پادری فلزی یا پادری آلومینیومییکی دیگر از محصولات شرکت تولیدی پاخور می باشد که یک متریال بسیار با کیفیت و ماندگار جهت استفاده در فضاهای ورودی است .

محیط های ورودی به دلیل رفت و آمد افراد جز مکان هایی هستند که موجب آلودگی هر چه بیشتر محیط اطراف خود می شوند و عدم استفاده از یک پادری و یا یک متریالی که موجب جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار شود باعث می شود که این آلودگی ها به تمامی راه های رفت و آمدی ساختمان ها راه پیدا کند .

پادری فلزی یکی از گزینه های بسیار کاربردی است که با توجه به آلومینیوم به کار رفته در آن دوام و ماندگاری بسیار بالایی در شرایط جوی مختلفی را نیز دارد . به دلیل متریال های مختلف به کار رفته در پادری های فلزی این پاخور گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در هر دو محیط بیرونی و داخلی می باشد .

به دلیل رنگ بندی های متفاوت و دارا بودن انواع مختلف این پادری های فلزی ظاهر بسیار شکیل و زیبایی را به محیط ورودی می دهند .

متریال های به کار رفته در پادری فلزی

پادری فلزی در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند ؟

پادری های فلزی از سه بخش تشکیل شده است که هر کدام از بخش های آن از متریال های مختلفی ساخته شده است در ادامه با متریال های به کار رفته در پادری فلزی آشنا می شویم .

  • شاسی زیره

  • موکت های پلی پروپلین

  • اتصالات PVC

شاسی زیره

شاسی زیره ی این محصول از جنس فلز آلومینیوم می باشد که شرکت تولیدی پاخور به دلیل افزایش استقامت و ماندگاری پادری فلزی از آلومینیوم آنادایز شده در ساخت این شاسی ها استفاده می نماید . آلومینیوم آنادایز شده موجب افزایش ماندگاری پادری های فلزی در شرایط جوی مختلف می شود همچنین باعث بالا رفتن استقامت آلومینیوم در برابر زنگ زدگی خواهد شد .

موکت های پلی پروپلین

موکت های P.P یا موکت های پلی پروپلین از جمله متریال معروفی هستندکه بر روی پادری های فلزی نصب می شوند . این موکت ها با توجه به انبارک هایی که دارند موجب آب گیری ، جذب آلودگی کف کفش ها و همچنین مانع از ورود گرد و غبار به محیط های داخلی و محیط های ورودی می شود .

اتصالات PVC

PVC یکی از اتصالاتی است که بر روی پادری های فلزی نصب می شوند .  پی وی سی ها با شیار هایی که دارند مانع از ورود آلودگی کف کفش ها به محیط داخلی می شوند همچنین پادری های فلزی که تماما PVC هستند بسیار مناسب محیط های بیرونی می باشند . PVC ها دوام و ماندگاری خوبی در برابر شرایط جوی مختلفی را نیز دارند .

پادری های فلزی شرکت تولیدی پاخور

پادری فلزی در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند ؟

پادری های فلزی یا پاخور های آلومینیومی دارای انواع مختلفی است تا مناسب با تمامی محیط ها بتوان از آن ها استفاده نمود .

پادری های فلزی شرکت پاخور دارای دسته بندی های متفاوتی است که در ادامه به دسته بندی های مختلف آن خواهیم پرداخت .

  • پادری های فلزی تماما موکت

  • پادری های فلزی موکت PVC

  • پادری های فلزی تماما PVC

این موارد دسته بندی اصلی پادری های فلزی می باشد که هر کدام از این دسته بندی ها شامل زیر مجموعه هایی نیز می باشد .

پادری های فلزی تماما موکت 

پادری فلزی موکت PVC

پادری فلزی تمامآ PVC

پادری های شرکت پاخور دارای سه دسته ی دیگر نیز می شود که شامل :

پادری های فلزی و مزایای استفاده از آن ها

پادری فلزی در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند ؟

پادری های فلزی به دلیل متریال با کیفیتی که در آن ها به کار رفته دارای مزایا و ویژگی های فراوانی جهت استفاده می باشد ویژگی های استفاده از پادری های فلزی شامل موارد زیادی می باشد که در ادامه به چند مورد از مزایای استفاده از پادری های فلزی اشاره خواهیم کرد .

در وهله ی اول باید گفت که این پادری ها با توجه به رنگ بندی های متفاوت و تنوع در انواع آن موجب زیبایی و مدرن سازی فضای ورودی ساختمان ها می شوند . به دلیل جنس آلومینیوم به کار رفته در آن ها دارای ماندگاری و پایداری بالایی هستند .

پادری های فلزی موجب جذب آلودگی و گرد و غبار در محیط های ورودی خواهند شد همچنین با توجه به جنس موکت به کار رفته در آن در فصول مختلف به خصوص فصول سرد و بارانی باعث آب گیری کف کفش ها به محض ورود می شوند .

نحوه ی نصب پادری های فلزی

نصب این پادری ها با استفاده از چسب آهن و چسب پلی اورتان اماکن پذیر می باشد . می توانید خودتان این پادری های را با استفاده از چسب های گفته شده در محیط ورودی خود نصب نماید و یا می توانید با پادری های فلزی را به صورت متحرک استفاده نماید تا نظافت این پادری ها راحت تر شود . نظافت پادری های فلزی نیز بسیار راحت است می توانید با استفاده از جاربرقی به راحتی آن را تمیز نماید و یا در صورت لزوم با استفاده از یک شوینده غیر اسیدی به راحتی پادری مورد نظر خود را شست و شو دهید .

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع  پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .