عبور و مرور موقت یا دائمی در سطوح راه پله های مختلف به صورت امن تنها با استفاده از تجهیزات ایمنی استاندارد میسر می گردد. امروزه قیمت ترمز پلههای مختلف در فروشگاه های گوناگون تعیین می گردد که ممکن است بعضی از آنها کیفیتی متناسب با بهای تعیین شده نداشته باشند. انواع ترمز پله در انواع گوناگونی ساخته می شوند که از آن جمله می توان به ترمز پله آلومینیومی و سمباده ای اشاره کرد.

استپ پله آلومینیومی یک محصول مصرفی نبوده و با استفاده از شاسی آلومینیومی که با رویه های پی وی سی یا لاستیکی پوشانده شده است تولید می شود. یکی از مزایای خرید ترمز پله آلومینیومی این است که می توانید بخش رویی آن را پس از مدتی تعویض نموده و دوباره برای مدت زمان زیادی از ترمز پله استفاده کنید.

ترمز پله های سمباده ای جزو محصولات مصرفی به شمار می آیند و در صورتی که دچار سایش گردند لازم است آنها را به طور کلی تعویض نموده و استپ پله جدید را جایگزین نمود. با این وجود این ترمز پله در بسیاری از سازمان ها و ارگان ها و همچنین ساختمان های تجاری یا مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت ترمز پله آلومینیومی و سمباده ای به دلیل ساختار متفاوتی که دارند با هم فرق می کند در واقع می توان گفت ترمز پله های فلزی بهای بیشتری نسبت به نمونه سمباده ای دارند. ترمز پله سمباده ای ارزان تر است و می توان با صرف هزینه کمتری آن را تهیه نمود اما باید بدانید که انتخاب این محصول برای ساختمان هایی مناسب است که رفت و آمد بالایی نداشته و استپ پله تحت فشار کمتری قرار دارد.

بدین ترتیب بیشترین بازدهی از ترمز پله حاصل شده و نیاز به تعویض زود به زود آن نخواهید داشت. اما ترمز پله آلومینیومی با وجود داشتن قیمت بالاتر از استپ پله سمباده ای می تواند بازدهی مطلوبی را در مکان های پر رفت و آمد داشته باشد. 

 

مزیت استپ پله سنباده ای برای مدارس دولتی

ترمز پله آلومینیومی یا سمباده ای؛ کدام ترمز پله ارزان تر است؟

یکی از خریداران ترمز پله های سمباده ای مدارس هستند که با استفاده از این محصول امنیت را در راه پله ها به وجود آورده و تردد مطلوبی را برای دانش آموزان رقم می زنند. معمولا مدارس دولتی بودجه زیادی برای تامین تجهیزات ایمنی نداشته و به همین دلیل به دنبال پایین ترین قیمت ترمز پله هستند.

بهترین پیشنهاد برای چنین مکان هایی ترمز پله سمباده ای است. این محصول با کیفیت قیمت مقرون به صرفه ای دارد و با استفاده از آن می توان علاوه بر ایجاد امنیت در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان در کاهش هزینه ها نقش موثری داشت.

با توجه به زیاد بودن راه پله های موجود در مدرسه استفاده از ترمز پله ارزان قیمت سمباده ای گزینه مناسبی به شمار می رود و صرف هزینه معقول و منطقی را در پی خواهد داشت. بدین ترتیب امکان تزریق مازاد بودجه برای دیگر قسمت های مدرسه امکان پذیر می شود و دانش آموزان می توانند رفاه بیشتری را در مدرسه تجربه کند. 

 

قیمت ترمز پله آلومینیومی و سمباده ای

بسیاری از مشتریان و خریداران ترمز پله به دنبال یافتن بهترین قیمت جهت خرید این محصول هستند. اما بهترین قیمت کدام است؟ آیا تنها مد نظر قرار دادن میزان بودجه لازم جهت خرید ترمز پله کافی است؟ قطعاً پاسخ خیر خواهد بود زیرا همیشه یک ترمز پله ارزان قیمت دارای کیفیت لازم نیست و نمی تواند انتظارات شما را از داشتن یک محصول مرغوب و بدون نقص برطرف نماید.

بنابراین می توان گفت تعیین قیمت واقعی ترمز پله آلومینیومی و سمباده ای با در نظر گرفتن کیفیت آنها و مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصولات انجام می گردد. در هنگام خرید این استپ پله ها لازم است به این موارد دقت کرده و محصول مورد نظر خود را از فروشندگان پرسابقه و معتبر دریافت کنید تا از تهیه اجناس بی کیفیت و تقلبی جلوگیری گردد.

شرکت تولیدی پاخور با ارائه مناسب ترین قیمت ترمز پله آلومینیومی و سمباده ای توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب نموده و بدین ترتیب شهرت بسیاری در میان تولید کنندگان موجود در سطح کشور به دست بیاورد. 

 

خصوصیات ترمز پله سمباده ای

ترمز پله آلومینیومی یا سمباده ای؛ کدام ترمز پله ارزان تر است؟

ترمز پله سمباده ای یکی از پرطرفدارترین نمونه های استپ پله است که با توجه به کارایی فراوانی که دارد توسط افراد زیادی انتخاب می گردد. برخی از مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد این محصول که باعث شده از محبوبیت بسیاری به دست بیاورد عبارتند از: 

  • قیمت مناسب: قیمت ترمز پله سمباده ای نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه بوده و خرید آن توسط تمام اقشار جامعه امکان پذیر است. بنابراین می توان گفت این محصول همیشه در دسترس بوده و افراد می توانند در هر زمان که خواسته باشند پله های خود را با استفاده از آن ایمن کنند. 
  • سطح خشن: به کارگیری ذرات سمباده ای و ایجاد اصطکاک لازم توسط سطح خشن موجود در این ترمز پله باعث می شود بازدارندگی مطلوبی برای تردد افراد به وجود آمده و خطرات سر خوردن و لغزش تا حد صفر کاهش پیدا کند. 
  • رنگ زیبا: رنگ این ترمز پله بسیار دلپذیر و زیبا است و با اکثر دکوراسیون های موجود در ساختمان ها هماهنگ می شود و افراد نگرانی از بابت وجود یک عنصر شاخص ناهماهنگ در دکوراسیون خود نخواهند بود.
  • نصب راحت: این محصول به راحتی چسبانده می شود و استفاده از نمونه های پشت چسبدار آن باعث می شود در سریع ترین زمان ممکن تمام پله ها را با استفاده از این ترمز پله پوشش دهید. 
  • عدم جذب آلودگی: محصول استپ پله سمباده ای به دلیل عدم داشتن شیارهای پر قطر محلی برای تجمع آلودگی و گرد و غبار یا ذرات ریز محسوب نشده و نظافت آن بسیار راحت است و تنها با استفاده از یک جاروبرقی یا مکنده می توانید این استپ پله را تمیز کنید. 

 

اهمیت انتخاب درست ترمز پله

حفظ جان افراد و جلوگیری از به وجود آمدن خسارات جانی و مالی بسیار مهم است و این موضوع در ساختمان های امروزی قطعاً مورد توجه قرار می گیرد. اهمیت این موضوع تا حدی است که بسیاری از ساختمان های عمومی برای دریافت پایان کار ملزم به استفاده از ترمز پله هستند و بدون داشتن آن شرایط لازم جهت شروع به کار را نخواهند داشت.

اما انتخاب محصول ترمز پله باکیفیت مهمترین بخش خرید آن را تشکیل می دهد که بایستی با بررسی دقیق و همه جانبه همراه باشد. امروزه استپ پله ها توسط برندهای مختلف و با کیفیت های گوناگون تولید می شوند که یافتن محصولی استاندارد از میان آنها بایستی با به دست آوردن اطلاعات قبلی انجام پذیرد. اگر ترمز پله را به درستی انتخاب کنید و محصولی مرغوب و با کیفیت را تهیه کنید می توانید بدون داشتن نگرانی از بابت ایجاد صدمات برای افراد نسبت به نصب آن اقدام نموده و برای مدت زمان طولانی از محصولی که خریده اید لذت ببرید.

اما خرید محصول بی کیفیت که بدون مشورت با افراد متخصص انجام شده باشد عواقب جبران ناپذیر را به همراه خواهد داشت و موجب هدر رفت هزینه و وقت شما می شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید ترمز پله باید به آن توجه کرد قیمت ترمز پله است که در بسیاری از موارد گول زننده به شمار می آید.

برخی از ترمز پله ها که به صورت استاندارد تولید نشده اند و عملکرد مناسبی را ارائه نمی دهند در قیمت های پایینی عرضه می شوند که ممکن است توجه افراد را به خود جلب نموده و یک خرید تقلبی را رقم بزند. پس بهتر است با به دست آوردن آگاهی لازم و در نظر گرفتن شرایط برای انجام خرید ترمز پله اقدام نموده و یک تجربه بی نظیر را داشته باشید. 

 

شرکت تولیدی پاخور

ترمز پله آلومینیومی یا سمباده ای؛ کدام ترمز پله ارزان تر است؟

میزان اعتماد مشتریان شرکت تولیدی پاخور به این شرکت به حدی است که هر ساله برای خرید محصولات جدید نسبت به ثبت سفارش از این مجموعه تولیدی اقدام نموده و با خرید ترمز پله های تولید شده توسط این شرکت ایمنی کامل را در راه پله های ساختمان به وجود می آورند.

افرادی که محصولات شرکت تولیدی پاخور را سفارش می دهند تمایلی به جستجوی مجدد برای یافتن محصولات جدیدتر و با کیفیت تر و قیمت ترمز پله ارزان تر ندارند زیرا تمام انتظارات آنها از داشتن ترمز پله های مرغوب و اصیل از طریق خرید از این شرکت برآورده شده است.

همچنین کارشناسانی که در شرکت تولیدی پاخور مشغول به کار هستند راهنمایی ها و مشاوره های رایگان را در اختیار علاقمندان قرار می دهند تا آنها بتوانند مناسب ترین محصول را برگزینند. جهت ثبت سفارش می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از محصولات بی رقیب پاخور استفاده کنید.