آیا تا به حال به فضای ورودی ساختمان مسکونی که در آن ساکن هستید، توجه کرده اید؟ به ورودی بانک ها، بیمارستان ها، مراکز خرید بزرگ و سینماها چطور؟ لابی ساختمانی که در آن کار می کنید چه ویژگی هایی دارد؟ فضای ورودی هر ساختمان، اولین مکانی است که توجه مراجعین را به خود جلب می کند. این فضا، که یکی از پرتردد ترین بخش های هر ساختمان و به ویژه ساختمان های عمومی به شمار می رود، باید از حیث طراحی ویژگی های مشخصی داشته باشد. یکی از مواردی که در طراحی ورودی ساختمان باید به آن توجه ویژه ای شود، انتخاب اصولی و حساب شده ی پادری است. امروزه در بسیاری از مکان های عمومی در جهان، از نوع خاصی از پادری ها تحت عنوان پادری آلومینیومی استفاده می شود. استحکام، طول عمر و کارایی بالای این محصول توانسته است نظر بسیاری از طراحان را به خود جلب کند. 

 

جنس پادری های آلومینیومی

پادری آلومینیومی چه کاربرد هایی دارد؟

پادری آلومینیومی معمولا از دو بخش بدنه ی اصلی (شاسی اصلی) و بخش رویه تشکیل شده است. بدنه ی اصلی پادری از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد و بخش رویی، با توجه به نوع پادری و همچنین محل اجرا، می تواند از جنس موکت (پادری موکتی) و یا  PVC (پادری شیاردار) باشد.

کاربردهای پادری آلومینیومی

بخش رویی پادری های آلومینیومی به گونه ای طراحی شده است که می تواند گرد و غبار و گل و لای را از کف کفش جدا کند و در محفظه ی زیرین خود نگه­داری کند. بدین وسیله، آلودگی ها به داخل محیط انتقال پیدا نمی کنند. پادری های آلومینیومی موکت دار همچنین این قابلیت را دارند که کف کفش مراجعین را خشک کنند و بدین ترتیب از ورود رطوبت، باران و برف به داخل محیط جلوگیری کنند. بدیهی است که در صورت استفاده از این محصول، فضاهای پرتردد داخلی، مانند ورودی فروشگاه های بزرگ، بیمارستان ها، سینماها، رستوران ها و حتی ورودی ساختمان های مسکونی، تمیز باقی خواهد ماند و استفاده از آن به کاهش هزینه های جانبی جهت حفظ و نگهداری بخش ورودی ساختمان نیز کمک خواهد کرد. 

ساختار پادری آلومینیومی به گونه ای است که با ایجاد یک اصطکاک مناسب بین سطح رویه و کف کفش، می تواند از لیز خوردن مراجعین نیز جلوگیری کند. این امر به ویژه در مناطق مرطوب و شهر هایی با میزان بارش بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از آنجایی که امروزه در کف بخش های ورودی ساختمان ها، معمولا از سنگ استفاده می شود، استفاده از پادری آلومینیومی می تواند با ایجاد یک فضای مناسب میان بخش بیرونی و داخل ساختمان، ضمن از بین بردن رطوبت کف کفش، از لیز خوردن مراجعین و حوادثی از این قبیل نیز به خوبی جلوگیری کند.

ویژگی پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی چه کاربرد هایی دارد ؟

لازم به ذکر است که نصب پادری آلومینیومی می تواند به افزایش طول عمر مفید کف ساختمان نیز بسیار کمک کند. فضاهای پر تردد مانند ورودی برج های مسکونی، یکی از اولین بخش های ساختمان هستند که دچار استهلاک می شوند. رطوبت یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد استهلاک و از بین بردن کف ورودی ساختمان است. نصب پادری آلومینیومی می تواند با کاهش آسیب های ناشی از ورود رطوبت و یا سنگریزه به داخل ورودی ساختمان، به افزایش طول عمر کف ساختمان بیافزاید.  

گروه تولیدی پاخور با ارائه ی مجموعه ی بسیار متنوعی از پادری های آلومینیومی این افتخار را دارد تا در خدمت هموطنان عزیز خود باشد.

در باره ما 

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .