استپ پله چیست؟ این وسیله در واقع همان ترمز پله است که به صورت های گوناگون و ضخامت های مختلف عرضه می شود. ترمز پله هایی که امروزه در ساختمان در قسمت راه پله های آنها نصب می شوند وظیفه لغزش گیری را بر عهده دارند و از طریق اصطکاک استانداردی که ایجاد می کنند می تواند راه رفتن را برای افراد بر روی پله ها آسان تر کنند. 

استپ پله ساختمان در مدل های مختلفی تولید می شود که بعضی از آنها حالت نواری دارند و نسبت به ترمز پله های فلزی نازک ترند. این ترمز پله ها به راحتی بر روی سطح پله چسبیده می شوند و اشخاص تردد کننده با استفاده از این می توانند گام های مطمئن تری را بر روی راه پله ها بگذارند. 

ترمز پله های ضخیم تر که از یک شاسی فلزی تشکیل شده اند قطر بیشتری نسبت به ترمز پله های نواری دارند اما این ضخامت به اندازه ای نیست که مشکلی برای راه رفتن یا قدم برداشتن اشخاص به وجود بیاورد. 

در واقع کل ضخامت و قطر اینترما پله های فلزی در حدود چند میلیمتر است که تفاوت چندانی در افزایش سطح پله ایجاد می کند. برخی از ترمز پله های فلزی به صورت نبشی دار تولید می شوند که علاوه بر ایجاد سطح اصطکاکی باعث حفاظت از لبه های پله نیز خواهد شد. 

چنانچه علاقه به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و از قیمت های جدید این محصول اطلاع پیدا کنید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

استپ پله کجا نصب می شود؟

استپ پله

همانطور که از اسم این محصول پیداست باعث ایجاد شرایط بازدارنده می شود که در هنگام بالا یا پایین رفتن افراد از پله ها به وجود می آید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که استپ پله ساختمان دقیقاً بر روی سطح پله و قسمت نزدیک به لبه نصب می شود. 

برخی از ترمز پله ها پهن تر و برخی باریک تر هستند و فرد نصاب بایستی بر اساس پهنای پله ها تصمیم گیری مناسبی برای خرید این محصول داشته باشد. ترمز پله های آلومینیومی که از استقامت و دوام بالایی برخوردار هستند در دو نوع تک کانال و دو کانال تولید می شوند که نوع تک کانال دارای پهنای کمتر و نوع دو کانال عریض تر است. 

نصب این محصولات در قسمت رویه پله و با فاصله تقریباً یک سانتی متری از لبه انجام می گردد و بدین ترتیب پروژه نصب با حداکثر ظرافت به پایان می رسد. 

از جمله مکان هایی که با استفاده از ترمز پله ایمن سازی می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • اداره: نصب ترمز پله در اداره تا اندازه ای دارای اهمیت است که بسیاری از اداره جات بدون داشتن این محصول نمی توانند مجوز پایان کار دریافت کنند. 
  • آپارتمان مسکونی: شما می توانید در آپارتمان مسکونی خود نیز از استپ پله ساختمان استفاده کنید و از طریق نصب این محصول از به وجود آمدن اتفاقات ناگوار پیشگیری کنید. 
  • مدارس و مهد کودک: مدارس و مکان های آموزشی از جمله مهد کودک ها به عنوان مشتریان ثابت انواع ترمز پله شناخته می شوند و بر اساس بودجه ای که در دست دارند می توانند نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام نموده اهمیت را برای دانش آموزان به ارمغان بیاورند. 
  • پیاده رو: قرار دادن ترمز پله در قسمت پیاده رو سبب می شود افراد تردد کننده در جلوی ساختمان یا مغازه شما تمرکز بیشتری داشته باشند و با اعتماد به نفس بالاتری قدم بردارند. این موضوع سبب می شود تعداد مراجعین و مشتریان مغازه نیز روز به روز در حال افزایش باشد. 

ترمز پله چسبنده بهتر است یا پیچی؟

ترمزپله آلومینیومی

انتخاب ترمز پله کاملا بستگی به شرایط ساختمان دارد و مشخص کردن نوع ترمز پله نیز بر همین اساس صورت می پذیرد. ترمز پله های چسبی همانطور که گفته شد در قسمت پشت خود یک لایه چسب دار دارند که با برداشتن پوشش این لایه می توان نسبت به چسباندن نوار ترمز پله به سطح پله ها اقدام نمود. 

استپ پله ساختمان آلومینیومی نیز با استفاده از پیچ و رولپلاک به قسمت مورد نظر چسبانده می شود اما برای نصب این محصول می توانید از چسب آهن یا پلی اورتان نیز بهره بگیرید. پله هایی که دارای ناهمواری هستند و نمی توان آنها را با استفاده از چسب ثابت کرد بایستی از طریق به کارگیری پیچ و رولپلاک آنها را به سطح مورد نظر فیکس کرد. 

اما پله هایی که تردد چندانی را تجربه نمی کنند و در ساختمان های کم ارتفاع وجود دارند نیازی به استفاده از ترمز پله های فلزی نداشته و شما می توانید از استپ پله نواری برای تامین امنیت این پله ها استفاده نمایید. 

نصب ترمز پله در پله های شیب دار

استپ پله

یکی از کاربردهای جذاب ترمز پله این است که این وسیله را در سطوح شیبدار را نصب کنید و بدین ترتیب مکانی مناسب جهت تردد افراد معلول که با ویلچر رفت و آمد می کنند به وجود خواهد آمد. با نصب استپ پله ساختمان در این قسمت ها می توانید عبور و مرور چرخ دستی و گاری را نیز میسر سازید. 

بسیاری از افراد خلاق نیز می توانند با استفاده از این ترمز دیزاین های گوناگونی را در قسمت های مختلف به وجود بیاورند و چهره ظاهری ساختمان را تا میزان زیادی افزایش دهند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با کیفیت ترین ترمز پله ها را تولید می کند و تعهد مستحکمی در قبال مشتریان برای ارائه محصولات قابل اعتماد دارد. این شرکت تولیدی معتبر و پرسابقه تاکید ویژه ای بر افزایش تعاملات با خریداران داشته و بر همین اساس موفق شده است رضایت بسیاری از مشتریان خود را  جلب نماید.

کارشناسان خبره و حرفه ای که در این مجموعه تولیدی حضور دارند راهنمایی های مفید و لازم را در خصوص نصب هرچه بهتر ترمز پله به شما ارائه می دهند و بدین ترتیب کمک موثری در جهت انجام هرچه بهتر پروژه نصب به شمار خواهند آمد. 

از آنجا که قیمت انواع استپ پله ساختمان در بازار امروز تحت تاثیر تغییرات و نوسانات مختلف قرار دارد بهتر است قبل از خرید نسبت به دریافت قیمت های به روز شده اقدام نمایید. شرکت تولیدی پاخور سایت قدرتمندی دارد که روز به روز در حال آپدیت شدن بوده و شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در این سایت با کارشناسان فروش و فنی ما تماس بگیرید. 

دریافت قیمت های جدید و به دو شده نیز از همین طریق میسر است و بر این اساس می توانید برنامه ریزی های مالی خود را انجام دهید.