یکی از شایع ترین و متداول ترین خطراتی که اعضای خانواده یا مراجعه کنندگان به یک ساختمان را تهدید می کند سر خوردن از پله ها است. هنگامی که افراد به طور ناخواسته بر روی پله ها سر می خورند و با قسمت لبه پله یا سطح آن برخورد می نمایند ممکن است آسیب های جدی اندام های آنها و به خصوص استخوان ها وارد گردد. 

این آسیب ها تا دراز مدت یا حتی تا آخر عمر ممکن است با شخص همراه شود و عواقب جبران ناپذیر را به همراه داشته باشد. استفاده از محصولات ضد لغزش معقولانه ترین راهکار برای جلوگیری از چنین پیشامدهایی به شمار آمده و کارفرمایان یا دارندگان ساختمان و همچنین هیئت مدیره های آپارتمان ها می توانند نسبت به تهیه این محصول به راحتی اقدام کرده و سلامت جان افراد را حفظ کنند. 

امروزه شرکت های معتبر و پرسابقه که از استانداردهای جدید برای تولید محصولات خود استفاده می کنند انواع محصولات بازدارنده و اصطکاک زا که به عنوان ضد لغزش شناخته می شوند را روانه بازار نموده و از متریال های گوناگونی برای تولید آنها استفاده می کنند. 

وجود تنوع در این محصولات سبب شده است افراد بتوانند با توجه به نیاز ساختمان نسبت به انتخاب مناسب ترین گزینه اقدام نموده و بر اساس بودجه ای که دارند خرید خود را انجام دهند. تفریحگاه ها و رستوران ها و همچنین هتل ها یا مراکز مختلف که روزانه پذیرای تعداد زیادی از افراد هستند نیز به عنوان مشتریان ثابت این محصول به شمار آمده و برای اینکه بتوانند اوقات خوشی را برای مراجعه کنندگان رقم بزنند با استفاده از این محصول امنیت آنها را نیز تامین می کنند.

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

فناوری های جدید در تولید ترمز پله

ترمزپله

امروزه شرکت هایی که به دنبال تولید محصولات نوین و نوآورانه هستند محصولات ضد لغزش را در سطوح بالایی از کیفیت تولید می کنند و از طریق به کارگیری مواد اولیه مرغوب و درجه یک که به تازگی وارد چرخه صنعت شده اند توانسته اند میزان فروش خود را افزایش داده و رضایت مشتریان را نیز جلب کنند. از جمله فناوری های جدیدی که در ساخت انواع ابزار آلات ضد لغزش صورت پذیرفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • طراحی منعطف: ترمز پله های امروزی که به عنوان اصلی ترین محصولات ضد لغزش شناخته می شوند دارای طراحی جذاب و منحصر به فردی هستند که قابلیت قرارگیری بر روی هر نوع پله ای را دارند و می توانند با انواع پله ها سازگار شده و به خوبی بر روی آنها فیکس گردند. 
  • پوشش ضد آب: استفاده از عناصر ضد آب مانند پی وی سی یا آلومینیوم به عنوان قطعات تشکیل دهنده ترمز پله باعث می شود این محصول در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. 
  • فلز ضد زنگ: فلز آلومینیوم آنادایز شده به عنوان قسمت شاسی ترمز پله های فلزی به کار گرفته می شود و این فلز در مقابل اکسید شدن مقاومت بالایی دارد و به راحتی زنگ نمی زند.  
  • نصب آسان: نصب انواع ترمز پله به راحتی صورت می پذیرد و شما تنها نیاز به به کارگیری چسب آهن یا پلی اورتان دارید و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه عملیات نصب به پایان خواهد رسید. 
  • دوستدار محیط زیست: این محصول قابلیت بازیافت داشته و به عنوان یکی از محصولات دوستدار محیط زیست شناخته می شود. 
  • مقاومت در برابر اشعه آفتاب: مقاومت ترمز پله های مدرن و جدید در برابر اشعه های مضر آفتاب باعث بالا رفتن طول عمر آنها شده و دوام قابل قبولی را ارائه می دهد.  

نصب ترمز پله در سرویس بهداشتی 

نصب ترمزپلهپ

نصب انواع ترمز پله تنها محدود به استفاده برای راه پله ها نبوده و افراد می توانند از طریق به کارگیری محصولات ضد لغزش در محیط های لغزنده از به وجود آمدن خسارات مالی و جانی گسترده و متعدد جلوگیری نمایند. 

به عنوان مثال شما می توانید در سرویس های بهداشتی بزرگ و کوچک موجود در ساختمان های مختلف بهره ببرید و از طریق اصطکاک به وجود آمده از سر خوردن افراد پیشگیری کنید. اهمیت این موضوع در ساختمان های مربوط به نگهداری از معلولین یا توان یابان افزایش پیدا می کند و با نصب این ترمز پله ها در سرویس بهداشتی ساختمان های مربوطه می توانید سهولت و آسایش را برای افراد معلول به ارمغان بیاورید. 

سرای سالمندان و مراکز نگهداری از افراد سالمند نیز یکی دیگر از گزینه های هدف برای نصب انواع استپ پله به شمار می آیند که به کارگیری از این محصولات سبب می شود افراد بتوانند هنگام تردد در سرویس بهداشتی با اطمینان بیشتری گام بردارند و نگرانی از بابت سر خوردن و ایجاد آسیب در استخوان ها نداشته باشند. 

همچنین شما می توانید با نصب این محصول در قسمت های ورودی استخرها یا رستوران های سنتی محیطی امن را برای تردد کنندگان به ارمغان بیاورید و از ایجاد اتفاقات ناگوار پیشگیری کنید.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور مدت زمانی طولانی در زمینه کسب اطلاعات و دانش تخصصی درباره تولید انواع محصولات ضد لغزش تلاش کرده است و به نتایج شگفت انگیز و پخته ای دست یافته است. این مجموعه تولیدی که از هنر و تخصص دانشمندان و افراد با تجربه بهره گرفته است در جهت رضایت مشتری گام برمی دارد و از این طریق افزایش فروش را به صورت روزانه نظاره گر است. 

این مجموعه تولیدی در جهت صرفه جویی برای زمان مشتریان عزیز تلاش نموده است و وب سایت قدرتمندی را تولید کرده است که از طریق ورود به آن می توانید خرید خود را در عرض چند دقیقه انجام داده و از میان تنوع گسترده موجود انتخاب خود را انجام دهید. انجام خرید اینترنتی از وب سایت شرکت تولیدی پاخور مزایای فراوانی به همراه دارد که از آن جمله می توان به مشاهده محصولات به صورت کامل و با جزئیات دقیق اشاره کرد. 

کارشناسان خبره و با تجربه این شرکت پرسابقه و معتبر همواره آماده هستند تا بتوانند راهنمایی های لازم را برای شما عزیزان ارائه دهند تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید. چنانچه به دنبال دریافت قیمت های جدید محصولات هستید نیز می توانید از طریق تماس تلفنی به قیمت های به روز شده و آنلاین دسترسی پیدا نمایید.