ورود گرد و غبار و ایجاد مشکلات متعدد توسط آن در بسیاری از ساختمان ها به یک معضل تبدیل شده است که افراد زیادی جهت یافتن یک راه حل برای جلوگیری از ورود ریزگردها و غبار چسبیده به کفش ها به داخل ساختمان تلاش می کنند. پادری جلو درب ورود که امروزه توسط متخصصین و مهندسین مجرب طراحی و ساخته می شود یکی از وسایل کارآمد و پربازده در این زمینه است.

افرادی که قصد به ورود به ساختمان را دارند ناگزیر از روی این پادری عبور خواهند کرد و بدین ترتیب سایش کف کفش خود به موکت و یا پی وی سی قرار داده شده در قسمت رویه پادری گل و لای یا گرد و غبار را از کف آن خواهند زدود. انجام این عمل هیچ زحمتی برای اشخاص مراجعه کننده به بار نخواهد آورد و آنها تنها با راه رفتن بر روی پادری از انتقال آلودگی به داخل جلوگیری می کنند.

گرد و غبار انباشته شده در قسمت زیرین موکت نیز با استفاده از مکنده مناسب قابل حذف شدن است. معمولا پس از چند روز استفاده از جدیدترین پادری نسبت به نظافت آن اقدام می شود و ذرات ریزی که طی این چند روز در داخل بافت موکت یا پی وی سی به دام افتاده اند به مکان دیگری منتقل می شوند و پادری مانند روز اول پاکیزه و مرتب خواهد شد. شرکت تولیدی پاخور می تواند با ارائه راهنمایی های مناسب شما را در زمینه انتخاب پادری جلو درب ورود جهت کاربردی که مد نظر دارید کمک کند.

 

ساختار منحصر به فرد موکت رویه پادری

گرد و غبار را قبل از ورود به داخل در دام بیاندازید!

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که یک موکت که در قسمت رویه پادری قرار گرفته است چطور می تواند گل و لای خیس یا گرد و غبار فرار را از کف کفش افراد به خود جذب کند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم موکت های بلژیکی مورد استفاده در ساخت پادری جلو درب ورود فلزی دارای ساختار منحصر به فردی هستند.

بافت الیاف به صورت نیم دایره ای در این موکت ها صورت گرفته است که هر کدام از تارهای الیاف مانند یک کمان به این ذرات ریز چسبیده به کف گیر می کنند و هنگامی که فرد پای خود را بلند می کند گل و لای کفشش در میان الیاف موکت باقی خواهند ماند. این الیاف استقامت زیادی داشته و به راحتی ساییده نمی شوند و بدین ترتیب می توان گفت بر اثر تردد زیاد دچار تغییر حالت های فیزیکی نخواهند گشت.

موکت بلژیکی یکی از مقاوم ترین موکت های موجود در بازار است که برای ساختپادری جلو درب ورود بهترین گزینه محسوب می شود و می توان این محصول را در محیط های خارج از ساختمان نیز نصب کرد.

نصب پادری ساخته شده با استفاده از موکت بلژیکی در قسمت های خارجی ساختمان نگرانی از بابت فرسایش پادری و کاهش طول عمر آن به همراه نخواهد داشت زیرا این موکت ها استقامت زیادی در برابر نور خورشید یا هوای گرم و سرد دارند و می توانند مدت زمان زیادی به عملکرد خود ادامه دهند.

 

 

آیا رطوبت موجب کثیف شدن پادری خواهد شد؟

بعضی از ساختمان ها در مناطق مرطوب قرار دارند و باران و برف زیادی را تجربه می کنند. همچنین ممکن است بر اثر فعالیت های مختلف در کارگاه های گوناگون عوامل رطوبت زا در بخش های ساختمان وجود داشته باشد.

در چنین شرایطی استفاده از پادری موکتی یا پی وی سی یک امر ضروری محسوب می شود و لازم است در قسمت های مابین بخش های مختلف از پادری جلو درب ورود استفاده گردد. پیشنهاد می شود کفپوشی را انتخاب کنید که توسط برند معتبر و پرسابقه ای تولید شده باشد زیرا چنین کفپوشی می تواند جذب رطوبت را در بهترین حالت ممکن انجام دهد.

پادری های مرغوب با جذب رطوبت حالت زشت و کثیف به خود نمی گیرند زیرا این پادری ها رطوبت را به لایه های زیرین خود انتقال می دهند. بدین ترتیب تا مدت زمان زیادی رطوبت جذب شده توسط پادری در معرض دید قرار نخواهد گرفت.

اما باید توجه داشته باشید که پس از گذشت مدت زمان خاصی که پادری رطوبت زیادی را به خود جذب کرد لازم است نسبت به تمیز کردن و نظافت آن اقدام کنید تا از کهنه شدن مواد مرطوب و ایجاد قارچ و آلودگی در داخل پادری جلوگیری گردد.

