ترمز پله سمباده ای نوع سرعت گیر است که بر روی سطح پله ها نصب می شود. این نوار مشکی رنگ اصطکاک مطلوبی به وجود می آورد که با قدم گذاشتن بر روی آن می توانید متوجه شوید. اصطکاک به وجود آمده از سر خوردن شما جلوگیری خواهد کرد و باعث می شود دچار صدمه نشوید. 

این محصول کارآمد قیمت مناسبی دارد و می توان آن را به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری کرد. البته خرید غیرحضوری این محصول بیشتر مورد توجه قرار گرفته است زیرا افراد فرصت کافی برای گشت و گذار در بازار ندارند و همچنین با یافتن فروشندگان معتبر و قابل اعتماد می توانند تنها با انجام چند کلیک سفارش خود را ثبت کنند. 

بسیاری از مدرسه ها و مراکز آموزشی و همچنین آپارتمان های کمتر از ۵ طبقه از جمله مشتریان ثابت خرید ترمز پله سمباده ای محسوب می شوند و با پرداخت هزینه نه چندان زیاد می توانند امنیت را در راه پله ها برای ساختمان خود بیافرینند. 

هزینه های مربوط به نصب این ترمز پله نیز بسیار ناچیز است زیرا فرد خریدار حتی بدون هیچ تخصصی نیز می تواند نسبت به نصب آنها اقدام نموده و نیازی به دعوت از افراد متخصص نداشته باشد و هزینه ای را هم برای نصب و حق الزمه نپردازد. تنها کافیست با استفاده از مقدار چسب آهن یا پلی اورتان این نوار اصطکاک زا را بر روی سطح پله ها قرار داده و فیکس کنید. 

آیا لازم است نوار ترمز پله را برش بزنیم؟ 

ترمز پله سمباده ای

ترمز پله های سمباده ای معمولا به صورت نواری تولید می شوند و دارای پهنای مشخصی هستند. در نظر گرفتن این پهنا برای این محصول نیاز نصاب را به انجام برش از بین برده و می توان به راحتی محصول را بر روی سطح مورد نظر چسباند و ظاهری زیبا و ظریف را پدید آورد. 

برش دادن این ترمز پله تنها از ناحیه طول صورت می گیرد و فرد استفاده کننده می تواند بر اساس مقدار مورد نیاز از نوار استفاده کرده و آن را برش بزند. کارخانه سازنده این محصول میدان پهنای استانداردی را برای آن در نظر گرفته است. 

این مقدار پهنا نه آنقدر زیاد است که به پا گیر کند و نه آنقدر کم است که نتواند تماس مناسب را با کفش برقرار نماید. طراحی و برش این محصول توسط متخصصین و دستگاه های پیشرفته انجام می گردد تا بدین ترتیب رضایت مشتری به طور کامل جلب شود. 

میزان دوام و ماندگاری ذرات سمباده ای 

ترمز پله سمباده ای

میزان ماندگاری و چسبندگی ذرات سمباده ای قرار گرفته بر روی نوار ترمز پله حائز اهمیت فراوانی و موجب می شود صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها داشته باشید و مجبور به تعویض ترمز پله در فواصل زمانی کوتاه مدت نشوید. 

میزان طول عمر چسبندگی این ذرات به نوار زیرشان کاملا بستگی به نوع چسب به کار گرفته شده دارد. همانطور که می دانید کارخانجات تولیدی ترمز پله با استفاده از نوعی چسب مخصوص اقدام به فیکس کردن ذرات سمباده ای به نوارهای تولید شده می کنند. 

تولید کنندگان معتبر از بهترین چسب ها و محکم ترین آنها جهت رسیدن به این هدف استفاده می کنند اما هستند تولید کنندگانی که تعهدات خاصی در این زمینه نداشته و ممکن است از مواد نامرغوب استفاده نمایند و طول عمر ترمز پله را تا حد زیادی کاهش دهند. 

بنابراین ماندگاری این ذرات کاملاً بستگی به شرکت تولید کننده دارد  پیشنهاد می شود در هنگام  خرید ترمز پله سمباده ای تمام دقت خود را به کار بگیرید و از فروشندگان معتبر و پرسابقه خرید کنید. 

کاربردهای خلاقانه استپ پله سمباده ای

ترمز پله سمباده ای نوار شبرنگ دار

استپ پله سمباده ای تنها برای نصب بر روی پله ها ساخته نشده است و با کمی خلاقیت می توان آن را قسمت های دیگر ساختمان و همچنین بخش های خارجی بنا مورد استفاده قرار داد. از جمله جالب ترین و پرطرفدارترین کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • جلوی درب ورودی: از آنجا که ترمز پله های سمباده ای به صورت نواری تولید می شوند و نصب آنها بر روی هر سطحی ممکن است می توان این محصول را در قسمت ورودی ساختمان نصب نمود و بدین ترتیب در فصل های بارندگی از سر خوردن افراد جلوگیری کرد. 
  • راهروهای صیقلی:  ساختمان های امروزی مانند بیمارستان ها و اداره جات و همچنین آپارتمان هایی که دارای راهروهای صیقلی و لغزنده هستند محیط مستعدی برای سر خوردن و آسیب رسیدن به افراد محسوب می گردند. خرید ترمز پله سمباده ای و نصب آن در این قسمت ها سبب می شود ترددی امن تر به وجود بیاید و رسیدن آسیب به افراد تردد کننده پیشگیری به عمل بیاید. بدین ترتیب میزان خسارت جانی به حداقل ممکن کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن افراد می توانند با سرعت بیشتری راه بروند. 
  • محل رفت و آمد ویلچر: افرادی که دارای معلولیت هستند و با ویلچر رفت و آمد می کنند همیشه به دنبال مکان هایی هستند که تجهیزات لازم برای رفت و آمد آنها را فراهم کرده است. ورود این اشخاص به قسمت هایی که با استفاده از ترمز پله تجهیز شده اند بسیار آسان تر صورت می پذیرد و باعث می شود این عزیزان بتوانند با اطمینان بیشتری در چنین مکان هایی حضور پیدا کنند. 
  • سطوح شیبدار: سطوحی که به صورت شیبدار ساخته می شوند چه لغزنده باشند و چه نباشند تردد ناامنی را پدید می آورند و استفاده از ترمز پله در این مکان ها اهمیت بسیار زیادی دارد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور سالیان سال است که آمادگی لازم برای رقابت با محصولات خارجی را پیدا کرده است و تولیدات خود را با افتخار روانه بازار می کند. فروش عمده محصولات شرکت تولیدی پاخور به صورت حضوری یا آنلاین صورت می پذیرد و این مجموعه تولیدی سهم بزرگی درسهم بزرگی در افزایش صادرات غیر نفتی به خود اختصاص داده است. 

انواع ترمز پله هایی که توسط این شرکت تولیدی به بازار ارائه می شوند در حد شخصیت و مقام مصرف کننده ایرانی بوده و و مدیران این مجموعه همواره در تلاش هستند که بتوانند کیفیت تولیدات خود را به سطوح بالاتری ارتقا دهند. 

متخصصین حرفه ای و معتبر شرکت تولیدی پاخور نیز همیشه آماده هستند تا بتوانند راهنمایی های خود را به صورت خالصانه در اختیار مشتری قرار دهند و بدین ترتیب کمک بزرگی به انجام یک خرید موفق برای آنها داشته باشد. همچنین این عزیزان جدیدترین قیمت ها را در اختیار افراد قرار می دهند.