انواع آسیب دیدگی ها و خسارات جانی که در ساختمان ها شکل می گیرند بر اثر ناامن بودن پله ها به وقوع می پیوندند و ساختمان هایی که با استفاده از تجهیزات مناسب تکمیل نشده باشند نمی توانند به خوبی امنیت افراد تردد کننده را برقرار سازند. نوار ضد لغزش که با نام ترمز پله یا استپ پله نیز شناخته می شود در مدل های گوناگونی تولید شده و توسط فروشندگان مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد. 

این محصول با به وجود آوردن اصطکاک می تواند تنظیم سرعت در هنگام تردد را برای افراد به ارمغان آورده و در رفت و آمد آسان تر آنها کمک کننده است. محیط های صنعتی،  تجاری یا مسکونی و همچنین بسیاری از ساختمان های آموزشی و تفریحی از این وسیله استفاده می کنند و در برابر جان افراد متعهد هستند. 

اهمیت استفاده از ترمز پله به اندازه ای فزایش پیدا کرده است که امروزه بسیاری از ساختمان ها بدون داشتن این المان نمی توانند موفق به دریافت مجوز پایان کارگردند. نصب نوار ضد لغزش پروسه ای است که به آسانی صورت می پذیرد و نیازی نیست نگران چیزی باشید زیرا تنها به چسب نیاز دارید و می توانید از این طریق استپ پله را برای طولانی مدت بر روی پله ها ثابت کنید. 

تنها نکته ای که در هنگام خرید این محصول بایستی مدنظر داشته باشید این است آن را از برندهای معتبر خریداری کنید زیرا فروشندگان بی نام و نشان نمی توانند انتظارات شما را از داشتن یک ترمز پله با دوام و مرغوب برابر بسازند. این تولید کنندگان با استفاده از محصولات بی کیفیت تنها کالاهایی را تولید می کنند که در مدت زمانی کوتاه بتواند کار راه انداز بوده و سپس شروع به فرسایش می کند و آسیب پذیری آن به شدت افزایش پیدا خواهد کرد. 

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع ترمز پله نواری در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید محصولات مرغوب را شناسایی و در هنگام خرید تشخیص دهید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

ترمز پله نواری چند متر است؟

ترمز پله نواری

بهره گیری از ترمز پله نواری باعث می شود بسیاری از هزینه های شما کاهش پیدا کرده و این موضوع در زندگی روزمره از اهمیت بسیاری برخوردار است. صرف هزینه ها و مبالغ پی در پی برای تعمیر یا نصب مداوم ترمز پله باعث می شود انگیزه افراد برای تجهیز ساختمان کاهش پیدا کرده و اهمیت این موضوع کمرنگ شود. 

نوار ضد لغزش انعطاف پذیری فراوانی در کاربرد دارد زیرا شما می توانید این محصول را برش بزنید و به اندازه دلخواه به مصرف برسانید. این ترمز پله که در دو نوع سیلیسی و سمباده ای موجود است به صورت رول فروخته می شود که پس از انجام نصب می توانید مابقی آن را نگهداری کنید و برای قسمت هایی که نیاز به تعمیر دارند مورد استفاده قرار دهید. 

طول این رول معمولا تا حداکثر ۱۵ متر تعیین شده است و بدین ترتیب شما می توانید به راحتی به طور متوسط ۳۰ عدد پله را با این محصول تحت پوشش قرار دهید. البته تعداد پله هایی که با ترمز پله نواری مجهز می شوند کاملا بستگی به ابعاد پله دارد و پله های عریض تر نیاز به چسباندن مقدار بیشتری از این محصول خواهند داشت. 

همچنین اگر این محصول را برای نصب در نقاط مختلف مانند سطوح شیبدار مورد استفاده قرار می دهید می توانید محدوده در حدود ۳۰ متر را ایمن سازی نمایید. به طور کلی می توان گفت چسباندن نوار ضد لغزش در هر مکانی امکان پذیر است و بدین ترتیب می توان از این محصول با عناوین مختلف بهره گیری نمود. 

آیا می توان نوار ضد لغزش را با قیچی برید؟

ترمز پله

همانطور که گفته شد ترمز پله نواری ضخامت چندانی ندارد و به صورت یک رول تا شونده ارائه می شود و افراد می توانند به راحتی و با استفاده از یک قیچی قوی آن را برش بزنند. همچنین استفاده از کاتر نیز می تواند برای انجام این عمل کمک کننده باشد. امکان برش زدن نوار ضد لغزش با قیچی شامل مزایای متعددی می شود که عبارتند از: 

  • سادگی: سادگی استفاده از قیچی یکی از مزایای برش ترمز پله نواری به شمار آمده و بدین ترتیب نیاز به ابزار آلات پیچیده و مخصوصی نخواهید داشت و می توانید تنها با یک قیچی ساده این کار را انجام دهید. 
  • اندازه گیری دقیق تر: انجام اندازه گیری های مشخص تر و ریزتر با استفاده از قیچی به سادگی میسر می گردد و بدین ترتیب می توانید ظرافت کار را تا حد زیادی افزایش دهید. 
  • برش دلخواه گوشه ها: برش دادن با استفاده از قیچی یا کاتر سبب می شود گوشه های نوار ضد لغزش با همون مدلی که مد نظر شماست برش بخورد و این موضوع برای پله های خاص که در قسمت های کناری دارای شکل هندسی منحصر به فردی هستند حائز اهمیت فراوانی خواهد بود. 
  • کاهش زمان نصب: هنگامی که شما بتوانید برش ها را با استفاده از قیچی و با سرعت بالا انجام دهید در واقع سرعت پیشرفت انجام پروژه را افزایش داده اید و بدین ترتیب کاهش قابل توجهی در زمان اجرای پروژه به همراه خواهید داشت. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخوار با تولید نوار ضد لغزش سیلیسی و سمباده ای تجربه خود در ساخت انواع ترمز پله مرغوب به اثبات رسانیده است و از آنجا که کیفیت محصولات این برند بسیار زیاد است مشتریان فراوانی برای ثبت سفارش از این شرکت تولیدی اقدام می کند. 

هنگامی که به سایت برخورد مراجعه می کنید و محصولات را ملاحظه می فرمایید ممکن است سوالات زیادی در رابطه با هر کدام از انواع ترمز پله در ذهن شما شکل بگیرد. توضیحات کامل و تخصصی که در صفحه مربوط به هر محصول قرار داده شده است می تواند به شما کمک کند تا پاسخ بسیاری از پرسش های خود را دریافت کنید. 

اما با این وجود کارشناسان متخصص و حرفه ای پاخور همواره در تلاش هستند تا با پاسخگویی خود به صورت کامل و خالصانه بتوانند بهترین محصول را به شما پیشنهاد دهند تا بازدهی بالایی از آن دریافت کنید. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرارداد شده در سایت با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره و راهنمایی های مفید قیمت های جدید را نیز داشته باشید.