 

 

کاربرد پادری جلو درب ورود در کارگاه مصالح ساختمانی

گرد و غبار را قبل از ورود به داخل در دام بیاندازید!

کارگاه مصالح ساختمانی مکانی است که در آن انواع سنگ ها و چوب ها برش می خورند یا کاشی های مختلف توسط مواد گوناگون رنگ آمیزی و لعاب داده می شوند. انجام چنین عملیاتی در یک کارگاه مصالح ساختمانی باعث می شود این مکان ها به چند بخش تقسیم شده تا کارهای مختلف در مکان های مخصوص انجام شوند.

معمولا در چنین مکان هایی ورود مواد گوناگون به بخش های متفاوت باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد که برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین حالتی می توان از تجهیزات مدرن امروزی استفاده کرد. یکی از این تجهیزات پادری جلو درب ورود است که در جلوی ورودی هر قسمت قرار می گیرد.

پادری جلو درب ورود می تواند از ورود رنگ و مواد چسبیده به کفش افراد به داخل اتاق یا بخش جلوگیری نموده و بدین ترتیب از انتقال آنها به قسمت های مختلف ممانعت به عمل بیاورد. این مسئله می تواند از به وجود آمدن مشکلات مختلف تا حد زیادی جلوگیری کند.

به عنوان مثال یک کارگاه را تصور کنید که توسط گل و لای چسبیده به کفش افراد به طور کامل کثیف شده باشد و این گل و لای پس از خشک شدن و تردد اشخاص در هوا پخش شده و در داخل دستگاه ها یا ریه افراد قرار بگیرند. چون این وضعیتی علاوه بر ایجاد اختلال در سلامتی انسان می تواند به عملکرد دستگاه ها نیز آسیب برساند. 

 

 

محافظت از سنگ کفپوش جلو درب با استفاده از پادری

امروزه بسیاری از سازندگان بنا با استفاده از مواد و مصالح مختلف اقدام به ایجاد دکوراسیون های زیبا و شیک می نمایند. اهمیت به زیبایی در میان ایرانیان رواج بسیاری دارد و اشخاص زیادی حاضرند برای ایجاد یک دکوراسیون شیک هزینه بالایی بپردازند.

اما نگهداری از این مصالح ساختمانی گران قیمت نیز نیازمند به کارگیری تجهیزات مخصوص است تا بتوان طول عمر بیشتری را برای آنها رقم زد و برای مدت زمان طولانی تری از وجود چنین دکوراسیونی لذت برد. در ادامه به مزایای استفاده از پادری جلو درب ورودی جهت حفاظت از کفپوش ورودی ساختمان اشاره خواهیم کرد:

  • حفظ کفپوش از اشعه آفتاب: همانطور که می دانید اشعه فرابنفش خورشید می تواند هر جسمی را تحت تاثیر قرار داده و  پس از مدتی باعث سایش یا تغییر رنگ آن شود.  استفاده از پادری با ابعاد متناسب با جلوی درب ورودی می تواند یک گزینه ایده آل جهت جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلی باشد و به تغییر رنگ کفپوش نیانجامد.
  • عدم ایجاد خط و خش بر روی کفپوش بر اثر ضربه: هنگامی که از پادری بر روی سنگ فرش گران قیمت خود استفاده می کنید می توانید از ایجاد خط و خش در آن جلوگیری نموده و بدین ترتیب زیبایی کفوش را برای همیشه حفظ نمایید.
  • ساییده نشدن کفپوش بر اثر تردد زیاد: چنانچه نگران ساییده شدن مصالح ساختمانی به کار رفته در قسمت ورودی ساختمان هستید می توانید با استفاده از پادری جلو درب ورود این نگرانی را از بین ببرید. 
  • عدم بر جای ماندن اثری از پادری در هنگام حذف آن: اگر پادری جلوی درب ورودی دچار خرابی شده باشد و یا نیاز به برداشتن آن داشته باشید می توانید به راحتی این کار را انجام داده و بدون ماندن ردی از پادری آن را از قسمت ورودی ساختمان بردارید.

 

شرکت تولیدی پاخور

گرد و غبار را قبل از ورود به داخل در دام بیاندازید!

شرکت تولیدی پاخور یکی از تولید کنندگان فعال و قوی در سطح کشور است که محصولات مختلفی از جمله پادری جلو درب ورود فلزی یا پادری های آلومینیومی را به بازار عرضه داشته است. این شرکت تولیدی نقشه قابل توجهی در تامین تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان دارد.

محصولات تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور حداکثر کیفیت را دارا هستند و بدین ترتیب مشتریان این مجموعه با اطمینان کامل نسبت به سفارش اقلام مورد نظر خود اقدام می نمایند. کارشناسان با تجربه مشغول در این مجموعه با کمال میل حاضر به پاسخگویی سوالات شما بوده و بهترین و مناسب ترین محصول را به خریداران پیشنهاد می دهند. با ما تماس بگیرید.