد اتاق های مراکز درمانی و بیمارستان ها باید به طور مرتب استریل شود تا از تمامی کثیفی ها آلودگی ها به دور باشد و اولین محل ورود این آلودگی ها و گرد و غبار ها ورودی درب ها با رفت و آمد است که گرد و غبار به کف کفش ها می چسبد و به راحتی اگر چیزی آن را جذب نکند وارد مراکز درمانی و بیمارستان ها می شود از این جهت بسیار مهم است که چگونه از این اتفاقات جلوگیری شود . جلودری ها ی آلومینیومی و جلودری های استیکی مت یکی از بهترین گزینه ها می باشد . جلودری یا پادری های آلومینیومی در ورودی بیرونی و داخلی مراکز درمانی و بیمارستان ها با توجه به ابعاد مورد نیاز قابل سفارش می باشد . جلودری های استیکی مت نیز در مکان های بسیار حساس درون بیمارستان مانند اتاق های استریل و ... استفاده می شود و این جلودری نیز مانند جلودری های آلومینیومی از ورود گرد و غبار و آلودگی ممانعت می کند به همین جهت استفاده از جلودری ها بسیار حائز اهمیت است . شکرت تولیدی پاخور یکی از تولید کنندگان جلودری و یا پادری های آلومینیومی می باشد که می توانند در این زمینه به شما مشاوره دهد .

انواع جلودری ها یا پادری ها

جلودری ها از انواع و جنس های مختلفی تشکیل شده اند که هرکدام از انواع این جلودری ها مختص به فضاهای خاصی می باشد که دوام و ماندگاری محصول متناسب با شرایط بسیار بالا است . جلودری های یا پادری های شرکت تولیدی پاخور به سه دسته تقسیم می شود که شامل : 1. جلودری های آلومینیومی . 2 .جلودری های استیکی مت . 3 .جلودری های استخری

جلودری های آلومینیومی خود نیز به چند دسته ی دیگر تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم . هر کدام از این جلودری ها کاربرد مختص به خود را داشته و محصولات بسیار بادوام و مقرون به صرفه ای برای تمامی مکان های پر تردد از جمله مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند .

جلودری های آلمینیومی چیست ؟

جلودری های آلومینیومی یک محصول متشکل از شاسی آلومینیوم ، شیار های PVC و رویه ی موکت ها P.P می باشند . شرکت تولیدی پاخور برای ساخت جلودری های آلومینیومی خود از آلومینیوم آنادایز شده استفاه می کنند . آنادایزینگ یا آنادایز آلومینیوم به معنای تشکیل یه لایه ی محافظ جهت بالا تر بردن دوام و نگهداری آلومینیوم می باشد که لازم به ذکر است آنودایزینگ آلومینیوم در برابر فرسایش و خوردگی و شرایط جی نامناسب نیز می شود ب همین جهت استفاده از این آلومینیوم آنادایز شده در جلودری ها باعث افزایش طول عمر محصول ، زیبایی و مقاومت آن می شود ( جهت کسب اطلاعات بیشتر  جهت آشنایی با آنادیز آلومینیوم و مزایا و معایب آن می توانید به مقاله ی آنادایز چیست مراجعه فرماید ) . موکت و PVC به کار رفته در جلودری دو متریال با دوام و با کیفیت می باشند که به نوع چشم گیری از ورود گرد و غبار و آلودگی و رطوبت به داخل محیط جلوگیری می کنند همچنین به خاطر جنس الیاف این موکت ها در صورت رطوبت بوی بدی نمی گیرند .

استفاده از جلودری ها در مراکز درمانی وبیمارستان ها

انواع جلودری های آلومینیومی

جلودری های آلومینیومی خود به انواع مختلفی جهت استفاده برای مکان ها گوناگون تقسیم می شوند جلودری های آلومینیومی شرکت تولیدی پاخور دارای سه دسته ی کلی می باشند .

 دسته بندی پادری های آلومینیومی یک سانتی

  • جلودری های آلومینیومی یک سانتی
  • جلودری های آلومینیومی یک سانتی شیاردار
  • جلودری های آلومینیومی PVC موکت یک سانتی
  • جلودری های آلومینیومی شیاردار موکت یک سانتی
  • جلودری های آلومینیومی موکت پهن یک سانتی

دسته بندی پادری های آلومینیومی دوسانتی

  • جلودری های آلومینیومی دو سانتی
  • جلودری های آلومینیومی شیاردار موکت دو سانتی

و در پایان محصولی جدید به نام جلودری های آلومینیومی یک ونیم سانتی

به طور کلی هر کدام از این مدل جلودری ها یا پادری ها متناسب با محیط  در خواست شما عزیزان قابل سفارش هستند و با توجه به نکته های گفته شده ومزیت های استفاده از جلودری ها می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند .

شرکت تولیدی پاخور با بیش از 10 سال سابقه طلایی در تولید انواع پادری آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، ترمز های پله ، پروفیل های دکوراتیو و نور خطی ها آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش محصولات مراجعه فرماید . همچنین مشاوران ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره ی رایگان می باشند .