یکی از مهارت های تجهیز ساختمان استفاده از ابزارهای مخصوص برای حفظ امنیت و تامین ایمنی افراد است. ترمز پله آلومینیومی یکی از همین وسایل است که بر روی پله ها نصب می شود. استفاده رایج از این محصول در راه پله های مکان های پرتردد صورت می پذیرد و از این طریق می توان از به وجود آمدن صدمات و خسارات جانی برای بسیاری از افراد جلوگیری کرد. 

بیشترین بخش تشکیل دهنده این ترمز پله ها آلومینیوم آنادایز شده است. فرایند آنادایزاسیون باعث قوی تر شدن فلز آلومینیوم گشته و آن را در برابر رطوبت و زنگ زدن مستحکم می کند. ترمز پله هایی که با استفاده از این فلز ساخته می شوند طول عمر بالایی دارند و به راحتی تحت تاثیر اکسیداسیون قرار نمی گیرند. 

شرکت های سازنده ترمز پله که در سطح کشور فعالیت می کنند تولیدات خود را با ستون کیفی مختلف ارائه می دارند. از میان این محصولات تولید شده برخی کیفیت بالاتری دارند و بر اساس استاندارد ساخته می شوند. تولیدکنندگان این محصولات مرغوب رضایت مشتری را در اولویت قرار داده اند و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک توانسته اند رضایت خریداران را جلب کنند. 

استفاده از این محصول در مکان های عمومی و صنعتی رواج فراوانی دارد و می توانید این محصول را در نقاط مختلف از جمله سطح پله ها و همچنین استراحتگاه های موجود در میان طبقات و راه پله ها نصب کنید و از این فناوری به روز و کارآمد حداکثر بهره وری را داشته باشید. 

ما در این مطلب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که ممکن است هنگام خرید کمک کننده باشد و با استفاده از آن بتوانید خرید کامل تر و دقیق تری انجام دهید. 

دسته بندی ترمز پله بر اساس طراحی و کاربرد

ترمزپله آلومینیومی

 ترمز پله آلومینیومی

انواع ترمز پله هایی که امروزه در بازار موجود هستند در دسته بندی های مختلفی تولید می شوند که گفتگو در مورد هر یک از آنها می تواند دید شما را بازتر و اطلاعات شما را بالاتر ببرد. انواع ترمز پله بر اساس طراحی و کاربرد عبارتند از: 

  • ترمز پله فلزی: این استپ پله که با نام ترمز پله آلومینیومی نیز معروف است از فلز آلومینیوم ساخته شده است که این فلز به عنوان شاسی محصول در نظر گرفته شده است و تماس مستقیم با سطح پله دارد. در قسمت رویه این ترمز پله ها از موادی مانند لاستیک یا پی وی سی بهره گیری شده است که هر دوی آنها می توانند اصطکاک لازم را بین کفش و سطح ترمز پله ایجاد نمایند و از سر خوردن افراد جلوگیری کنند. 
  • ترمز پله تخت: این محصول که نوعی استپ پله فلزی است به صورت تخت تولید می شود که دارای زاویه نمی باشد و می تواند سطوح صاف مانند سطح رویی پله ها را پوشش دهد و از طریق به کارگیری چسب آهن یا پلی اورتان در محل مورد نظر فیکس و نصب می گردد. 
  • ترمز پله نبشیدار: گاهی اوقات افراد نسبت به خرید ترمز پله های اقدام می کنند که دارای زاویه ۹۰ درجه هستند و قسمتی از بخش عمودی پله ها را نیز پوشش می دهند. هرچند این ترمز پله نیز با استفاده از چسب آهن یا پلی اورتان نصب می شود اما بهتر است برای محکم تر ایستادن آن از پیچ و رولپلاک نیز استفاده کنید. 
  • ترمز پله نواری: این نوع استپ پله در رده ترمز پله های ارزان قیمت قرار دارد و مشتری اصلی آن را مدارس و مراکزی که از لحاظ اقتصادی در سطوح پایین تری قرار دارند تشکیل می دهند. این محصول که به صورت پشت چسب دار یا فاقد چسب تولید می شود نصب راحتی دارد و تنها لازم است قسمت رویه چسب را از پشت آن جدا کنید و آن را بر روی سطح تمیز شده بچسبانید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

نکات مهم در نصب صحیح استپ پله

استپ پله دوبل تخت

همانطور که گفته شد نحوه نصب ترمز پله ها تقریباً با یکدیگر شباهت دارند و می توان هر کدام از آنها را با استفاده از چسب های مخصوص مانند آهن یا پلی اورتان به سطح مورد نظر چسباند. اما نکته قابل توجه که در هنگام نصب ترمز پله آلومینیومی یا نواری بایستی مد نظر داشته باشید این است که سطح زیرین ترمز پله را که در واقع همان لایه رویی پله ها است به خوبی تمیز کنید. 

همانطور که می دانید گرد و غبار و انواع ذرات و کثیفی ها باعث می شوند استپ پله به سطح مورد نظر کاملا نچسبد و در معرض کنده شدن قرار داشته باشد. نکته دیگر این است که محصول ترمز پله را به اندازه ای خریداری کنید که نیاز دارید. بدین ترتیب خواهید توانست از هدر رفت محصول جلوگیری کنید و صرفه جویی در هزینه ها را انجام دهید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور انواع تجهیزات ایمنی مربوط به ساختمان از جمله ترمز پله آلومینیومی انواع ترمز پله های نواری را تولید می کند. این مجموعه تولیدی بر استفاده از دانش روز و فناوری های جدید در جهت ساخت محصولات مدرن و پیشرفته تاکید دارد. 

عوامل و کارکنانی که در این مجموعه تولیدی مشغول به کار هستند نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در جهت توسعه این فناوری ها به نتایج درخشانی دست پیدا کنند. وجود کیفیت بالا و همچنین مدرنیته بودن در محصولات شرکت تولیدی پاخور سبب شده است این برند شهرت فراوانی در میان مردم به دست بیاورد. 

شرکت تولیدی پاخور با اطمینان کافی کیفیت محصولات خود را تایید می کند و محصولات تولید شده توسط این شرکت به کاربر اجازه می دهند تا بتواند از آنها در محیط های خارج از ساختمان نیز بهره ببرد. از آنجا که ترمز پله های آلومینیومی مجموعه تولیدی پاخور با استفاده از آلومینیوم های آنادایز شده ساخته شده اند می تواند به خوبی در برابر باران و اشعه نور آفتاب دوام بیاورند. 

امروزه بسیاری از تولید کنندگان اجناس خود را که دارای سطوح کیفی مختلف هستند به بازار عرضه کرده اند و این محصولات ممکن است از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به تولیدات شرکت تولیدی پاخور داشته باشد. 

چنانچه شما عزیزان جزو آن دسته از مشتریانی هستید که کیفیت محصولات این شرکت تولیدی را از نزدیک لمس نموده اید و قصد دارید برای بار دیگر نسبت به ثبت سفارش از شرکت تولیدی پاخور اقدام کنید می توانید از طریق شماره تماس های قرار داده شده در سایت با کارشناسان حرفه ای و مجرب ما ارتباط بگیرید و علاوه بر دریافت راهنمایی های لازم از قیمت های جدید نیز آگاه شوید.