پادری فلزی جایگزین مطلوبی برای موکت های نازکی است که به عنوان خاک گیر در قسمت ورودی ساختمان قرار می گیرند. شاید تا به حال دیده باشید که در جلوی ساختمان و قبل از درب ورودی موکت های نازکی پهن می کنند که کارایی لازم را در جذب گرد و غبار نداشته و پس از مدت زمان کوتاهی لبه های آنها جمع می شود و به پای افراد گیر می کند. 

برای برطرف کردن این مشکل و جایگزین کردن محصول کارآمدتر طراحیپادری فلزی شکل گرفته است و امروزه این پادری ها شکل همگانی به خود گرفته اند و هم اکنون در هر ساختمانی به چشم می خورند. علت این حجم از محبوبیت نیز کیفیت و طراحی بدون نقص این محصول است که موجب شده است کارفرمایان نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. 

پادری های فلزی قطر بیشتری نسبت به موکت های معمولی دارند و به همین جهت است که می تواند مقدار بیشتری از خاک و گرد و غبار را به خود جذب کنند و از پراکنده شدن آنها پیشگیری نمایند. این پادری ها در قسمت شاسی خود از نوعی فلز آلومینیوم آنادایز شده بهره می برند که طول عمر پادری را تا مدت زیادی تضمین می کند. 

نگرانی از بابت تردد و عبور اشیای سنگین از روی این پادری ها وجود ندارد و شاسی آنها تحت تاثیر این وزن ها قرار نخواهد گرفت. دانستن این مطالب به صورت دقیق موجب می شود خریدی به صفحه و منطقی داشته باشید و از داشتن یک پادری با دوام و با کیفیت لذت ببرید. 

جنس پادری آلومینیومی

با شنیدن نام پادری فلزی ممکن است به این فکر فرو بروید که با محصولی مواجه هستید که بر اثر تماس با رطوبت دچار زنگ زدن شده و در برابر ضربه یا فشار تغییر شکل می دهد. اما باید بگوییم نگرانی در این زمینه ها وجود ندارد و پادری هایی که توسط شرکت های معتبر و اصیل تولید می شوند از آلومینیوم آنادایزه شده تشکیل شده اند. 

آلومینیوم آنادایز شده در کارخانه فرآوری می شود و مستحکم تر از آلومینیوم های معمولی است. فرایند آنادایزاسیون باعث می شود فلز در برابر خط و خش و همچنین شکستگی یا تغییر شکل فیزیکی مقاومت داشته باشد و به راحتی تحت تاثیر قرار نگیرد. پادری هایی که از این فلز بهره می برند و توسط آن تجهیز شده اند می توانند تا سالیان سال قابل استفاده باشند و حتی برای ترددهای بالا نیز به کار گرفته شوند. 

در قسمت رویه این شاسی ها از موکت یا پی وی سی استفاده می شود که نقش اصلی را در جمع آوری گرد و غبار بر عهده گرفته است. هنگامی که افراد با کفش های گلی و خاکی چند قدمی بر روی پادری راه می روند از شر این آلودگی ها خلاص شده و این گرد و غبار را در سطح پادری باقی می گذارند و از ورود آنها به داخل جلوگیری خواهد شد. 

این روند در حفظ نظافت محیط ساختمان بسیار موثر است و باعث می شود نیاز کمتری به انجام نظافت های دوره ای داشته باشید و محیط بهداشتی را به وجود بیاورید. 

آیا پادری فقط به شکل مستطیل است؟

پادری فلزی در مدل های گوناگونی تولید می شود و امکان سفارش آن در ابعاد دلخواه نیز وجود دارد. این پاداری ها قابل تنظیم هستند و فرد استفاده کننده می تواند پس از دریافت محصول آن را تغییر شکل دهد. 

نصب این پادری ها به صورت مثلثی یا مربعی و همچنین بیضی یا دایره نیز میسر بوده و بر اساس شرایط ساختمان و کاربری مد نظر تعیین می گردد. پادری فلزی با استفاده از قالب خاصی تعیین ابعاد نمی گردد و اندازه آن توسط مشتری انتخاب می شود. 

هنگامی که برای خرید این محصول اقدام می کنید با ارائه مشخصات و اندازه های دقیق قسمت ورودی ساختمان به کارشناسان می توانید از راهنمایی های آنها بهره ببرید. کارشناسان با تجربه و حرفه ای مستقر در شرکت تولیدی پاخور همواره در تلاش هستند تا با استفاده از دانشی که دارند بهترین ابعاد برای پادری را به شما پیشنهاد بدهند تا در هنگام نصب با هیچ مشکلی مواجه نشوید. 

انتخاب شکل نامناسب و ابعاد ناموزون برای پادری ممکن است دریافت نتایج مطلوب را سبب نگردد و بازدهی کمتری را برای فرد استفاده کننده پدید بیاورد بنابراین بهتر است قبل از انجام خرید با افراد با تجربه مشورت نمایید. 

نصب پادری در محیط داخلی ساختمان

پادری آلومینیومی

نصب پادری فلزی در محیط خارجی و داخلی ساختمان های گوناگون صورت می پذیرد و در جهت ارتقا سطح بهداشت تاثیر بسیار زیادی دارد. اما اهمیت این موضوع از جهات مختلف قابل بررسی است و مهمترین دلایل استفاده از این محصول در محیط داخل ساختمان عبارتند از: 

  • محافظت از سطح: در ساختمان هایی که قسمت سطح زمین آنها با استفاده از مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ های مرمر کمیاب پوشیده شده است و همچنین بناهایی که عدم ایجاد خط و خش بر روی کف در آنجا خیلی مهم است استفاده از پادری فلزی در ابعاد وسیع تر توصیه می شود تا بدین ترتیب افراد بتوانند با راه رفتن بر روی آن از ایجاد آسیب احتمالی بر روی سطح زمین پیشگیری کنند. 
  • به عنوان ضد لغزش: استفاده از پادری تنها در قسمت ورودی ساختمان محدود نمی شود و می توان این محصول را به عنوان ترمز پله نیز به کار گرفت و با نصب آن بر روی کل سطح پله فضای آرامش بخش را پدید آورد و از ایجاد لغزش برای افراد جلوگیری نمود. 
  • کاهش صدا: هنگامی که بر روی پادری آلومینیومی راه می روید صدای برخورد کفش ها با زمین به گوش نرسیده و به علت وجود موکت یا پی وی سی در قسمت رویه پادری این صدا به حداقل می رسد و بدین ترتیب آرامش ساکنین نیز برقرار خواهد شد. 
  • زیبایی و هماهنگی: پادری های آلومینیومی در طرح ها و رنگ های جذابی تولید می شوند که می توانند بیشترین هماهنگی را با اجزای موجود داشته باشند و بر زیبایی ساختمان بیفزایند. 
  • تعیین مرز: گاهی اوقات با استفاده از نوار باریکی از پادری می توان تعیین مرز به وجود آورد و چنانچه در دو طرف این نوار باریک از رمپ فلزی استفاده شود از گیر کردن آن به پای افراد نیز جلوگیری خواهد شد. 

استفاده از پادری فلزی برای تزئین فضا

پادری فلزی

پادری فلزی تماماً از فلز تشکیل نمی شود و همانطور که گفته شد در قسمت سطحی این محصول از نوع موکت بلژیکی زیبا با بافت منظم و متراکم استفاده گردیده است. این موکت ها چهره ظاهری خوشایندی دارند و به همین دلیل است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. 

تلفیق این موکت با فلز نقره ای رنگ آلومینیوم در واقع با هر محیطی تطابق پیدا می کند و می توان گفت این اتحاد رنگی خنثی زیبایی چشم نوازی را در محیط مورد نظر پدید می آورد. استفاده از این پادری می تواند برای ایجاد محیطی لوکس در فروشگاه نیز منجر به افزایش فروش و ورود بیشتر مشتریان گردد. 

همچنین انواع پادری فلزی که با استفاده از رویه پی وی سی تجهیز شده اند زیبایی خاص خود را دارند زیرا پادری های روی پی وی سی در رنگ بندی های گوناگونی وجود دارند. ماده پی وی سی رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و محصول نهایی دارای رنگی غلیظ و خوش نما بوده و به همین دلیل است که این پادری ها به شدت مورد توجه مشتریان گوناگون قرار می گیرند. 

از جمله خریداران ثابت پادری های رویه پی وی سی با رنگ های شاد می توان به مدیران مهد کودک و مراکز تجاری یا شهربازی ها و همچنین مراکز آموزشی کودکان یا نوجوانان اشاره کرد. پاداری هایی که از رنگ پی وی سی خنثی در قسمت رویه بهره می برند نیز مشتریان خاص خود را دارند که از آن جمله می توان به اداره جات دولتی و ساختمان های رسمی اشاره نمود. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح پادری فلزی با رویه پی وی سی یا موکت در سطح کشور شناخته شده است و تولیدات خود را در سطح بالایی از کیفیت برای مشتریان ارسال می کند. 

این مجموعه تولیدی مفتخر است که اعلام کند محصولات تولید شده را در تعداد انبوه به فروش رسانده و روز به روز بر تعداد مشتریان ثابت این مجموعه اضافه می گردد. دلیل محبوبیت این برند نیز در درجه اول مشتری مداری و سپس کیفیت قابل ملاحظه و همسطح با محصولات مشابه خارجی در نظر گرفته می شود. 

عزیزانی که علاقه به استفاده از محصولات این شرکت را دارند می توانند از طریق شماره تلفن های قرارداد شده در سایت تماس بگیرند و علاوه بر اینکه راهنمایی های مفیدی از کارشناسان ما دریافت می کنند سفارش خود را به صورت آنلاین نیز ثبت نمایند.