در گذشته جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و رطوبت حاصل از باران به محیط های ورودی از متریالی مانند کاغذ ، نمد ،موکت و ... استفاده می کردند . اما این متریال ها نه تنها موجب رطوبت گیری و خاک گیری نمی شدند بلکه به مرور زمان خود این محصولات موجب آلودگی هر چه بیشتر در محیط می شدند به همین جهت استفاده از این محصولات برای درب ها و پله ها چه در محیط بیرونی و چه در محیط داخلی به مرور زمان به فراموشی سپرده شد . پادری های آلومینیومی که محصولی نوین و به روز می باشد با گذشت زمان و پیشرفت در زمینه های مختلف طراحی ساختمان جایگزین پادری های قدیمی شدند . پادری یا پاخور های آلومینیومی که محصولی کاربردی تر از پادری های قدیمی هستند در مدت زمان کوتاهی مورد توجه و استقبال عموم مردم و همچنین طراحان و معماران داخلی ساختمان قرار گرفت . این پاخور های آلومینیومی با توجه به انواع مدل های موجود در آن به راحتی با فضای مورد نظر منطبق شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

تعریف پادری آلومینیومی

تفاوت پادری های آلومینیومی با پادری های قدیمی

همان طور که از نام گذاری این محصول پیداست متریالی ساخته شده از جنس آلومینیوم می باشد که به همراه اتصلاتی مانند موکت و PVC در بازار موجود می باشد . پادری یا پاخور های آلومینیومی تشکیل شده از سه بخش شاسی ، رویه و اتصالات است که هر یک از این بخش ها از جنس های متفاوتی ساخته شده است که شامل موارد زیر می باشد .

شاسی آلومینیومی

قسمت شاسی و زیره ی این پادری آلومینیوم آنادایز شده است . آنادایز کردن آلومینیوم پادری های شرکت تولیدی پاخور به علت این است که موجب افزایش سطح مقاومت پاخور های آلومینیومی در برابر شرایط جوی ، خوردگی و فرسایش می شود .

رویه موکت های پلی پروپلین

بخش رویه و پاخور پادری های آلومینیومی از موکت های پلی پروپلین کار شده است که با توجه به انبارک هایی که در موکت وجود دارد بهترین سطح خاک گیری را انجام می دهد . موکت های پلی پروپلین دارای رنگ بندی های متفاوتی نظیر طوسی ، زرشکی ، زغالی ، مشکی و ... است تا انتخاب رنگ به سلیقه ی شما عزیزان بسیار راحت باشد .

اتصلات PVC

این اتصالات که به صورت شیار دار می باشند نیز بر روی پادری های آلومینیومی تعبیه می شوند . پادری های آلومینیومی که دارای PVC هستند به علت وجود شیار در PVC های آن ها بهتر و بیشتر ی توانند آلودگی کف کفش ها را جذب کنند و مانع از ورود آلودگی به محیط های داخلی می شوند .

مزایا و کاربرد های پادری آلومینیومی

پادری های قدیمی به علت اینکه جنس مرغوب و متناسب با محیط مورد استفاده نداشتند خیلی زود دچار پوسیدگی ، بوی نامطبوع ، آلودگی بیشتر ، ظاهری نا زیبا و ... می شدند . اما پادری ها یا پاخور های آلومینیومی نسبت به پادری های قدیمی دارای مزایا و کاربرد های بسیار زیادی هستند . در ادامه این مطلی به چند مورد از مزایا و کاربرد های پادری های آلومینیومی اشاره می نمایم .

  • مقاومت در برابر فرسایش
  • جذب آلودگی و رطوبت
  • ظاهری مدرن و امروزی
  • کیفیت و طول عمر بسیار بالا
  • قابلیت سفارشی سازی
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • قابلیت استفده در تمامی محیط ها
  • تنوع در مدل ها و رنگ های موکت های پادری های آلومینیومی
  • و ...

این موارد تنها بخشی از مزیت های پادری های آلومینیومی نسبت به پادری های قدیمی می باشد .

دسته بندی انواع پادری های آلومینیومی

تفاوت پادری های آلومینیومی با پادری های قدیمی

پادری یا پاخور های آلومینیومی دارای دسته بندی های متفاوتی می باشند که هریک از این انواع پادری های آلومینیومی متناسب محیط های متنوع می باشند . در ادامه این مطالب به دسته بندی انواع پادری های آلومینیومی و این که کدام یک متناسب با چه محیطی است می پردازیم .

دسته بندی پادری های آلومینیومی

  • پادری های آلومینیومی تماما موکت
  • پادری های آلومینیومی PVC موکت
  • پادری های آلومینیومی تماما PVC

هر کدام از این دسته بندی ها شامل انواع مختلف دیگری نیز می شود .

محیط های متناسب با هریک از انواع پادری های آلومینیومی

پادری های آلومینیومی تماما موکت

در این پاخور های آلومینیومی در تمامی ردیف ها موکت های پلی پروپلین استفاده شده است که موجب می شود این پادری بیشتر مناسب محیط های درونی ساختمان و مکان های مسقف باشد .

پادری های آلومینیومی PVC موکت

در این پاخور های آلومینیومی یک ردیف موکت و یک ردیف PVC شیار دار استفاده شده است . پادری آلومینیومی PVC موکت بسیار کاربردی می باشند و می توان از آن ها در درب ها و پله های هر دو محیط بیرونی و داخلی ساختمان استفاده نمود .

پادری های آلومینیومی تماما PVC

در این پاخور های آلومینیومی در تمامی ردیف ها PVC شیاردار استفاده شده است به همین علت این پادری بیشتر مناسب محیط های بیرونی و غیر مسقف می باشد .

نحوه ی سفارش پادری های آلومینیومی

تفاوت پادری های آلومینیومی با پادری های قدیمی

با توجه به مزیت ها و تفاوت های فراوان پادری آلومینیومی نسبت به پادری های قدیمی این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است . نحوه ی سفارش دادن این محصول نیز بسیار آسان می باشد می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آنلاین محصول مورد نظر خود را بیابید و سپس ثبت سفارش انجام دهید و یا می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران متخصص شرکت پاخور در ارتباط باشید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید .

شرکت تولیدی پاخور همیشه درتلاش برای ارائه بهترین محصولات با نازل ترین قیمت به شما عزیزان است . به همین جهت شما میتوانید برای اطلاع از قیمت محصولات با مراجعه به بخش پروفیل های نورخطی از تنوع محصولات و قیمت های مناسب پروفیل های نور خطی آگاهی یابید .  از دیگر محصولات شرکت پاخور می توان به پادری آلومینیومی ، ترمز پله ها ، پروفیل های دکوراتیو ، پروفیل های نور خطی و محصولات ایمنی پارکینگ اشاره نمود . برای  خرید و اطلاعات جامع تر در مورد محصولات سایت با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید .