نصب ترمز پله در پله های عمومی و همچنین مراکزی که ترددهای سنگینی را پذیرا هستند امری ضروری و اهمیت به شمار می آید. یکی از محکم ترین و با دوام ترین انواع استپ پله ترمز پله نوری است که علاوه بر داشتن دوام بالا بسیار زیبا و جذاب است. 

این ترمز پله معمولاً در داخل ساختمان های عمومی مانند بیمارستان یا مراکز تجاری نصب می شود. همچنین محیط هایی که مخصوص نگهداری و مراقبت از سالمندان و همچنین کودکان یا توان یابان هستند نیز با استفاده از این ترمز پله ها می توانند امن تر شوند. 

از آنجا که افراد توان یاب نیاز به وجود علائم بارزتری هستند تا بتوانند با امنیت بیشتری تردد کنند می توان از این ترمز پله ها برای افزایش امنیت راه پله استفاده کرد. در واقع ترمز پله های فلزی که از آلومینیوم به عنوان شاسی در آنها بهره گیری شده است اهداف ذکر شده را برای کاربران ارمغان می آورند. 

وجود یک خط نورانی ال ای دی خور در قسمت میانی ترمز پله باعث می شود توجه افراد به وجود راه پله جلب شده و تا حد زیادی از ایجاد آسیب های جسمانی برای اشخاص جلوگیری می شود. همچنین این چراغ های ال ای دی موجود در ترمز پله نورانی تا چندین برابر بر زیبایی فضا می افزایند. 

تصور کنید مقابل راه پله ای ایستاده اید که خطوط نورانی موازی توجه شما را جلب نموده است. چنین منظره ای بسیار جذاب به نظر می رسد و به کارگیری این روش در مکان های تجاری جذب بیشتر مشتری را به همراه خواهد داشت. 

استفاده از ترمز پله نوری در اماکن دولتی و خصوصی و همچنین سینماها یا سالن های همایش نیز سبب می شود افراد بتوانند مسیر خود را بهتر رهیابی نموده و با اطمینان بالاتر و سرعت بهتر تردد کنند. 

مقاله ای که پیش رو دارید حاوی اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول است که از طریق دریافت آنها می توانید خرید بهتر و مطمئن تری را تجربه کنید. پس تا پایان با ما همراه شوید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

بررسی جدیدترین فناوری های ساخت ترمز پله

ترمزپله نوری

ترمز پله نوری به عنوان جدیدترین نسل ترمز پله فلزی به بازار عرضه شده است و تولید آن توسط تولید کنندگان معتبر و پرسابقه انجام می گردد. این کارخانجات تولیدی با استفاده از تجهیزات پیشرفته اقدام به تولید انواع ترمز پله فلزی می کنند و آنها را با کیفیت های بالا در اختیار مشتریان قرار می دهند. 

یکی از مهمترین فناوری های ساخت ترمز پله استفاده از آلومینیوم آنادایز شده در ساختار آن است. این آلومینیوم به شدت مقاوم است و در برابر رطوبت و اکسیژن دچار تغییر و اکسید شدن نمی شود. بنابراین می توان به راحتی آن را در مکان های داخلی و خارج از ساختمان مورد استفاده قرار داد. 

اهمیت استفاده از ترمز پله نوری در مترو

ترمزپله نوری در مترو

مترو مکانی است که معمولاً با حجم زیادی از جمعیت روبرو می باشد و از آنجا که افراد با عجله به قسمت های مختلف مجموعه مترو رفت و آمد می کنند بایستی امنیت کامل را برای تردد آنها در نظر گرفت تا از به وجود آمدن خسارت مالی و جانی متعدد جلوگیری کرد. از جمله مهمترین جنبه های اهمیت استفاده از ترمز پله نوری در مترو می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ایمنی بیشتر: قطعاً استفاده از ترمز پله می تواند امنیت بیشتری را در تردد به همراه داشته باشد و استفاده از ترمز پله ال ای دی خور این امنیت تا حد چندین برابر افزایش می دهد. 
  • دید بهتر: ال ای دی های موجود در ترمز پله باعث روشن شدن راه پله ها شده و می توانند دید بهتری را برای افراد رقم بزنند. این موضوع برای کسانی که دارای ضعف بینایی هستند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث می شود این افراد نیز بتوانند مانند افراد معمولی از پله ها پایین و بالا بروند. 
  • اطمینان مسافران: مسافرانی که از راه پله ها استفاده می کنند تا بتوانند در مجموعه مترو تردد کنند با وجود ترمز پله می توانند با اطمینان بیشتری قدم بردارند و نگران سر خوردن و لغزش بر روی راه پله ها نباشند. 
  • زیبایی: ترمز پله های نورانی بسیار زیبا هستند و از آنجا که خطوط افقی موازی با هم را پدید می آورند می توانند جلوه های بصری جذابی را به وجود بیاورند که این موضوع در افزایش زیبایی ظاهری مراکز مترو تاثیر بسیار زیادی دارد و می تواند حس خوبی را به مسافران منتقل کند و تجربه دلپذیری در استفاده از مترو را برای آنها رقم بزند. 
  • کمک به یافتن مسیر: با نصب این ترمز پله می توان به کاربران کمک کرد تا بتوانند مسیر خود را بهتر ردیابی کنند و در زمان کمتری به مقصد برسند و دچار سردرگمی نشوند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور محصولات خود را با ساختار استاندارد تولید می کند و تمام نیازهای مشتری را در آنها گنجانده است. ترمز پله نورانی به گونه ای ساخته شده است که نصب آن به راحت ترین شکل ممکن انجام می گردد. 

کاربران برای نصب این محصول مجبور به تهیه لوازم و ابزار آلات پیشرفته نیستند و تنها با استفاده از چسب آهن یا پلی اورتان و همچنین پیچ و رولپلاک می توانند این ترمز پله ها را بر روی سطح پله ها نصب کنند. 

شرکت تولیدی پاخور با استفاده از نظر و دانش افراد متخصص طراح توانسته است ظاهر محصول ترمز پله نوری را طوری رقم بزند که از این وسیله به عنوان یک عنصر تزیینی و دکوراتیو نیز استفاده شود. 

در نظر گرفتن مدرن ترین طرح های موجود و همچنین به کارگیری خلاقیت در تولید این محصول سبب شده است برند پاخور در میان خریداران تجهیزات ضد لغزش حرف اول را بزند. با استفاده از محصولات بادوام و مرغوب مجموعه تولیدی پاخور می توانید امنیت کامل را در راه پله های ساختمان خود برقرار سازید. 

بسیاری از مراکز بزرگ و وسیع دولتی یا خصوصی که شهرت بسیاری در سطح کشور دارند از محصولات پاخور برای تامین ایمنی راه پله ها استفاده می کنند. نظرات مشتریان قبلی در مورد استفاده از انواع ترمز پله نوری تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور گویای این مطلب است که این مجموعه تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت محصولاتش به کار گرفته است. 

شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت های جدید و همچنین راهنمایی های کاربردی و مفید در زمینه انجام خریدی به صرفه و منطقی از طریق شماره تلفن های قرارداد شده در سایت با ما تماس بگیرید.