پادری آلومینیومی نسل جدیدی از پادری ها است که به منظور جلوگیری از لیز خوردن عابرین و همچنین ورود گرد و خاک و آلودگی ها به فضای داخل، در بسیاری از مکان های عمومی با حجم تردد زیاد و متوسط، مورد استفاده قرار می گیرد. پادری آلومینیومی در واقع نمونه مدرن و جذابی از پادری های قدیمی است که با توجه به پیشرفت علم و توسعه صنعت به شکل مهندسی شده ای طراحی شده اند و امروزه استفاده از آن ها در بسیاری از کشورهای اروپایی به امری معمول تبدیل شده است.

اجزای سازنده پادری آلومینیومی

چرا در پادری آلومینیومی از PVC استفاده می شود ؟

بدنه اصلی پادری آلومینیومی را آلومینیوم آنادایز شده تشکیل می دهد و در بخش رویی آن از نوارهای PVC و یا موکت های مخصوص بلژیکی استفاده می شود. ما در این مقاله به بررسی ویژگی های PVC و علت استفاده از آنها در ساختار پادری آلومینیومی خواهیم پرداخت.

 

نقش PVC ها در پادری آلومینیومی

از PVC ها معمولا به صورت شیارهایی با عرض های مشخص در بخش رویی پادری استفاده می شود. PVC ها با ایجاد فرسایش، از لیز خوردن عابرین جلوگیری می کنند. همچنین وجود شیارهای PVC در بخش رویی پادری می تواند مواد زاید درشت و آلودگی ها، مانند سنگ ریزه ها، گل و لای، کلوخ و برف را به راحتی از کف پای عابرین جدا کند و بدین ترتیب از ورود آنها به فضاهای داخلی جلوگیری کند. از PVC به صورت ترکیبی با موکت در بخش رویی پادری های آلومینیومی استفاده می شود. این امر سبب می شود تا ضمن از بین بردن گل و لای، موکت نیز بتواند به شکل موثری رطوبت و باران را از کف کفش عابرین بزداید. از نظر فنی، استفاده از PVC و موکت در کنار هم می تواند طول عمر پادری آلومینیومی به شکل قابل قبولی افزایش دهد. این امر به واسطه انعطاف پذیر بودن PVC امکان پذیر است.

موکت به مرور زمان و در اثر عبور و مرور می تواند دچار کوبش شود.  این در حالی است که انعطاف پذیری بالای PVC می تواند از موکت استفاده شده در ساخت پادری، در برابر کوبش و استهلاک طولانی مدت، محافظت کند. PVC دارای طول عمر و مقاومت بسیار بالایی است و در برابر شرایط محیطی مختلف، مانند باد و باران، دچار تغییر و یا فرسایش نمی شود.

رنگ بندی PVC های پادری آلومینیومی

چرا در پادری آلومینیومی از PVC استفاده می شود ؟

PVC ها در رنگ بندی های متنوعی در بازار تولید می شوند. این تنوع به شما کمک می کند تا با فراغ بال، پادری آلومینیومی مورد نظر خود را با توجه به المان های طراحی محیط، انتخاب کنید.

در ایران نیز شرکت پاخور با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، پادری های آلومینیومی شیاردار و PVC-موکت، در طرح ها و اندازه های مختلف را تولید می کند. این پادری ها با رنگ بندی های مختلف و ضمانت اجرایی ارائه می شوند و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این خصوص با کادر مجرب و مشاورین با تجربه ی این مجموعه تماس حاصل کنید.

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .