داشتن راه پله های امن و مطمئن و حذف نگرانی از سر خوردن یا لغزش افراد بر روی آنها همیشه با صرف هزینه های زیاد همراه نبوده و افراد می توانند با صرف مبالغی نه چندان بالا راه پله های ساختمان خود را ایمن کنند. امروزهقیمت ترمز پله سمباده ایکه توسط برندهای معتبر و پرسابقه ارائه می گردد راه خرید را برای تمام اقشار جامعه باز گذاشته است و این افراد می توانند از طریق سفارش این محصول پرکاربرد امنیت مورد قبولی را در راه پله های ساختمان داشته باشند.

ترمز پله سنباده ای نمونه ای از تجهیزات ایمنی راه پله ساختمان است که از سطحی خشن تشکیل شده است. این سطوح خشن به راحتی اصطکاک لازم در هنگام حرکت را برای افراد فراهم آورده و می تواند از به وجود آمدن لغزش در پای آنها جلوگیری کنند. قیمت ترمز پله سمباده ای در مقایسه با مدل های دیگر ترمز پله از جمله ترمز پله آلومینیومی پایین تر بوده و بدین ترتیب مورد توجه برخی سازمان های دولتی و مدارس قرار گرفته است.

مراکزی که بودجه کافی جهت تامین تجهیزات ایمنی راه پله ندارند و استفاده از آنها را دردر جهت حفظ امنیت افراد ضروری می دانند معمولا به سمت انتخاب ترمز پله سمباده ای کشیده می شوند و از طریق انتخاب این محصول با کیفیت به هدف خود دست پیدا خواهند کرد. یک ترمز پله مرغوب بایستی طول عمر بالایی داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی دچار فرسایش نگشته و ذرات سمباده ای از سطح آن کنده نشوند.

دقت در هنگام خرید برای جلوگیری از خرید چنین ترمز پله هایی از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت تولیدی پاخور آماده است تا مرغوب ترین ترمز پله سمباده ای با قیمت مناسب را برای علاقمندان و خریداران تولید نموده و آنها را در اسرع وقت به دست مشتریان خود برساند. 

 

 

علت مقرون به صرفه بودن ترمز پله سمباده ای

خرید این ترمز پله هزینه زیادی نیاز ندارد

ترمز پله سمباده ای در دسته ترمز پله های ارزان قیمت قرار داشته و از آنجا که کیفیت مطلوبی را نیز ارائه می دهد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قیمت ترمز پله سنباده ای با توجه به عوامل گوناگونی سنجیده می شوند که از آن جمله می توان به نوع سمباده به کار رفته در سطح محصول و استقامت لایه زیرین آن اشاره کرد.

همچنین کیفیت چسب به کار رفته در قسمت پشت این ترمز پله نیز می تواند در بهای تمام شده آن اثرگذار باشد. این استپ پله بسیار سبک است و مواد به کار رفته در تولید آن چندان گران قیمت نیستند و به همین دلیل است که قیمت ترمز پله سمباده ایبسیار مقرون به صرفه است.

این محصول بدون شاستی تولید شده و ساختار نواری دارد و به همین دلیل خریدار ملزم به پرداخت هزینه بابت شاسی های فلزی آلومینیومی نخواهد بود در نتیجه قیمت ترمز پله تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. البته باید در نظر داشته باشیم که قیمت پایین علتی بر کاهش کیفیت نیست و در صورتی که این محصول را از تولید کننده معتبر و پرسابقه خریداری کنید می توانید کارایی مطلوب را از آن دریافت نمایید. 

 

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ترمز پله سمباده ای

تولید یک محصول و تامین مواد اولیه برای طی کردن روند ساخت آن شامل هزینه هایی می شود که در بهای نهایی آن تاثیر خود را می گذارند. از جمله عواملی که تعیین کننده قیمت ترمز پله سمباده ای هستند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع مواد اولیه: قطعاً یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت نهایی همیشه مواد اولیه ای است که برای تولید آن استفاده شده است. بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت سبب می شود محصول به دست آمده بیشترین راندمان و بازدهی را ارائه داده و رضایت خاطر خریدار را فراهم آورد. بنابراین اگر ترمز پله ای که با مواد مرغوب ساخته شده است قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات بی کیفیت داشته باشد نمی توان گفت محصول مورد نظر گران است.
  • جنس لایه زیرین: قسمت کفی این ترمز پله استحکام لازم برای چسبیدن به سطح پله دارد و به راحتی پاره نمی شود. هرچه این لایه با کیفیت تر باشد و از مواد مرغوب تری درست شده باشد بر روی قیمت ترمز پله سمباده ای تاثیر خواهد گذاشت.
  • پهنای ترمز پله: ترمز پله ها معمولاً بر اساس استانداردهای شناخته شده ای تولید می شوند که در این استانداردها ابعاد ترمز پله مشخص گشته است. استپ پله عریضتر دارای قیمت بیشتری خواهد بود.
  • استحکام چسب پشت: بعضی از تولید کنندگان برای ساخت ترمز پله پشت چسب دار از چسب بی کیفیت استفاده می کنند و بدین ترتیب قیمت نهایی را کاهش می دهند. بنابراین خرید ترمز پله گرانتر که با استفاده از چسب مرغوب تری تولید شده است بهتر است از اینکه جنس بی کیفیت و به درد نخور را به منزل ببریم.
  • میزان درشتی سمباده: میزان درشت بودن ذرات سمباده ای موجود در لایه رویی این ترمز پله نشان دهنده کیفیت آن است که تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد.

