پادری آلومینیومی محصولی است که معمولا در ورودی ساختمان ها، به منظور زدودن آلودگی و رطوبت کف کفش عابرین و جلوگیری از ورود گرد و خاک به فضای داخلی، مورد استفاده قرار می گیرد.

پادری آلومینیومی انواع بسیار متفاوتی دارد و با توجه به ساختار محصول، هر کدام از این مدل ها کاربردهای خاص خود را دارا می باشند. در میان مدل های مختلف پادری آلومینیومی، نمونه های بسیار محبوبی به چشم می خورد که در طراحی بخش رویی آن ها از موکت استفاده شده است. ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا در خصوص ویژگی های این موکت و کاربردهای آن در طراحی پادری آلومینیومی بیشتر صحبت کنیم.

ویژگی های موکت پادری آلومینیومی چیست؟

موکت در پادری آلومینیومی ویژگی ها و کاربردها

در طراحی و ساخت پادری های آلومینیومی معمولا از نوع خاصی از موکت، تحت عنوان موکت پلی پروپیلن استفاده می شود. البته این محصول به واسطه ی فراگیر بودن در بازار مصرفی، تحت نام های دیگری نیز شناخته می شود. موکت راه کبریتی، موکت آنتی اسلیپ، موکت های PVC، موکت های ضد کوبش و موکت های p.p. از جمله نام هایی هستند که در واقع به یک محصول مشترک اطلاق می شوند. الیاف موکت های پلی پروپیلن از جنس PVC درجه یک است. این نوع از موکت ها اشتعال پذیر نیستند و می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای ساختمان های پرتردد و عمومی باشند.

ویژگی موکت های پادری آلومینیومی

الیاف به کار برده شده در موکت های پادری آلومینیومی، دارای ساختار خاصی است. به واسطه ی استفاده از این الیاف خاص، آلودگی های جذب شده در انبارک های خاک گیر موکت ذخیر می شوند و در نتیجه استفاده از آن در پادری های آلومینیومی به ارتقای عملکرد پادری بسیار کمک می کند.

نظافت موکت های پادری آلومینیومی

آلودگی های جمع شده در موکت پادری به راحتی با کمک مواد ضد عفونی کننده و یا آب فشار قوی شسته می شوند. این آلودگی ها به هیچ عنوان جذب الیاف موکت نمی شوند و از این حیث، امکان شستشو و تمیز نگه داشتن پادری به آسانی فراهم است.

ماندگاری موکت های پادری آلومینیومی

یکی دیگر از مواردی که در طراحی این موکت خاص برای پادری آلومینیومی در نظر گرفته شده است، طول عمر محصول در فضاهایی با تردد بالاست. معمولا موکت پادری آلومینیومی یکی از اولین بخش های پادری است که دچار کوبش و استهلاک می شود. این در حالی است که یکی از قابلیت های موکت پروپیلن، ضد کوبش بودن محصول است و استفاده از آن در ساختار پادری آلومینیومی می تواند طول عمر محصول را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. مشاهدات نشان می دهد که در یک ساختمان با حجم تردد متوسط، موکت استفاده شده در پادری آلومینیومی می تواند تا هشت سال ماندگاری داشته باشد.

رنگ بندی های موکت های پادری آلومینیومی

ویژگی های موکت پادری آلومینیومی چیست؟

موکت پادری آلومینیومی معمولا در رنگ بندی های مختلفی به بازار عرضه می شود. ترکیب رنگ های مختلف موکت در پادری آلومینیومی می تواند طرح های جذاب و زیبایی را به وجود آورد که با هر فضایی به خوبی مطابقت داشته باشد. در ایران نیز شرکت تولیدی پاخور با ارائه ی هفت رنگ مختلف از موکت های پروپیلن، این افتخار را دارد تا در طراحی و ساخت پادری های آلومینیومی شیک و بادوام به هموطنان عزیز خود خدمت رسانی کند.

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .