قیمت ترمز پله سیلیسی با توجه به کیفیت ترمز پله و همچنین برند آن متغیر است و بهای اصلی این محصول توسط تولید کنندگان معتبر و فروشندگان اصلی اعلام می گردد. قبل از اینکه بخواهیم این مطلب را ادامه دهیم باید توضیحی کلی در مورد این محصول پرکاربرد و ایمن ساز ارائه دهیم تا شما بتوانید تصویر دقیق تری در رابطه با آن داشته باشید.

بسیاری از افراد تصور می کنند ترمز پله های سیلیسی تنها برای ساختمان های بزرگ و اداره جات یا مدارس کاربرد دارند. نکته قابل ذکر این است که این ترمز پله ها کاربردهای گسترده تری داشته و می توانند در ساختمان های کوچک نیز به کار گرفته شوند. تعیین ابعاد این محصول بر عهده خود فرد نصاب است و شخص می تواند به هر اندازه ای که خواسته باشد نسبت به تعیین مساحت آن اقدام کند.

این ترمز پله ها به دو صورت درجا ریز و نواری نصب می شوند و به همین دلیل اشخاص می توانند به راحتی آنها را بر روی پله ها فیکس کنند. هزینه هایی که برای نصب این محصول و اجرای آن در نقاط مختلف مصرف می گردد در مقابل خسارات مالی و جانی متعددی که افراد را تهدید می کند بسیار ناچیز است.

بنابراین صرف این هزینه برای پیشگیری از وقوع اتفاقات ناگوار امری ضروری تلقی شده و باعث می شود مراجعین بتوانند در امنیت کامل تردد انجام بدهند. چنانچه تمایل دارید اطلاعات دقیق تری در رابطه با این محصول و کاربردهای آن داشته باشید تا انتهای این مطلب را بخوانید. 

نوع سیلیس مورد استفاده در ترمز پله

جنس ترمز پله سیلیسی

قیمت ترمز پله سیلیسی توسط یکی از اصلی ترین عوامل به نام نوع سیلیس مورد استفاده در استپ پله سنجیده می شود. این فاکتور تعیین قیمت بسیار منصفانه بوده و بر اساس هزینه ای که تولید کننده جهت تامین مواد اولیه مرغوب صرف کرده است شکل می گیرد.

تولید کنندگان معتبر برای اینکه بتوانند محصولی با کیفیت و با دوام را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند همیشه به دنبال تامین مواد اولیه مرغوب هستند تا بدین ترتیب مشتریان خود را خریداران دائمی تبدیل کنند. ترمز پله های سیلیسی  با استفاده از نوعی ماده به نام سیلیس تولید می شوند که به شکل دانه های ریز کریستالی موجود هستند.

این دانه ها به صورت چند ضلعی های بسیار کوچک تولید می شوند که ساختار نامنظمی دارند. این ساختار نامنظم موجب می شود اصطکاک به وجود آمده برای ترمز پله در حداکثر میزان خود باشد تا امنیت بالاتری را برای افراد رقم بزند.

مقاومت دانه های سیلیس در برابر عوامل جوی و فشار یا ضربه بسیار بالا بوده و به راحتی تحت تاثیر آنها قرار نمی گیرد. با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت انتخاب سیلیس به عنوان قسمت رویه ترمز پله های سیلیسی بسیار مناسب است و می تواند انتظارات افراد را از داشتن یک استپ پله مرغوب و همه چیز تمام برآورده سازد. 

آیا ترمز پله های ساخته شده از سیلیس امنیت کامل را دارند؟ 

قیمت ترمز پله سیلیسی نسبت به بسیاری از ترمز پله های آلومینیومی گران قیمت پایین تر است و امکان خرید آن توسط اقشار کم درآمد نیز میسر می گردد. اما توجه به این نکته ضروری است که این ترمز پله ها نمی توانند امنیت لازم را برای مدت زمانی طولانی در ساختمان های بیشتر از ۵ طبقه فراهم آورند.

ساختمان های بلند روزانه تردد سنگینی را تجربه می کنند و استفاده از این ترمز پله معمولی ممکن است ایمنی مطلوبی را به همراه نداشته باشد. درست است که ماده سیلیس از کریستال های ریز و مقاوم تشکیل شده است اما میزان رفت و آمد زیاد می تواند موجب کنده شدن آن دانه ها از چسب زیر گردد.

همچنین تجمع بیش از حد گرد و غبار یا رطوبت چسبیده به کفش ها در میان این دانه ها عملکرد آنها را تضعیف نموده و از میزان اصطکاک می کاهد. بنابراین بهتر است از ترمز پله های قوی تر با شاسی آلومینیومی جهت تامین امنیت راه پله در ساختمان های بلند استفاده نمود. 

تاثیر آفتاب مستقیم بر طول عمر ترمز پله

ترمز پله سیلیسی اجرا شده در فضای باز

قیمت ترمز پله سیلیسی  در محدوده ای است که می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام نمود اما لازم است در نظر داشته باشید که این ترمز پله نیاز به مراقبت دارد و در صورتی که شرایط لازم برای آن فراهم نگردد پس از مدتی کوتاه غیر قابل استفاده خواهد شد. یکی از عوامل تخریب کننده این ترمز پله نور آفتاب است. از جمله تاثیراتی که اشعه مضر آفتاب در ساختار این محصول وارد می آورد می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تغییر ساختار چسب: همانطور که می دانید برای چسباندن ترمز پله های سیلیسی از چسب آهن یا پلی اورتان استفاده می شود تا حداکثر چسبندگی برای این محصول رخ دهد. اما همین کسرها در هنگام قرارگیری مداوم در زیر اشعه آفتاب ممکن است خاصیت خود را از دست داده و سفت شوند و بدین ترتیب نمی توانند  ترمز پله را به خوبی برای سطح نگه دارند. 
  • آسیب پذیر شدن دانه ها: اشعه ماورای بنفش خورشید و گرمای متساعد شده از آن تاثیر مستقیم بر ساختار دانه های کریستالی سیلیس داشته و این دانه ها بر اثر گرم و سرد شدن دچار ترک می گردند و کارایی مطلوبی از خود ارائه نخواهند داد. 
  • کاهش چسبندگی: گرمای بیش از حد به خصوص در فصل تابستان موجب می شود چسب زیر ترمز پله شل شده و احتمال کنده شدن دانه های سیلیس از روی آن به حداکثر برسد. 

با خرید ترمز پله قیمت مناسب راه پله ها را زیبا کنید

اگر به دنبال افزایش امنیت راه پله ها و همچنین تامین زیبایی آنها هستید به شما خرید ترمز پله های سیلیسی  را پیشنهاد می دهیم.  قیمت ترمز پله سیلیسی چندان بالا نبوده و دکوراسیون کاران می توانند از این طریق با یک تیر دو نشان بزنند و علاوه بر تامین امنیت چهره ای زیبا برای قسمت های داخلی یا بیرونی ساختمان به وجود بیاورند.

این ترمز پله ها ظاهر زیبایی دارند و قرار گرفتن دانه های سیلیس در کنار یکدیگر ظاهر جذابی را به نمایش می گذارند. چسبیدن این دانه ها بر روی پله به قدری با ناهمواری های موجود بر روی سطح هماهنگ می شود که فرد بیننده تصور می کند این ترمز پله قسمتی از پله اصلی به شمار آمده و احساس وجود شی خارجی و جداگانه را نخواهد داشت. بدین ترتیب می توان گفت خرید ترمز پله سیلیسی نقش مهمی در افزایش زیبایی ساختمان و کاهش هزینه های آن دارد. 

شرکت تولیدی پاخور

قیمت ترمز پله سیلیسی روز به روز در حال تغییر بوده و در بازه های قیمتی گوناگون توسط فروشندگان مختلف ارائه می شود. شرکت تولیدی پاخور با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مشتریان محصولات خود را در پایین ترین قیمت ممکن ارائه می نماید تا بدین ترتیب سابقه حرفه ای چندین ساله خود را حفظ نموده و بتواند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

به کارگیری فناوری های نوین در روند تولید این ترمز پله ها موجب شده است بسیاری از مردم به سمت خرید محصولات شرکت تولیدی پاخور روی بیاورند و از داشتن تولیداتی که بر اساس ترکیبی از استاندارد و خلاقیت ساخته شده اند لذت ببرند.

مواد به کار گرفته شده در ساختار این محصولات سازگار با محیط زیست بوده و بدین ترتیب عرض به وجود آمدن مشکلات متعدد در ساختار طبیعت جلوگیری می کند.  شرکت تولیدی پاخور تلاش بسیاری در جهت مشتری مداری و حفظ اخلاق به کار گرفته است و تمرکز ویژه ای بر این موضوع دارد.

کارشناسان حرفه ای و با تجربه که در این مجموعه تولیدی مشغول به فعالیت هستند خالصانه تجربه های خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا بتوانند در جهت انتخاب محصول مناسب به آنها کمک کنند. شما عزیزان نیز می توانید از طریق تماس با این افراد بهترین و مناسب ترین راهنمایی ها را دریافت نموده و انتخابی دقیق انجام دهید تا بتوانید بیشترین بازدهی را دریافت کنید.