 

چرا ترجیح مدارس ترمز پله سمباده ای است؟

خرید این ترمز پله هزینه زیادی نیاز ندارد

قیمت ترمز پله سمباده ایبسیار مقرون به صرفه است و در برابر کارایی که ارائه می دهد نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت جهت تهیه آن نخواهد بود. این ترمز پله ها با توجه به بهای پایینی که دارند به راحتی نصب می شوند و انتظارات افراد را از داشتن راه پله های ایمن برآورده می سازند. مکان هایی مانند مدارس از جمله مشتریان این محصول هستند زیرا مدرسه های دولتی بودجه زیادی جهت تامین تجهیزات گوناگون و گران قیمت را ندارند و به همین دلیل است که به سمت خرید ترمز پله سنباده ای می روند.

از آنجا که این محصول می تواند به خوبی اصطکاک لازم را برای کفش دانش آموزان در هنگام تردد در راه پله ها به وجود بیاورد گزینه خوبی جهت به کارگیری در راه پله های مدرسه به شمار می رود. همچنین از این محصول می توان در قسمت های مختلف محیط آموزشی مانند راهروها یا زمین کف آزمایشگاه و همچنین سالن ورزشی مدرسه نیز استفاده کرد و بدین ترتیب حداکثر امنیت را برای رفت و آمد دانش آموزان فراهم ساخت.

از آنجا که مدرسه محیطی وسیع است و خرید تجهیزات ایمنی در سطح گسترده انجام می شود هزینه ها بسیار بالا بوده و تامین تجهیزات ایمنی گران قیمت میسر نخواهد بود. بدین ترتیب بهترین گزینه ترمز پله سمباده ای است که با عملکرد مطلوبی که دارد نگرانی را از ذهن مدیران از بین خواهد برد. 

 

 

برای راه پله کمتر از 5 طبقه از استپ پله سمباده ای استفاده کنید

به کارگیری ترمز پله در ساختمان های مختلف مسکونی یا اداری و تجاری بسیار متداول شده است و انتخاب مناسب ترین محصول جهت ایجاد امنیت در راه پله ها مستلزم در نظر گرفتن شرایط ساختمان است. ساختمان ها و آپارتمان هایی که دارای تعداد طبقات زیادی هستند و ساکنین زیادی دارند قطعاً با تردد بیشتر و سنگین تری در راه پله ها روبرو می شوند.

این ساختمان ها برای تامین امنیت باید از وسیله هایی استفاده کنند که استقامت لازم را در برابر تردد زیاد داشته باشد. اما ساختمان هایی که تعداد طبقات آنها کمتر از ۵ عدد است نیازی به صرف هزینه های بالا نداشته و از آنجا که تعداد ساکنین ساختمان و میزان تردد کنندگان کمتر است می توان به استفاده از ترمز پله سمباده ای بسنده کرد.

قیمت ترمز پله سمباده ایاین امکان را برای ساکنین ساختمان های کمتر از ۵ طبقه فراهم می کند تا بتوانند با صرف هزینه منطقی به ایمنی لازم در راه پله ها دست پیدا کنند. 

 

 

شرکت تولیدی پاخور

خرید این ترمز پله هزینه زیادی نیاز ندارد

ساخت و تولید ترمز پله در سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و هر روزه شاهد به روی کار آمدن محصولات جدید و مدرن در بازار هستیم. شرکت تولیدی پاخور یکی از پیشروان صنعت در زمینه ساخت انواع ترمز پله است که در این زمینه پیشرفت های زیادی داشته و سوابق درخشانی کسب نموده است.

قیمت ترمز پله سمباده ای تولید شده توسط این شرکت بسیار مقرون به صرفه و منطقی است و به همین دلیل سالانه مشتریان زیادی برای خرید ترمز پله به این شرکت مراجعه می کنند و با کارشناسان تماس می گیرند.

از آنجا که مهندسین و متخصصین با تجربه شرکت تولیدی پاخور آماده ارائه راهنمایی های مفید جهت تصمیم گیری شما برای انتخاب بهترین ترمز پله هستند پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت با استفاده از شماره تماس های قرار داده شده در سایت با آنها تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.