وجود شرایط سخت در هنگام تردد بر روی پله های ایمن سازی نشده باعث به وجود آمدن مشکلات و صدمات احتمالی برای افراد می گردد. امروزه برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات استفاده از لوازم ایمنی مانند نوار ضد لغزش پله مرسوم شده است و شرکت های زیادی برای تهیه محصولات اقدام نموده اند.

شرکت های پرسابقه که با استفاده از تکنولوژی های برتر و دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید انواع ترمز پلی با کیفیت می کنند دوام و طول عمر بالایی را برای محصولات خود رقم می زنند. این طول عمر بالا از وجود کیفیت مطلوب در ساختار و قطعات موجود در ترمز پله خبر می دهد و باعث می شود خریدار بتواند با اطمینان خاطر نسبت به خرید خود اقدام کند. 

استفاده از ترمز پله و نصب آن بسیار آسان است و مانند وسایل قدیمی نیازمند صرف زمان و انرژی زیاد نخواهد بود. زیبایی این ترمز پله ها یکی دیگر از ویژگی های اصلی آنها است که باعث می شوند راه پله ها جذاب تر به نظر برسند و توجه افراد را به خود جلب می کنند. 

بهبود عملکرد افراد و ایجاد آسایش برای آنها در هنگام تردد بر روی پله ها وظیفه اصلی نوار ضد لغزش پله است. این نتایج تنها با استفاده از محصولات استاندارد و با کیفیت رقم می خورد و هنگامی که برای خرید ترمز پله اقدام می کنید بایستی این موضوع را مد نظر داشته باشید و به دقت بررسی کنید و از برندهای شناخته شده و معتبر خرید خود را انجام دهید. 

امروزه پروژه های ساختمانی جدید و مدرن برای تکمیل شدن از وسایل و تجهیزات ایمنی مانند استپ پله استفاده می کنند تا بتوانند رضایت کامل کارفرمایان را فراهم کرده و ایمنی و سلامت افراد استفاده کننده از ساختمان را تضمین نمایند. چنانچه تمایل دارید در مورد این محصول پرکاربرد و ضروری اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

طراحی های جذاب و کاربردی استپ پله نواری

ترمزپله مناسب تردد بالا

ترمز پله نواری یک ترمز پله ارزان قیمت و کاربردی است که از مواد اولیه با قیمت مناسب تر تهیه می شود. هرچند این محصول طول عمر کمتری نسبت به ترمز به لایه فلزی دارد اما می توان برای کار راه اندازی از آن استفاده کرد. 

ترمز پله های نواری در مدل های مختلف مانند نوار ضد لغزش پله سمباده ای و سیلیسی تولید می شوند و در دسترس مراکزی قرار می گیرند که از لحاظ اقتصادی دارای محدودیت هایی هستند و نمی توانند هزینه بیشتری برای خرید ترمز پلی فلزی انجام دهند. 

معمولا مدارس به عنوان مشتریان ثابت ترمز پله های نواری شناخته می شوند و با استفاده از این محصول می توانند ایمنی بچه ها را در طول سال تحصیلی تامین کنند و مانع از سر خوردن آنها و لغزششان  بر روی پله ها شوند. 

علاوه بر موارد گفته شده، ظاهر ترمز پله های نواری بسیار جذاب و زیبا است و از آنجا که در رنگ های شیکی تولید می شوند می توانند به خوبی با هارمونی رنگی موجود در اطراف هماهنگ شده و جلوه های زیبایی را به وجود بیاورند. لازم به ذکر است که این ترمز پله ها معمولاً به صورت پشت چسب دار تهیه می شوند تا فرد نصاب نیازی به استفاده از چسب اضافه یا پیچ و رولپلار نداشته باشد و به راحتی و در عرض چند ساعت بتواند تمام پله ها را با استفاده از این ترمز پله ایمن کند.

روش های نگهداری و مراقبت از ترمز پله

ترمزپله سمباده ای

نوار ضد لغزش پله  نیاز به نگهداری خاصی ندارد و از آنجا که این محصول به صورت یک لایه نازک بر روی پله ها چسبانده می شود به ندرت کثیف می شود و حتی ممکن است تا آخرین روز استفاده نیاز به شستشو نداشته باشد. برای نگهداری صحیح از این محصول نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • بهتر است برای تمیز کردن این محصول از آب استفاده نکنید و تنها در صورت لکه شدن از یک دستمال مرطوب برای از بین بردن لکه بهره بگیرید.
  • پیشنهاد می شود پله هایی که با استفاده از این نوارهای ترمز پله تجهیز شده اند را تنها با استفاده از جارو و دستمال نمناک تمیز کنید تا به بدنه ترمز پله آسیب وارد نشود. 
  • این محصول را در ساختمان های کمتر از ۵ طبقه نصب کنید که تردد مناسب و به اندازه تحمل ترمز پله داشته باشد تا ایجاد سایش بیش از حد بر روی ترمز پله موجب کاهش طول عمر آن نگردد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به خوبی می داند که رضایت مشتریان تا چه حد ارزشمند و پراهمیت است و به همین دلیل مشتری مداری را سرلوحه تمام امور خود قرار داده است. این مجموعه تولیدی با ساخت نوار ضد لغزش پله گام بزرگی در جهت بومی سازی تولید این محصول برداشته است و تقریبا نیاز کشور را از واردات این محصول برطرف نموده است. 

مجموعه تولیدی پاخور سوال های زیادی است که در زمینه تولید انواع ترمز پله فعالیت دارد و سابقه درخشان این مجموعه تولیدی بیانگر عملکرد استاندارد و نوآورانه این شرکت است. کیفیت محصولات مجموعه تولیدی پاخور از طریق تلاش شبانه روزی متخصصان و طراحان این شرکت رقم خورده است. 

شرکت تولیدی پاخور با تولید محصولات متنوع توانسته است تمام سلایق را پاسخگو باشد و ترمز پله هایی را طراحی کرده است که قادرند از همه لحاظ توجه مشتری را برانگیخته و رضایت خریداران را جلب نمایند. این محصولات دوستدار محیط زیست هستند و پس از پایان مدت استفاده قابل بازیافت خواهند بود. 

مطالعه نظرات ثبت شده توسط خریداران قبلی محصولات این شرکت نشان می دهد این افراد تجربه های رضایت بخشی را از انتخاب محصولات پاخور داشته اند و تمایل دارند خرید آنها را به دیگران نیز پیشنهاد دهند. چنانچه شما نیز جزو مشتریان جدید محصولات این شرکت تولیدی هستید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید. 

کارشناسان با تجربه و متخصص مجموعه تولیدی پاخور آماده هستند تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند برای تصمیم گیری درست و انتخاب مناسب ترین محصول به شما کمک کنند. همچنین شما می توانید از همین طریق به قیمت های جدید و به روز شده نیز دسترسی پیدا کنید.