استریل نگه داشتن فضاهایی مانند اتاق عمل، آزمایشگاه ها و مراکز پزشکی هسته ای بسیار مهم است. ورود کوچک ترین ذرات گرد و غبار به داخل اتاق عمل می تواند سلامت بیماران را به خطر بیاندازد. گرد و غبار در آزمایشگاه ها می تواند نتایج آزمایش را تحت تاثیر قرار دهد و گاها به صورت غیر مستقیم بر سلامت جان افراد تاثیر بگذارد. گرد و غبار و آلودگی در سایت های پزشکی هسته ای و اتاق های سرور نیز می تواند با مختل کردن سیستم ها، ضرر های جبران ناپذیری را به فرایند های جاری در این مراکز وارد کند. با این حال، همانطور که پیش بینی می شود، عاری نگه داشتن چنین محیط هایی از گرد و غبار و آلودگی ها، به واسطه ی رفت و آمد بالا، می تواند امری سخت و چالش برانگیز باشد. یکی از روش های مناسب برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و استریل نگه داشتن چنین فضاهایی، استفاده از پادری است.

پادری بیمارستانی چیست ؟

هر آنچه که در خصوص پادری بیمارستانی باید بدانید !

پادری بیمارستانی نام محصولی است که به واسطه ی قدرت جذب بالای خود، می تواند از ورود هر گونه آلودگی به داخل محیط جلوگیری کند. پادری بیمارستانی با نام های دیگری مانند استیکی مت، پادری چسب دار، پادری 30 لایه و یا پادری آزمایشگاهی نیز در بازار شناخته می شود. ما در این مقاله به بررسی ویژگی های پادری بیمارستانی خواهیم پرداخت.

چرا پادری بیمارستانی؟

 چسبناک بودن این پادری می تواند آلودگی های چسبیده به کفش را به خوبی از آن پاک کند. استفاده از پادری بیمارستانی می تواند به شکل قابل قبولی هزینه های ناشی از نگهداری و نظافت فضا را کاهش دهد. از سویی دیگر، استفاده از پادری بیمارستانی می تواند کیفیت استریل فضا را نیز به خوبی حفظ کند. با این حال باید توجه داشت که نمونه های تقلبی و بی کیفیت این محصول، خاصیت چسبندگی بالایی را ندارد و نمی تواند کف کفش ها را به خوبی از آلودگی ها پاک کند. استفاده از نمونه های بی کیفیت این محصول در نهایت نمی تواند مانع از ورود آلودگی ها به فضاهای استریل شود و این امر می تواند خسارات و مشکلات آتی را به همراه داشته باشد.

پادری بیمارستانی چند لایه می باشد ؟

پادری بیمارستانی، معمولا شامل 30 ورقه ی آبی از جنس پلی اتیلن آغشته به چسب است که در ورودی اتاق های عمل، آزمایشگاه ها و به طور کلی هر فضایی که باید عاری از گرد و غبار باشد، قرار می گیرد.

ماندگاری پادری های بیمارستانی

هر آنچه که در خصوص پادری بیمارستانی باید بدانید !

 

عمر مفید هر ورق از پادری بیمارستانی، 24 ساعت است و باید پس از روز کاری جدا شده و به دور انداخته شود. به همین منظور در کنار هر پادری، برچسب های عدد داری تعبیه شده است که به عنوان روزشمار ماهانه از آن استفاده می شود.  پادری بیمارستانی در دو اندازه ی مختلف و با رنگ آبی به بازار عرضه می شود.

در ایران نیز، گروه تولیدی پاخور با بیش از 10 سال سابقه ی درخشان و با بهره گیری از کادری متخصص و مجرب، اقدام به تولید و توزیع پادری بیمارستانی با کیفیت کرده است. این محصول با دوازده ماه گارانتی در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.  

 

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .