پادری آلومینیومی محصولی است که این روز ها مورد توجه بسیاری از طراحان در سراسر دنیا واقع شده است. پادری آلومینیومی را می توان در ورودی ساختمان های پر تردد، مانند مراکز خرید بزرگ، برج های مسکونی، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس و ادارات نصب کرد. نمونه های دیگری از این محصول نیز برای بخش های کم تردد و فضاهای داخلی مناسب تر است. در خلال بررسی مدل های مختلف این محصول، ممکن است این سوال برای شما نیز پیش بیاید که برای نصب پادری آلومینیومی محیط بیرونی مناسب است یا محیط داخلی؟  کدام مدل ها از پادری آلومینیومی می توانند انتخاب مناسب تری برای فضاهای سر باز باشد؟  علت این تفاوت در چیست؟ ما در این مقاله تلاش می کنیم تا به این پرسش ها پاسخ دهیم.

ساختار اصلی پادری آلومینیومی، عاملی کلیدی در تعیین کاربرد های این محصول

برای نصب پادری آلومینیومی محیط بیرونی مناسب است یا محیط داخلی؟

پادری آلومینیومی معمولا از دو بخش رویی و زیرین تشکیل شده است. در بخش زیرین، محفظه ی این پادری قرار دارد که معمولا از جنس آلومینیوم آنادایز شده است. بخش رویی، با توجه به نوع پادری می تواند جنس های مختلفی داشته باشد. موکت و PVC از جمله مواد محبوب و رایجی هستند که در قسمت رویی پادری های آلومینیومی کار می شوند.

کارایی پادری های آلومینیومی

کارایی اصلی پادری های آلومینیومی، زدودن گرد و خاک و گل و لای از کف کفش است. پس از جدا شدن این ذرات، آلودگی به محفظه ی زیرین پادری انتقال پیدا می کند و در آنجا جمع می شود. به همین سبب است که تمیز نگه داشتن محیط های پرتردد، در صورت استفاده از این محصول، امری آسان و سریع است.

تفاوت میان پادری ها در نوع روکش آن ها است. در محیط های سرپوشیده، معمولا پادری ها علاوه بر کاربرد اولیه ی خود، یعنی زدودن گرد و خاک، باید بتوانند رطوبت کفش عابرین را نیز جذب کنند. در این صورت، استفاده از پادری آلومینیومی موکت دار می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. با این حال استفاده از پادری آلومینیومی موکت دار برای جدا کردن گل و لای توصیه نمی شود.

پادری های آلومینیومی مناسب مکان های پرتردد

انتخاب پادری آلومینیومی یک سانتی و یا شیاردار در ورودی ساختمان ها، باغ ها و تالارها انتخاب به مراتب بهتری است. اگرچه موکت در ساختار این دو محصول نیز به چشم می خورد، اما طراحی آن ها به گونه ای است که می تواند به شکل موثر تری، گل و لای و آلودگی را از کف کفش عابرین در ورودی ساختمان جدا کند.

آیا طول عمر پادری آلومینیومی به محیط اجرا بستگی دارد؟

برای نصب پادری آلومینیومی محیط بیرونی مناسب است یا محیط داخلی؟

به طبع، هر چه میزان عبور و مرور از روی پادری بیشتر باشد، استهلاک محصول نیز افزایش پیدا می کند؛ اما این به معنای شل شدن و جدا شدن پادری و یا کاهش کارایی آن نیست. از آنجایی که معمولا پادری های آلومینیومی در فضاهای باز با کمک پیچ و رول پلاک نصب می شوند، شرایط جوی مختلف نمی تواند منجر به شل شدگی و یا جدا شدن پادری شود. در فضاهای داخلی، پادری آلومینیومی را می توان با پیچ و رول پلاک و یا چسب های مخصوص اجرا کرد که هر دو روش نیز از ضمانت اجرایی لازم برخوردار هستند. 

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .