ترمز پله که با نام تجاری استپ پله مشخص می شود گزینه ایده آل و مقرون به صرفه است که با استفاده از آن می توانید شرایط مطلوبی را برای تردد افراد سالمند و دیگر سنین به وجود بیاورید. کاهش خطر لغزش و سقوط با استفاده از این وسیله اولین ویژگی و نتیجه مثبت استفاده از آن به شمار می آید که از اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار است. 

همانطور که می دانید سالمندان با محدودیت های زیادی در هنگام حرکت مواجه هستند و نمی توانند مانند افراد دیگر با سرعت و قدرت بالا از پله ها پایین و بالا بروند. بنابراین امکان لغزش و افتادن در هر لحظه برای آنها در هنگام حرکت وجود دارد و محل زندگی این عزیزان باید به گونه ای ایمن شده باشد که بتوانند به راحتی در هر نقطه ای تردد کنند. 

استپ پله ضروری ترین وسیله ایمنی است که بایستی بر روی پله ها نصب شود تا افراد سالمند بتوانند با تعادل مناسب تر و سرعت بهتر بر روی پله ها رفت و آمد کنند. انواع استپ های پله موجود در بازار با توجه به شرایط ساختمان و نیاز مشتری انتخاب می شوند. بعضی از ترمز پله ها گران قیمت هستند که از مواد اولیه با دوام تری ساخته شده اند. 

اما بعضی از ترمزهای پله که با استفاده از نوارهای کاغذی و مواد سمباده ای ساخته می شوند دارای قیمت کمتری هستند و برای مناطقی به کار گرفته می شوند که تردد زیادی وجود ندارد و امکان سایش ترمز پله به حداقل می رسد. این ترمز پله ها قیمت مناسبی دارند و معمولاً توسط مراکزی مانند مدارس دولتی که بودجه زیادی برای تجهیز ندارند انتخاب می گردند. 

انتخاب هر کدام از انواع ترمز پله باعث می شود از به وجود آمدن خسارات مالی و جانی متعدد جلوگیری گردد و ایمنی افراد فراهم شود. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

استپ پله؛ بررسی مواد و فناوری های جدید

ترمز پله آلومینیوم پی وی سی

ترمز پله ها بر اساس کارایی که دارند و همچنین نوع مواد و فناوری های به کار گرفته شده در روند تولید و ساختار آنها به انواع گوناگونی دسته بندی شده اند که هر کدام کاربرد منحصر به فردی را رقم زده اند. از جمله پرطرفدارترین انواع استپ پله می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ترمز پله آلومینیومی: این محصول که به عنوان پردوام ترین و مستحکم ترین نوع ترمز پله شناخته می شود از آلومینیوم آنادایز شده به عنوان شاسی بهره می برد. آلومینیوم هایی که تحت فرایند آنادایزاسیون قرار گرفته اند توسط شرکت سازنده ترمز پله به شکل یک شاسی مستحکم که دارای شیارهایی در قسمت بیرونی خود می باشد در می آیند و سپس در قسمت رویه آنها با استفاده از موادی مانند پی وی سی یا موکت بلژیکی این شیارها پوشش داده می شوند و محصول برای استفاده آماده می گردد. ترمز پله های آلومینیومی در مدل های مختلف تولید می شوند که از آن جمله می توان به ترمز پله تخت و نبشی دار اشاره کرد. ترمز پله های تخت فقط قسمت روی پله را در حد چند سانتی متر پوشش می دهند و ترمز پله های نبشی دار علاوه بر قسمت مذکور بخش زاویهه دار یا به عبارتی لبه پله را نیز می پوشانند. 
  • ترمز پله نواری: این نوع استپ پله با نام سمباده ای و سیلیسی شناخته می شود و معمولا به صورت پشت چسب دار تولید می گردد. استفاده از این محصول بسیار راحت است و تنها با کندن نوار پشتی می توانید قسمت چسب دار را به سطح پله ها بچسبانید. دقت داشته باشید که وجود هرگونه گرد و غبار و شی اضافه می تواند میزان چسبندگی را تا حد زیادی کاهش دهد بنابراین قبل از انجام عملیات نصب پله را تمیز کنید. 
  • ترمز پله درجاریز: برخی از ترمز پله های سیلیسی به صورت دانه های سیلیس تحویل مشتری داده می شوند و فرد نصاب از طریق ریختن چسب بر روی پله و قرار دادن دانه های سیلیس بر روی آن و اعمال کمی فشار می تواند این ترمز پله را دقیقاً به همان شکلی که مد نظر دارد نصب کند. 

استپ پله؛ تأثیر آن بر طراحی داخلی

ترمز پله پی وی سی

تاثیر ترمز پله در زیبایی دکوراسیون ساختمان غیر قابل انکار است و مشتریان زیادی در هنگام انتخاب این محصول دقت لازم را دارد تا محصولی را انتخاب کنند که بیشترین هماهنگی را با رنگبندی و مدل دکوراسیون شان داشته باشد. 

همچنین جذابیت ظاهری استپ پله در محل کار نیز می تواند تجربه کاری مثبتی را برای کارکنان به وجود بیاورد و انگیزه آنها را برای انجام فعالیت های روزانه افزایش دهد. زیبایی این محصول و تغییرات مثبتی که در دکوراسیون ساختمان به وجود می آورد نقاط کانونی جذابی را رقم خواهد زد که بسیار چشم نواز و توجه برانگیز هستند و شما می توانید از این طریق علاوه بر تامین امنیت برای تردد افراد ظاهر مدرن و شیک را برای راه پله ها به وجود بیاورید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به تولید محصولاتی مشغول است که برای محیط زیست آسیبی ندارند و از آنجا که در فرایند تولید آنها از مواد اولیه دوستدار محیط زیست استفاده می شود می توان گفت تولیدات این شرکت از نوع قابل بازیافت هستند و تاثیر منفی در چرخه حیات ندارند. 

انواع استپ پله که توسط این شرکت تولیدی روانه بازار می شود طول عمر بسیار بالایی دارند و می توانند در بازه های زمانی طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند. محصولات پاخور قابل ارائه در بازارهای جهانی نیز هستند زیرا کیفیت آنها در حدی است که مورد تایید مشتریان خارجی نیز قرار دارند و خریداران زیادی برای خرید عمده محصولات این شرکت تولیدی اقدام می نمایند. 

نام معتبر پاخور در صنعت تولید انواع استپ پله شهرت سراسری پیدا کرده است و اولین اولویت مدیران این شرکت تولیدی ارتقاء سطح کیفی محصولات است. این محصولات نه تنها از لحاظ کیفی و دوام در سطح بالایی قرار دارند بلکه از جنبه ظاهر نیز بسیار جذاب و وسوسه برانگیز هستند. 

برآورده کردن نیاز مشتریان و ارائه محصولاتی که دقیقاً با خواسته های آنها هماهنگ باشد یکی از ویژگی های بارز مجموعه تولیدی پاخور است که به صورت کامل انجام می گردد. ارائه مشاوره های تخصصی و راهنمایی های مفید در جهت انتخاب محصول مناسب که توسط کارشناسان حرفه ای و مجرب این مجموعه تولیدی انجام می شود کمک شایانی در جهت انجام خریدی رضایت بخش به شمار می آید. 

از آنجا که خریداران محصولات این شرکت تولیدی به دنبال دریافت قیمت های جدید و به روز شده هستند می توانند از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس تلفنی را برقرار نموده و به این قیمت ها دسترسی پیدا کنند.