ایجاد لغزش بر روی راه پله ها بر اثر عوامل مختلفی اتفاق می افتد که رایج ترین آنها وجود رطوبت و در نتیجه سر شدن راه پله است. پله هایی که در محیط خارجی ساختمان قرار دارند معمولا در فصول پاییز و زمستان در معرض برف و باران قرار گرفته و بدین ترتیب شرایط مساعد برای سر خوردن افراد را به وجود می آورند. اما در امان ماندن از این مسئله مستلزم به کارگیری تجهیزات مناسب در زمان مناسب است. خرید ترمز پله جهت ایجاد بستری امن در راه پله ها انجام می گردد و نصب آن در محیط های داخلی یا خارجی ساختمان انجام پذیر است.

بهترین زمان برای تهیه استپ پله فصل های کم بارش است که راه پله ها در معرض رطوبت زیاد قرار ندارند و احتمال سر خوردن و به وجود آمدن خسارات مالی و جانی به حداقل خود می رسد. در واقع با نصب ترمز پله در فصول بهار و تابستان که رطوبت و لغزندگی بر روی سطح پله‌ ها وجود ندارد می‌توانید نصب محکم‌ تری را رقم زده و بدین ترتیب از کنده شدن ترمز پله به راحتی جلوگیری کنید.

با خرید ترمز پله می توان علاوه بر ایجاد امنیت در تردد افراد حفاظت پله ها را نیز به انجام رسانیده و با استفاده از انواع ترمز پله های نبشی لبه های پله و بخشی از قسمت رویه آن را که در معرض تردد قرار دارند از خوردگی و پریدگی محافظت نمود. استفاده از سرگیر پله در پله های صیقلی نیز باعث می شود بتوانید با سرعت بیشتر و اطمینان بالاتر به حرکت خود ادامه داده و مسافت راه پله را در کمترین زمان ممکن طی کنید. 

 

 

ضرورت رسیدگی مداوم به امنیت پله های فروشگاه چند طبقه

خرید ترمز پله را در فصل تابستان و بهار انجام دهید

فروشگاه های بزرگ که در چندین طبقه ساخته شده اند مکان های پر رفت و آمد هستند و در طول روز افراد زیادی برای بازدید یا خرید به آنجا مراجعه می کنند. بنابراین تامین امنیت راه پله ها در این فروشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع توسط مراجع ذرببط به صورت مداوم تحت بررسی قرار می گیرد تا بدین وسیله جان افراد تامین گشته و خطر لغزش یا سر خوردن بر روی راه پله ها از بین برود.

خرید ترمز پله توسط مدیران فروشگاه در بازه های زمانی مختلف در طول سال انجام پذیرفته و این افراد بهترین محصولات ساخته شده توسط تولیدی های معتبر را برای ایجاد امنیت راه پله ها انتخاب می کنند. یکی از پیشنهادهای موثر در رسیدن به این هدف ترمز پله آلومینیومی است که با مواد اولیه مرغوب و مستحکم ساخته شده و می تواند بازدارندگی مناسبی برای افراد تردد کننده بر روی راه پله به ارمغان بیاورد.

این ترمز پله که از یک شاسی آلومینیومی آنادایز شده به همراه رویه پی وی سی یا لاستیکی تشکیل می شود یک محصول بدون نقص و همه چیز تمام محسوب می شود که رواج بسیاری پیدا نموده است و به علت کیفیت بالایی که دارد از طول عمر زیادی برخوردار است. 

 

 

دانستن نکات مهم برای انتخاب استپ پله

برای اینکه بتوانید یک ترمز پله با کیفیت را انتخاب کنید که اصطکاک مناسب را برای راه پله ها برقرار ساخته و با طول عمر زیادی که دارد تا مدت زمان زیادی نیاز به تعویض نداشته باشد لازم است نکاتی که در ادامه گفته می شود را به خاطر بسپارید و با رعایت آنها خرید خود را انجام دهید: 

  • ضخامت مناسب: استپ پله ها در ضخامت های گوناگونی تولید می شوند که هر کدام از این ضخامت ها برای استفاده در شرایط گوناگون کاربرد دارند. به عنوان مثال خرید ترمز پله  آلومینیومی با ضخامت یک میلیمتر برای مکان های توصیه می شود که دارای تردد بالایی نبوده و با حجم سنگینی از رفت و آمد روبرو نیستند. اما آپارتمان هایی که در بیشتر از ۵ طبقه ساخته شده اند و افراد زیادی به آنجا رفت و آمد دارند نیاز به استفاده از ترمز پله های ضخیم تر مانند ترمز پله آلومینیومی با ضخامت ۲ میلیمتر دارند. 
  • زیبایی: یک ترمز پله مرغوب علاوه بر ایجاد امنیت در راه پله ها بایستی به اندازه کافی شکیل باشد تا بتواند ظاهری زیبا و لاکچری را برای مکان مورد نظر به ارمغان بیاورد. 
  • نوع ترمز پله: انتخاب نوع مناسب ترمز پله می تواند شما را بیشتر به اهداف تامین امنیت در راه پله ها نزدیک کند. مثلاً ترمز پله نبشی دار برای پله هایی که دارای لبه تیز هستند انتخاب می گردد و ترمز پله های سمباده ای نیز با قیمت کمی که دارند برای مدارس برگزیده می شوند. 
  • مشورت با افراد متخصص: انتخاب بهترین نوع ترمز پله با توجه به کاربردی که مد نظر دارید بهتر است از طریق مشورت با افراد متخصص و با تجربه انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. 
  • میزان مورد نیاز: خرید ترمز پله را به همان اندازه ای که نیاز دارید انجام دهید تا نیازی به نگه داشتن اضافات محصول نداشته باشید. 

