انواع پادری آلومینیومی به عنوان تجهیز کننده قسمت ورودی ساختمان و زیبایی بخش این ناحیه به شمار آمده و علاوه بر اینکه جذابیت زیادی به فضا می بخشد باعث تمیز ماندن نواحی دیگر نیز خواهد شد. 

حفظ تمیزی و نظافت دیگر نقاط ساختمان از طریق به کارگیری این پادری بدین جهت است که ساختار این محصول به گونه ای طراحی شده است که از انتقال آلودگی های چسبیده به کفش به قسمت های داخلی ساختمان جلوگیری خواهد کرد. وظیفه اصلی پادری در واقع همین است و علت به کارگیری آن نیز ایجاد محدودیت برای منتقل شدن گل و لای گرد و غبار به دیگر بخش ها است. 

گاهی اوقات افراد پادری های آلومینیومی را در قسمت پله ها نیز نصب می کنند و کل سطح پله را با استفاده از آن پوشش می دهند. انجام این عمل موجب می شود از یک عایق صوتی مناسب برخوردار باشید و افراد در هنگام بالا یا پایین رفتن از پله ها با کفش های خود صدا تولید نکنند. وجود این امر در مراکزی که وجود آرامش در آنجا از اهمیت بالایی برخوردار است بسیار ضروری بوده و نصب آن ترددی بدون تولید صدا را نتیجه خواهد داد. 

انواع پادری آلومینیومی که امروزه توسط شرکت تولیدی پاخور به بازار عرضه شده است دارای ساختارهای گوناگون و ضخامت های متفاوتی هستند که این تنوع موجود قادر است انتظارات افراد را از محصولی متفاوت و بی نظیر برآورده سازد. 

نحوه عملکرد پادری شیاردار رویه پی وی سی

پادری

انواع پادری آلومینیومی معمولا دارای شیارهایی هستند که وجود این شیارها برای عملکرد بهتر پادری ضروری محسوب می شود. شیارها باعث می شوند گل و لای و رطوبت کفش ها در داخل پادری تجمع یافته و از انتقال آنها به داخل جلوگیری گردد. 

همچنین وجود این شیار موجب می شود تمام رطوبت در یک نقطه مشخص جمع نشده و به قسمت های دیگر هدایت گردد و بدین ترتیب پادری همیشه خشک بماند و آماده دریافت آلودگی ها از کفش ها باشد.

طراحی دیواره های این شیارها به گونه ای انجام شده است که از ضخامت لازم برخوردار هستند و بر اثر رفت و آمد و قرار گرفتن کفش یا اشیای سنگین بر روی آنها دو تا را تغییر حالت نمی گردند یا شکسته نمی شوند. در نتیجه طول عمر بیشتری برای پادری به ارمغان خواهد آمد و این ویژگی ها سبب می شوند محصول خریداری شده کارایی بهتری داشته باشد. 

انواع پادری آلومینیومی شیاردار رویه پی وی سی در رنگ های متنوعی عرضه گشته اند که می توانند بیشترین سازگاری را با رنگ پلکان یا نرده های پله و همچنین رنگ دیوارها یا دیگر اجزای موجود در ساختمان داشته باشند و جلوه جذابی از هماهنگی را به رخ بکشند. 

چگونه رمپ پادری را نصب کنیم؟

پادری های آلومینیومی که با شاسی فلزی مجهز می گردند در قسمت دور خود دارای رمپ هستند تا بدین ترتیب از گیر کردن به پای افراد جلوگیری شود. از آنجا که نصب پادری به صورت متری انجام می شود به هر شخص با توجه به ابعاد قسمت ورودی ساختمان خود نسبت به خرید مقدار لازمی از پادری اقدام می کند نصب این محصول نیز با توجه به شرایط محیط انجام می گردد. 

برای نصب کافی است انواع پادری آلومینیومی را به مقدار دلخواه برش داده و با استفاده از چسب در مکان مورد نظر قرار دهید و با اعمال فشار آن را فیکس کنید. پس از انجام این مرحله نوبت به نصب رمپ ها می رسد. رم ها نیز با قرار گرفتن در کناره های پادری و در برگرفتن قسمت موکتی یا پی وی سی در محل مورد نظر فیکس می شوند. 

قبل از اینکه رمپ ها را در این مکان ها قرار دهید لازم است با استفاده از چسب پلی اورتان یا آهن زیرسازی مناسب را انجام دهید و در نتیجه استحکام رمپ ها را نیز به ارمغان بیاورید. این چسب ها موجب می شوند رمپ به خوبی به زمین بچسبد و در هنگام برخورد با کفش کنده نشود. 

از آنجا که شکل رمپ به صورت شیبدار طراحی شده است در هنگام تردد به کفش گیر نکرده و از افتادن و سر خوردن افراد جلوگیری می کند. همچنین وجود رمپ باعث می شود پادری در قسمت لبه ها از زمین کنده نشود و طول عمر بالاتری داشته باشد. 

طول عمر پادری رویه موکتی

پادری

انواع پادری آلومینیومی که توسط شرکت های بزرگ و کارخانه های پرسابقه تولید می شوند ساختار محکمی داشته و در قسمت شاسی آنها از نوعی آلومینیوم آنادایز شده استفاده شده است که تحت فرآوری های مختلف قرار گرفته و بسیار مستحکم شده است و در مقابل انواع آسیب ها مانند فشار یا وزن زیاد و ضربه مقاومت نشان می دهد. 

تمام این عوامل دست به دست هم داده اند تا یک پادری با دوام به وجود بیاید و برای سالیان سال قابل استفاده باشد. پادری هایی که شاسی فلزی دارند در واقع به یک پشتوانه مستحکم اتصال پیدا کرده اند که وظیفه اصلی را در افزایش طول عمر این محصول بر عهده خواهند داشت. 

موکت های بلژیکی که در قسمت رویه این پادری به کار گرفته شده اند انعطاف پذیری مناسبی داشته و هنگامی که تردد بر روی آنها انجام می پذیرد حالت فیزیکی و اولیه خود را حفظ می کنند. افرادی که نسبت به نظافت این پادری به صورت مداوم اقدام می کنند همیشه محصولی تمیز و با کیفیت را خواهند داشت که تا مدت زمان زیادی قابل استفاده است. 

موکت های بلژیکی ساختار محکمی دارند و به راحتی تحت سایش فرسایش قرار نمی گیرند. تراکم بافت آنها نیز استاندارد است و به منظور قرارگیری در زیر پای افراد و تردد با کفش ساخته شده است و به همین دلیل است که تحمل فراوانی در برابر وزن دارد.

علت نصب پادری در مهد کودک

تامین امنیت تردد کودکان در مهد کودک و مدارس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همیشه در این مکان ها لازم است از تجهیزاتی استفاده شود که بیشترین امنیت را برای آنها به ارمغان می آورند. یکی از این وسایل پادری آلومینیومی است که مهمترین وظیفه آن جلوگیری از انتقال آلودگی و گرد و غبار به داخل مهد کودک است تا بدین ترتیب سلامت تنفسی کودکان تامین شده و همچنین بهداشت رعایت گردد. نصب ٰانواع پادری آلومینیومی در مهد کودک ها علل گوناگونی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • هوای تمیز: همانطور که گفته شد وظیفه اصلی پادری این است که گل و لای چسبیده به کفش را به خود جذب نموده و از پراکنده شدن آنها بعد از خشک شدن گل جلوگیری کند. این روند سبب می شود هوای تمیز همیشه برقرار باشد و کودکان بتوانند در محیط کاملا بهداشتی نفس بکشند. در نتیجه ریه بچه ها همیشه سالم مانده و از آنجا که ساعات زیادی را در مهد کودک سپری می کنند خیال والدین از وجود مکانی بدون آلودگی و بهداشتی راحت باشد. 
  • زمین های عاری از آلودگی: زمین های آلوده معمولاً به دلیل راه رفتن با کفش های گلی به وجود می آیند و این موضوع در مواقعی که باران یا برف می بارد نیز بیشتر به چشم می خورد. با استفاده از انواع پادری آلومینیومی می توان این مشکل را برطرف نمود و با ارائه آموزش های مناسب به کودکان به آنها آموخت که کفش های خود را بر روی پادری تمیز کنند و سپس به داخل وارد شوند. 
  • استفاده به عنوان کفش کن: هنگامی که بچه ها وارد مهد کودک می شوند بایستی کفش های خود را در بیاورند تا از انتقال آلودگی به داخل جلوگیری شود. وجود پادری انجام این امر را سهل نموده و کودکان می توانند با ایستادن بر روی آن کفش های خود را به راحتی در بیاورند و سپس به محیطی کاملا بهداشتی وارد شوند. 
  • رنگ جذاب: رنگ پادری های آلومینیومی بسیار جذاب است و سفارش دهنده می تواند از این طریق توجه کودکان را بیشتر به خود جلب نماید و محیطی شاد و مفرح را به وجود بیاورد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با تولید انواع پادری آلومینیومی با کیفیت توانسته است جایگاه خود را در میان رقبا به تثبیت برساند و به همین دلیل است که محصولات این شرکت در بازار اسم و آوازه زیادی داشته و بیشتر خریداران با این برند آشنا هستند. 

پادری های استاندارد که در حداکثر ظرافت ساخته شده اند از جمله افتخارات این مجموعه تولیدی محسوب شده که شباهت بسیار زیادی با محصولات خارجی دارد. شرکت تولیدی پاخور برای رفاه حال خریداران وب سایت قدرتمند و مطمئنی را ایجاد نموده است که با مراجعه به آن می توانید به راحتی خرید خود را انجام داده و سفارش را ثبت نمایید. 

همچنین کارشناسان خبره و با تجربه همیشه در آمادگی کامل به سر می برند تا بتوانند به سوالات شما در زمینه انتخاب مناسب ترین محصول پاسخ دهند و تجربه های خود را صادقانه در اختیار قرار دهند.