پادری جلوی درب ورودی بهترین و شاید تنهاترین راهکاری است که می توان تا حد زیادی از ورود گرد و غبار، کثیفی و آلودگی به داخل ساختمان کاست. این محصول پرکاربرد نتیجه خلاقیت تولید کنندگان معتبر است که توانسته اند محصولات به روز خود را روانه بازار سازند و از این طریق کمک بزرگی به حفظ بهداشت در ساختمان های مختلف نمایند. 

محصول پادری با جذب گرد و غبار چسبیده به کفش ها و سایر وسایل باعث می شود ورود آلودگی و رطوبت های مضر به داخل ساختمان حداقل ممکن کاهش پیدا کند و بدین ترتیب محیطی پاکیزه و عاری از میکروب را تجربه کنید. پادری ها انواع متفاوتی دارند که از آن جمله می توان به پادری جلوی درب ورودی با شاسی فلزی اشاره کرد. 

برخی از شرکت های تولیدی که سابقه طولانی مدتی در زمینه تولید این محصول دارند و بسیاری از معایب محصولات قدیمی تر را با تولیدات خود برطرف نموده اند از طریق به کارگیری تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات قوی پادری هایی را تولید نموده اند که طول عمر بالایی داشته و بهترین عملکرد را ارائه می دهند. 

این شرکت های تولیدی خود به عنوان تولید کننده و فروشنده فعالیت نموده و از این طریق هزینه های مربوط به خرید پادری را نیز برای مشتری کاهش دادند. شرکت تولیدی پاخور یکی از کارخانجات مطرح در این زمینه است و شهرت بسیاری در میان مردم در سرتاسر کشور به دست آورده است. 

پادری تا چه حد مانع ورود گرد و غبار می شود؟

پادری آلومینیومی

پادری جلوی درب ورودی همانطور که گفته شد بسیاری از آلودگی هایی که قرار است وارد ساختمان شوند را به خود جذب می کند. البته این محصول قادر است ذرات سنگین را در خود محفوظ نموده و تا حد امکان آنها را در لایه های زیرین خود نگهداری کند تا در موقع نظافت توسط افراد جمع آوری گردد. 

اما در مورد گرد و غبار بسیار ریز که ممکن است بعد از خشک شدن پادری در هوا پخش شوند نمی توان چنین نظری داشت. به طور مثال فضایی را تصور کنید که در یک روز بارانی یا برفی تردد کنندگان زیادی به آنجا رفت و آمد می کنند. پادری موجود در قسمت ورودی در طول چند ساعت مملو از گل و کثیفی خواهد شد. 

پس از گذشت یک روز قسمت روی پادری خشک شده و گرد و غبار چسبیده به آن به هوا حرکت می کنند. برای جلوگیری از چنین شرایطی لازم است پادری را بلافاصله بعد از اینکه میزان زیادی از گل و لای را به خود جذب نمود تمیز کنید تا از برخاستن گرد و غبارهای بسیار ریز پخش آنها در فضا جلوگیری شود. 

اما در حالت عادی می توان گفت پادری جلوی درب ورودی می تواند درصد زیادی از ورود آلودگی به داخل را از بین ببرد و سلامت افراد حاضر در ساختمان را حفظ کند. 

برای نصب پادری در آپارتمان ۵ طبقه چقدر هزینه کنیم؟

پادری جلوی درب ورودی استحکام مناسبی دارد و در مقابل تردد مقاوم است اما این استحکام در صورتی به حداکثر خود می رسد که بتوانید انتخاب درستی انجام داده و با توجه به میزان تردد و تعداد طبقات ساختمان محصولی مناسب با ابعاد استاندارد را برگزینید. 

قطعاً انتخاب پادری هایی که بیشترین تناسب را با میزان تردد داشته باشند می تواند بهره وری بالاتری را به همراه داشته و طول عمر بیشتری را ارائه دهد. ساختمان های پنج طبقه و بالاتر از آن حجم بیشتری از رفت و آمد را شامل می شوند و روزانه افراد زیادی در قسمت ورودی آنها تردد دارند. 

در چنین آپارتمان هایی بایستی از پادری هایی استفاده کنید که دارای شاسی فلزی باشند و بر اثر رفت و آمد با کفش دچار سایش نشوند. پادری جلوی درب ورودی دارای شاسی فلزی که توسط شرکت های معتبر تولیدی ساخته می شود تمام ویژگی های یک محصول مرغوب و با دوام را داراست و متخصصین طراح توانسته اند آنچه را که از یک پادری همه چیز تمام انتظار دارید در این محصول پیاده سازی نمایند. 

این پادری ها در قسمت لبه های خود دارای رمپ هستند تا از گیر کردن پادری به پای افراد جلوگیری شده و ترددی امن تر و سهل تر به وجود بیاید. فلز به کار گرفته شده در قسمت شاسی این پادری نیز از جنس آلومینیوم آنادایز شده است. این آلومینیوم تحت فرآوری های مختلف قرار گرفته و به شدت مستحکم شده است و در مقابل زنگ زدن یا سایش مقاوم است.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که میزان هزینه لازم برای تامین پادری در ساختمان های ۵ طبقه و بالاتر از آن ارتباط مستقیم با میزان تردد دارد و بهتر است در این ساختمان ها از پادری های ضخیم تر که از شاسی فلزی در آنها استفاده شده است بهره گیری نمایید. برای به دست آوردن هزینه لازم نیز می توانید با شرکت های معتبر ارتباط برقرار کنید و قیمت های آنلاین و به روز را به دست بیاورید. 

