تاثیر رنگ بندی در عملکرد پادری آلومینیومی

تاثیر رنگ بندی در عملکرد پادری آلومینیومی

در هنگام تایین رنگ بندی پادری آلومینیومی مطمئنا برای شما هم این سوال پیش می آید که آیا رنگ بندی موکت و یا pvc استفاده شده در پادری آلومینیومی ، می تواند در میزان عملکرد و اصطلاحا کارایی آن تاثیر بگذارد؟ همچنین ممکن است این مهم برای شما سوال ساز شده باشد که آیا رنگ بندی موکت پادری ، در قیمت پادری آلومینیومی تاثیر گذار است یا خیر؟؟ پس با گروه تولیدی پاخور همراه باشید تا به تمامی سوالات شما در زمینه ی انتخاب صحیح رنگ بندی پادری آلومینیومی پاسخ داده شود.

 

انتخاب رنگ بندی مناسب

شاید انتخاب رنگ بندی مناسب برای پادری آلومینیومی یکی از حساس ترین مراحل در هنگام خرید و انتخاب پادری باشد. زیرا در این مرحله شما باید تمامی نکات مهم مانند انتخاب رنگ بندی مناسب با محیط اجرایی ، زیبایی در عین کارایی ، از همه مهم تر مسئله ی چرک تاب بودن رنگ بندی انتخابی برای پادری آلومینیومی و.... را در نظر بگیرید. به طور خلاصه می توان گفت انتخاب رنگ بندی مختلف هیچ گونه تاثیری در کارایی و کاربرد پادری آلومینیومی نداشته و تنها می توان آن را در کلمه ی سلیقه خلاصه نمود. این بدین معناست که انتخاب هر رنگ بندی برای موکت و pvc تعبیه شده در پادری آلومینیومی ، از میزان کارایی و کارکرد آن کم نمی کند. تمامی رنگ بندی موکت ها که شامل موکت طوسی ، موکت مشکی ، موکت قرمز ، موکت گردویی ، موکت قهوه ای ، موکت شتری و موکت سبز می گردد ، از لحاظ کاربرد و کارایی مشابه یک دیگر می باشند. در این بین توجه به یک نکته ی بسیار حائز اهمیت می باشد. آن هم انتخاب رنگ بندی مناسب که به مراتب نسبت به مدل های دیگر اصطلاحا چرک تاب تر می باشد. در بین موکت های موجود رنگ طوسی از لحاظ چرک تابی در اولویت قرار می گیرد. زیرا خاک و آلودگی های تیره را به نسبت دیر به خود نشان می دهد. رنگ موکت گردویی نیز به دلیل روشن بودن ، خاک را دیر به خود نشان می دهد.

 

آیا رنگ بندی در قیمت پادری آلومینیومی تاثیر دارد؟

رنگ بندی های مختلف در موکت های پادری آلومینیومی تماما با استفاده از تغییر رنگ در الیاف موجود در موکت ها شکل می گیرد و هیچ گونه رنگ آمیزی در آنها صورت نمی گیرد ؛ به همین دلیل انتخاب رنگ های مختلف هیچ تاثیری در قیمت پادری آلومینیومی نمی گذارد. علاوه بر این ، این مهم باعث می شود تا در هنگام تردد از روی پادری آلومینیومی ، رنگ های موکت آن برای سالیان سال کاملا بدون تغییر باقی بماند.

 

چرا تعیین رنگ بندی پادری آلومینیومی از اهمیت بالایی برخوردار است؟

اگر کاربرد و کارایی پادری آلومینیومی را کنار بگذاریم ، پس از اجرا و نصب آن در محل ، زیبایی منحصر به فردی را به محیط می بخشد. از این رو طبیعی است که انتخاب رنگ بندی مناسب بسیار حائز اهمیت باشد. تمامی انسان ها به زیبایی محیط اطراف اهمیت می دهند و دوست دارند محیط زندگی آنها از زیبایی بسزایی برخوردار باشد ، پس انتخاب رنگ های شاد و متنوع که با دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان آنها نیز هماهنگی داشته باشد یک امر طبیعی است. از این رو گروه تولیدی پاخور با در نظر گرفتن سلایق مختلف و همچنین دکوراسیون های مدرن و سنتی ، رنگ بندی های مختلفی را در کالیته ی رنگ پادری آلومینیومی قرار داده است. شما عزیزان می توانید پادری الومینیومی خود را کاملا سلیقه ای به صورت تک رنگ و یا ترکیبی از رنگ های موجد انتخاب کنید. لازم به تکرار است که چرک تاب بودن رنگ انتخابی در اولویت تعیین رنگ پادری آلومینیومی ورودی دارد.

 

آیا در انتخاب رنگ pvc برای پادری نیز باید دقت بالایی داشت؟؟

تاثیر رنگ بندی در عملکرد پادری آلومینیومی

برای انتخاب رنگ pvc لزومی ندارد سخت گیری زیادی مانند انتخاب رنگ بندی موکت داشته باشیم. دلیل آن را هم می توان به روش نظافت و شست و شوی پادری و یا بهتر بگوییم به تفاوت بین نظافت موکت و pvc اشاره کنیم. برای نظافت pvc های تعبیه شده در پادری آلومینیومی کافیست با استفاده از دستمال مرطوب و یا طی نخی مرطوب به نظافت آن بپردازیم تا کاملا تمیز گردد!! ولی در خصوص نظافت موکت های پادری آلومینیومی می بایست وقت بیشتری گذاشت. از این رو در انتخاب رنگ بندی موکت ، می بایست سخت گیری بیشتری نسبت به انتخاب رنگ pvc نمود. لازم به ذکر است شست و شو و نظافت موکت های پادری آلومینیومی به وسیله ی جارو برقی و یا آب فشار قوی صورت می گیرد.

 

کلام آخر

در انتخاب رنگ مناسب برای پادری آلومینیومی ، در نظر رفتن تمامی سلایق ساکنین ساختمان حائز اهیمت می باشد. توجه به هماهنگی و اصطلاحا ست شدن پادری آلومینیومی با دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان از موارد مهمی است که باید به آن توجه نمود. انتخاب رنگ چرک تاب برای موکت در اولویت انتخاب رنگ بندی پادری آلومینیومی قرار دارد. رنگ های مختلف موکت هیچ تاثیری در قیمت پادری آلومینیومی نخواهد داشت. شما می توانید در هنگام خرید پادری آلومینیومی ، یک و یا چند رنگ موکت را انتخاب نمایید.

 

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .