راه پله ها بخشی از ساختمان هستند که نیازمند توجه زیادی بوده و در صورتی که امنیت لازم در آنها برقرار نگردد ممکن است عواقب جبران ناپذیر و خسارات جانی متعددی به همراه داشته باشد. لغزش و سر خوردن افراد از جمله متداول ترین خطرهایی است که در راه پله های ایمن نشده وجود دارند و همیشه جان افراد را تهدید می کنند. 

بنابراین استفاده از یک ترمز پله با کیفیت که ممکن است قیمت چندانی نیز به همراه نداشته باشد باعث می شود از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری گردد. بسیاری از مدیران کارآمد و کارفرمایان دوراندیش برای اینکه بتوانند سهولت را برای رفت و آمد در پله های ساختمان خود برقرار سازند اقدام به خرید ترمز پله می کنند و از آنجا که قیمت استپ پله چندان زیاد نیست می تواند در هزینه های احتمالی آینده صرفه جویی کنند. 

ترمز پله ها مدل های مختلفی دارند که برخی از آنها فلزی و برخی دیگر به صورت نواری تولید می شوند و هر کدام از این محصولات در جایگاه خود می توانند بازدهی منحصر به فرد و حداکثر را ارائه دهند. 

نکته قابل توجه و مهم این است که خریداران بایستی انتخاب خود را بر اساس شرایط ساختمان و همچنین نیاز موجود انجام دهند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها بتوانند نتیجه مورد نظر را از خرید ترمز پله دریافت کنند. برای رسیدن به این هدف بهره گیری از نظر کارشناسان و افراد با تجربه بسیار کمک کننده خواهد بود. چنانچه تمایل دارید در مورد قیمت استپ پله و همچنین مشخصات این محصول اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

استپ پله چیست؟

استپ پله

اگر به اسم استپ پله دقت کرده باشید متوجه می شوید که این محصول همان ترمزگیر نصب شده بر روی راه پله ها است که امنیت افراد را فراهم نموده و از سر خوردن آنها جلوگیری می کند. همانطور که می دانید راه پله ها بیشترین خطر را متوجه افراد تردد کننده در ساختمان می نمایند و چنانچه به خوبی ایمن سازی نشده باشند می توانند باعث به وجود آمدن خسارات مالی و جانی گسترده شوند. 

ساختمان های بزرگ و آپارتمان های مسکونی جزو اولویت های استفاده از ترمز پله به شمار می آیند و با توجه به اینکه قیمت استپ پله چندان زیاد نیست از طریق به کارگیری این محصول می توانند جلوی به وجود آمدن بسیاری از خسارت های گسترده تر و گران قیمت تر را بگیرند. 

این محصول قابلیت نظم بر روی هر سطح صافی را دارد و تفاوت نمی کند که پله از چه نوع مصالح ساختمانی باشد بلکه شما می توانید این استپ پله را با استفاده از چسب یا پیچ بر روی سطح مورد نظر نصب کنید. 

ممکن است با خواندن این توضیحات این سوال در ذهن شما پیش بیاید که آیا با نصب ترمز پله احتمال گیر کردن آن به پای افراد وجود دارد یا خیر؟ برای پاسخ باید گفت که ضخامت این محصول چه مدل فلزی و چه مدل نواری آن در حد چند میلیمتر است و این میزان ضخامت تاثیری در تردد ایجاد نکرده و باعث بروز خلل در رفت و آمد نخواهد گشت. 

چنانچه بتوانید ترمز پله را به درستی بر روی سطح پله ها نصب کنید افراد تردد کننده حتی ممکن است متوجه حضور این وسیله نیز نشوند و آن را جزئی از پله ها ببینند. 

چند نوع ترمز پله داریم؟

ترمزپله

ترمز پله هایی که امروزه توسط تولیدکنندگان معتبر روانه بازار می شوند مدل های گوناگونی دارند و هر کدام از آنها با استفاده از مواد اولیه و قطعات گوناگونی تولید شده اند. از جمله پرطرفدارترین و محبوب ترین نمونه های ترمز پله که امروز مورد استفاده قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ترمز پله آلومینیومی: این مدل استپ پله به عنوان مقاوم ترین و با دوام ترین نوع ترمز پله شناخته می شود و خریداران می توانند این محصول را برای مدت زمانی زیاد بدون داشتن نگرانی از ایجاد آسیب یا زنگ زدگی در آن استفاده کنند. 
  • استپ پله نبشی دار:قیمت استپ پله نبشی دار بسیار نزدیک به ترمز پله های آلومینیومی تخت است و این دو نوع ترمز پله ساختاری شبیه به هم دارند با این تفاوت که ترمز پله نبشی دار دارای یه قسمت ۹۰ درجه است که محدوده لبه پله ها را نیز پوشش می دهد. 
  • ترمز پله نواری: ترمز پله های جمع شونده ای که خاصیت انعطاف پذیری دارند و به صورت رول شده فروخته می شوند با عنوان ترمز پله نواری شناخته می شوند. این نوع ترمز پله ها در دو مدل سمباده ای و سیلیسی موجود هستند که برای ساختمان های کم تردد مورد استفاده قرار می گیرند. 
  • استپ پله ال ای دی خور: استفاده از ال ای دی در ساختار ترمز پله باعث به وجود آمدن این محصول شده است و نصب این ترمز پله در مکان های تجاری و تفریحی رواج بیشتری دارد و باعث به وجود آمدن مناظر زیبا و جذاب می گردد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور یک مجموعه بزرگ است که مدت زمان چندین سال تجربه برای تولید انواع ترمز پله را در کارنامه خود ثبت نموده است. این شرکت تولیدی وسیع انواع ترمز پله های آلومینیومی و نواری را در مدل های مختلف تولید می کند و به روزترین استانداردها را در روند تولید این محصولات به کار گرفته و اجرا می نماید. 

قیمت استپ پله تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است زیرا تولیدات این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند به راحتی با محصولات خارجی رقابت کنند. اما این محصولات در عین حالی که بسیار مرغوب هستند از قیمت مقرون به صرفه و منصفانه برخوردارند.

کارشناسان و متخصصین حرفه ای و با تجربه که در شرکت تولیدی پاخور مشغول به کار هستند همیشه در حال به روز کردن اطلاعات و آگاهی های خود بوده و می توانند پاسخ تمام پرسش های شما را به صورت کلیدی و مفید ارائه دهند. 

بدین ترتیب نگرانی از بابت انتخاب مناسب ترین محصول از میان گزینه های موجود وجود نخواهد داشت زیرا این کارشناسان تمام اطلاعات لازم در مورد محصول انتخاب شده را به شما ارائه می دهند و در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید با صبر و حوصله نسبت به انجام این کار نیز اقدام می کنند. 

پل های ارتباطی که در سایت قرار داده شده است مسیر ارتباط شما با ما است تا بدین وسیله بتوانید از قیمت های جدید نیز آگاه شوید و برنامه ریزی های مالی خود را انجام دهید.