پادری را بر حسب شرایط محیط انتخاب کنید

پادری درب ورودی

انتخاب پادری جلوی درب ورودی پروسه حساس است که انجام آن با داشتن تجربه و تخصص در بهترین حالت ممکن انجام می پذیرد. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی انجام دهید می توانید نکاتی که در ادامه گفته می شود را در نظر داشته باشید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید: 

  • نوع سطح زمین: بهتر است قبل از انتخاب پادری نوع سطح زمین قسمت ورودی ساختمان را مورد بررسی قرار دهید و از  طریق انجام مشورت با کارشناسان حرفه ای فروش محصول را متناسب با آن انتخاب کنید. 
  • ابعاد جلوی درب ورودی: در نظر گرفتن ابعاد و طول و عرض قسمت ورودی ساختمان بسیار مهم است و در واقع شما سفارش خود را بر همین اساس انجام خواهید داد و اگر این اندازه ها به درستی در نظر گرفته نشود ممکن است ظرافت لازم در هنگام نصب ایجاد نگردد. 
  • تعداد طبقات ساختمان: برای ساختمان های مرتفع بهتر است پادری جلوی درب ورودی با شاسی فلزی را انتخاب کنید که از ضخامت لازم نیز برخوردار باشد تا بدین ترتیب از طول عمر بالایی برای پادری بهره ببرید. 
  • رنگ پادری: پادری هایی که در قسمت رویه آنها از ماده پی وی سی استفاده شده است در رنگ بندی های مختلف موجود هستند که می توانید با توجه به رنگ های موجود در المان های گوناگون بنا آنها را انتخاب کرده و بدین ترتیب ظاهری جذاب پدید بیاورید. این نمای زیبا می تواند نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب نموده و فضایی مثبت را به وجود بیاورد. 

انواع پادری با شاسی آلومینیومی

پادری جلوی درب ورودی در مدل های متنوعی تولید می شود که از آن جمله می توان به پادری های با شاسی آلومینیومی اشاره کرد. از جمله پرطرفدارترین مدل های پادری فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

پادری آلومینیومی یک سانتی: این پاداری که دارای ارتفاع یک سانتی متر است استقامت مناسبی در برابر سایش دارد و می تواند برای مدت زمانی طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. در قسمت رویه این پادری از موکت یا پی وی سی استفاده می شود تا بتواند به خوبی گرد و غبار را جذب نموده و از انتقال آلودگی به داخل جلوگیری کند. 

پادری فلزی شیاردار: این پادری نیز مانند دیگر محصولات تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور از یک شاسی آلومینیومی آنادایز شده پرقدرت بهره می برد که به صورت شیاردار طراحی شده است.  در قسمت میانی هر شیار نیز از ماده پی وی سی استفاده شده است که این ماده هم به شکل شیاردار طراحی گردیده تا بتواند تمام آلودگی چسبیده به کفش ها را در قسمت های میانی خود جای دهد و از انتقال آنها به دیگر نقاط پیشگیری کند. تلفیق آلومینیوم و پی وی سی در رنگ های مختلف ظاهری جذاب برای این پادری به وجود آورده است. 

پادری آلومینیومی پی وی سی موکت: این محصول علاوه بر داشتن شاسی آلومینیومی از ماده پی وی سی در قسمت رویه بهره می برد که این پی وی سی به عنوان نگهدارنده موکت مورد استفاده قرار گرفته است. محصول نام برده به شدت با دوام است و تحت تاثیر ترددهای بالا نیز دچار آسیب نمی گردد. حفظ نظافت ساختمان از طریق به کارگیری این محصول تا حد زیادی میسر خواهد شد. 

پادری یک و نیم سانتی: استفاده از موکت آنتی اسلیپ در این مدل پادری ضخامت آن را افزایش داده و بر اثر ترددهای بالا نیز موکت نام برده دچار مشکل یا کوبش نخواهد شد. پادریجلویدربورودی یک و نیم سانتی مناسب برای ساختمان های کوتاه یا بلند بوده و بر اثر ترددهای مختلف حالت فیزیکی اولیه خود را از دست نخواهد داد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به عنوان یکی از صاحب منصبان در زمینه تولید انواع پادری جلوی درب ورودی به شمار آمده و شهرت کیفیت تولیدات این شرکت در سرتاسر کشور گسترده شده است. 

این مجموعه تولیدی تعهدات گسترده ای در زمینه ارسال سریع محصول داشته و سفارشات مشتریان را در اسرع وقت و در سلامت کامل به دست فرد سفارش دهنده می رساند. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید و با ارائه مشخصات ساختمان خود و دریافت راهنمایی های لازم بهترین محصول را برگزینید.