 

 

خودتان نصب کنید و هزینه ها را کاهش دهید

خرید ترمز پله را در فصل تابستان و بهار انجام دهید

نصب ترمز پله های مدرن امروزی در ساده ترین شکل ممکن صورت می پذیرد. استپ پله هایی که امروزه روانه بازار شده اند در مدل های پشت چسبدار و بدون پشت چسب دار تولید می شوند که استفاده و اجرای آنها را بسیار راحت کرده است. خرید ترمز پله پشت چسب دار که توسط برندهای معتبر تولید شده است باعث می شود بتوانید این محصول را به صورت مستحکم در قسمت رویه پله ها نصب نموده و از عملکرد مطمئن آن آسوده خاطر باشید.

انجام نصب ترمز پله با چنین خصوصیاتی از عهده افراد غیرمتخصص نیز برمی آید و شامل پروسه پیچیده ای نمی گردد. ترمز پله هایی که در قسمت پشت خود فاقد چسب هستند نیز می توانند با به کارگیری چسب های مخصوص مانند چسب آهن یا پلی اورتان نصب کردند. چسباندن این ترمز پله ها سخت نیست و شما می توانید مقداری چسب را مابین ترمز پله و راه پله ها قرار داده و از این طریق علاوه بر پر کردن حفره های احتمالی چسباندن ترمز پله را به پیش ببرید.

در صورتی که جنس پله ها به گونه ای است که در برابر چسبیدن مقاومت نشان می دهد می توانید با استفاده از پیچ یا رولپلاک نسبت به نصب ترمز پله آلومینیومی نیز اقدام کنید. افرادی که ترمز پله را خودشان نصب می کنند می توانند در کاهش هزینه ها نقش موثری داشته باشند و بدین ترتیب نیازی به دعوت نصاب نداشته باشند. 

 

 

با خرید ترمز پله آلومینیومی همیشه برنده باشید

خرید ترمز پله آلومینیومی همیشه گزینه منتخب برای افرادی است که به دنبال تهیه بهترین اجناس هستند و می خواهند با استفاده از کالای مرغوب نتایج دلچسبی را به دست بیاورند. استفاده از ترمز پله هایی که با شاسی آلومینیومی تولید شده اند مزایای بسیاری دارد که باعث می شود در خرید خود برنده باشید.

این ترمز پله ها مقاومت ویژه ای در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند و به راحتی با اکسیژن هوا ترکیب نشده و دچار سایش نمی گردند. این استپ پله با کیفیت ضربه پذیر است و بر اثر تردد افراد سنگین وزن یا تعداد بالای رفت و آمد دچار تغییر شکل ظاهری نشده و حالت اولیه خود را حس می کند. زیبایی ترمز پله های آلومینیومی نیز باعث به وجود آمدن محیطی چشمگیر در راه پله ها شده و می تواند همیشه هماهنگی مناسبی با دیگر اجزای موجود در ساختمان به وجود بیاورد. خرید ترمز پله آلومینیومی با کیفیت و اصیل طول عمر بالایی را برای این محصول رقم زده و شما می توانید برای مدت زمان زیادی از این ترمز پله استفاده نموده و احتیاجی به تعویض آن در کوتاه مدت نداشته باشید.

اگر ترمز پله آلومینیومی را با استفاده از پیچ و رولپلاک نصب کنید و از استحکام آن مطمئن باشید دیگر هیچ نگرانی از بابت به بار آمدن خسارات جانی و مالی نخواهید داشت.

 

 

شرکت تولیدی پاخور

خرید ترمز پله را در فصل تابستان و بهار انجام دهید

ترمز پله های اصیل و با دوام را از شرکت تولیدی پاخور بخواهید. این مجموعه پرسابقه با کیفیت ترین محصولات ضد لغزش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و با خرید ترمز پله از این شرکت می توانید تجربه دلچسبی داشته باشید. متخصصین مشغول در شرکت تولیدی پاخور همواره دقت و خلاقیت زیادی را در طراحی محصولات در پیش می گیرند تا بتوانند محصولاتی بدون نقص را ارائه دهند.

عدم وجود خطا در روند تولید ترمز پله یکی از خصوصیات شرکت تولیدی پاخور است که باعث شده است رضایت مشتریان تا حد زیادی جلب گردد. محصولات تولید شده توسط این شرکت معتبر در مراحل مختلف تولید تحت آزمایش های تخصصی و فنی قرار گرفته و از بابت عملکرد تست می شوند تا بتوانند انتظارات افراد را از داشتن یک محصول مرغوب برآورده سازند. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره های رایگان با ما تماس بگیرید.