به کارگیری تجهیزات ایمنی در استخر بسیار مهم است و چنانچه مسئولین این موضوع را رعایت نکنند ممکن است متحمل خسارت جبران ناپذیر جانی و مالی گردند و در این زمان فکر کردن در مورد تهیه تجهیزات ایمن سازی بسیار دیر شده است. 

کفپوش استخری یکی از متداول ترین وسیله هایی است که در تمام استخرها موجود بوده و فرقی نمی کند که این محصول را در استخرهای روباز به کار ببرید یا سرپوشیده. کفپوش های استخری از مواد پلاستیکی و پی وی سی تولید می شوند که در برابر رطوبت مقاومت فراوانی داشته و اصطکاک لازم را در هنگام راه رفتن برای افراد به وجود می آورند. 

با استفاده از این وسیله و پهن کردن آن در کف راهروها و مسیرهای تردد افراد می توانید اعتماد به نفس لازم برای آنها را در هنگام قدم زدن در محیط پر لغزش استخر فراهم آورید. این محصول دارای شیارهایی است که به صورت افقی بر روی آن قرار داده شده و می تواند رطوبت منتقل شده از پای افراد را نیز به بیرون از پادری هدایت کند و بدین ترتیب پادری همیشه دارای سطح کم رطوبتی است که تاثیر چندانی بر راه رفتن فرد نخواهد گذاشت. 

این کفپوش ها قیمت زیادی ندارند ولی می توانند به اندازه چندین برابر قیمت خود از ضررردهی مالی و جانی جلوگیری کنند بنابراین منطقی است که قبل از شروع به کار هر استخری نسبت به تهیه این محصول برای ایمن سازی آن اقدام کرد. 

طریقه نصب کفپوش در استخر

کفپوش در استخر

کفپوش های استخری در رنگ های مختلف و عرض های گوناگونی عرضه می شوند که بسته به انتخاب مشتری ثبت سفارش می گردند. طریقه نصب کفپوش استخری زیاد پیچیده نیست و تنها با رعایت چند نکته امکان پذیر است. در هنگام نصب این کفپوش نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کرده و ظرافت لازم را در پروژه خود به وجود بیاورید: 

  • تمیز کردن کف: قطعاً تمیز کردن کف استخر و زدودن آشغال ها و اشیای اضافی از قسمت مورد نظر بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود کفپوش در قسمت های ناهموار قرار نداشته باشد و طول عمر آن افزایش پیدا کند زیرا هرگونه ناهمواری در زیر پا دری سبب می شود بر اثر تردد افراد فشار زیادی به پادری وارد شده و ممکن است ترک بخورد. 
  • اندازه گیری های دقیق: انجام اندازه گیری های دقیق و ظریف سبب می شود بتوانید میزان فاصله پادری از دو طرف دیوارها را به یک اندازه مشخص کنید و بدین ترتیب ظاهر زیبایی را پدید بیاورید. 
  • زاویه بندی صحیح: هنگامی که پادری را در یک راهرو دراز و طویل قرار می دهید لازم است زاویه بندی درستی برای آن انجام داده باشید تا پادری در قسمت مورد نظر به صورت مستقیم و مرتب دیده شود. انجام این عمل قبل از نصب حائز اهمیت فراوانی است و باعث می شود سوراخ های مورد نظر را در نقاط مناسب و دقیق انجام دهید. 
  • ایجاد سوراخ: پس از اینکه زاویه بندی و بقیه موارد را به درستی به پایان رساندید نوبت به ایجاد سوراخ در زمین است که با استفاده از دریل انجام می شود. 
  • پیچ کردن: استفاده از پیچ و رولپلاک مرحله آخر نصب است و در صورتی که از پیچ های ضد زنگ استفاده کنید می توانید تا مدت زمان زیادی از پادری بدون مشکل استفاده کنید و نیاز به تعمیر یا تعویض آن نداشته باشید. 

جنس مواد داخل کفپوش استخری

کفپوش استخری

پوشاننده کف استخر با استفاده از مواد و ترکیباتی ساخته می شود که مقاومت لازم در برابر رطوبت را داشته باشند و بتوانند بدون ایجاد پوسیدگی و فرسایش به کار خود ادامه دهند. مواد پی وی سی که از بهترین نوع انتخاب می شوند توسط شرکت های معتبر تولیدی به کار گرفته شده و برای تولید کفپوش استخری مورد استفاده قرار می گیرند. 

پی وی سی همان ترکیبات پروپیلن است که تحت فرآوری های گوناگونی قرار گرفته و در برابر رطوبت و همچنین فشار یا ضربه استقامت فراوانی دارد. با استفاده از این محصول می توان کفپوش های با دوام و زیبا تولید کرد و بدین ترتیب رضایت خریداران نیز جلب خواهد شد. 

همچنین این کفپوش ها استحکام قابل ملاحظه ای در برابر اشعه خورشید دارند و به همین دلیل است که می توان از آنها در محیط های بیرون و استخرهای روباز نیز بهره گیری نمود. از آنجا که پی وی سی ماده ای رنگ پذیر است محصول کفپوش استخری با مدل های گوناگون و رنگ های جذاب در بازار موجود است و می توان با استفاده از آن دیزاین و دکوراسیون های جذابی را پدید آورد. 

با توجه به مشخصات ارائه شده می توان نتیجه گرفت که کفپوش های پی وی سی استخری بهترین و مناسب ترین گزینه جهت استفاده در محیط های لغزشی استخر به حساب می آیند و می توان با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را از آنها دریافت نمود. 

شرکت تولیدی پاخور

امروزه در بازار کفپوش های مختلفی را مشاهده می کنید که توسط شرکت های تولیدی گوناگون عرضه شده اند و ممکن است کیفیت بسیاری از آنها در سطح خیلی پایینی قرار داشته باشد. در چنین مواقعی ممکن است با سردرگمی مواجه شوید و در انتخاب خود تعلل کنید. 

اما باید بگوییم نکته ای که همیشه باید در هنگام خرید کفپوش استخری یا هر کالای دیگری مد نظر بگیرید این است که به دنبال برندهای پرسابقه و معتبر بگردید. این برندها هیچگاه سابقه چندین ساله خود را به خاطر کسب سود بیشتر و غیرمنطقی به خطر نمی اندازند و جلب اعتماد مشتری برای آنها از بالاترین درجه اولویت برخوردار است. 

شرکت تولیدی پاخور نیز با در نظر گرفتن همین روند توانسته است سابقه چندین ساله و درخشانی را برای خود رقم بزند و با تولید محصولات با کیفیتی مانند انواع کفپوش آسانسور و همچنین پادری های درب ورودی جایگاه مطلوب و مناسبی در میان معتبرترین تولید کنندگان به دست بیاورد. 

این شرکت تولیدی مناسب ترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر گرفته است و تلاش بسیاری در جهت کاهش آنها انجام می دهد. شما عزیزان می توانید از طریق برقراری تماس با کارشناسان متعهد و حرفه ای ما راهنمایی های لازم در جهت انتخاب محصولی مناسب برای استخر دریافت کرده و با ارائه ابعاد محصول مورد نظر ثبت سفارش خود را انجام دهید. 

همچنین چنانچه به دنبال دریافت قیمت های جدید هستید می توانید از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت اقدام کرده و به روزترین قیمت ها را داشته باشید.