آیا تا به حال نام ترمز پله را شنیده اید؟ هنگامی که به ساختمان های تجاری و مرتفع وارد می شوید و قصد بالا رفتن از پله ها را دارید ممکن است پوششی را بر روی سطح پله ها مشاهده کنید که باعث می شوند راه رفتن شما بر روی راه پله تا حد زیادی تسهیل پیدا کرده و امنیت افراد تامین گردد. 

این پوشش ها با نام استپر پله یا همان ترمز پله شناخته می شوند و نصب آنها در قسمت راه پله های هر ساختمانی بسیار ضروری است. پله های سنگی که دارای سطحی صیقلی هستند احتمال ایجاد لغزندگی را تا حد زیادی بالا برده و بدین ترتیب ممکن است خطرآفرین باشند و باعث به وجود آمدن خسارات مالی و جانی متعدد گردند.

نصب ترمز پله بر روی این پله ها به شدت توصیه می شود و از این طریق می توان رفت و آمد امنی را به وجود آورد. شرکت های سازنده این محصول با در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگون و استانداردهای به روز روند تولید را طی می کنند و از این طریق می توانند رضایت خریداران خود را جلب کنند. 

اما در این میان تولید کنندگانی نیز هستند که بدون رعایت موارد گفته شده و همچنین عدم وجود دانش خاص و تخصص لازم این محصول را در شرایط نامطلوب و با استفاده از تجهیزات غیر استاندارد تولید می کنند و محصول نامرغوب و به درد نخور را روانه بازار می سازند. 

همانطور که می دانید محصول ترمز پله برای جلوگیری از خطر و همچنین حفظ جان افراد ساخته می شود و به همین علت است که بایستی در هنگام خرید این محصول حداکثر دقت را به خرج دهید تا بتوانید نتایج مطلوب دریافت نموده و سلامت جان افراد را حفظ کنید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

معرفی ترمز پله شاسی دار شیار دار

ترمزپله

ترمز پله ها در مدل های گوناگونی تولید می شوند و بسته به اینکه چه کارایی و دوامی داشته باشند مورد پسند خریداران واقع خواهند شد. یکی از پرطرفدارترین مدل های ترمز پله نوع شیاردار است که با عنوان استپر پله فلزی نیز شناخته می شود. قسمت های مختلف این ترمز پله عبارتند از: 

  • شاسی فلزی: قسمت زیرین این پادری از یک لایه فلزی آلومینیومی تشکیل شده است که تحت فرایند آنادایزاسیون قرار گرفته و بسیار مقاوم است و با قرار گرفتن در شرایط مختلف دچار آسیب و ترک خوردگی نمی گردد. 
  • شیارهای منظم: شاسی مذکور دارای شیارهایی است که اصطکاک موجود را افزایش داده و اطمینان خاطر افراد را برای انجام تردد امن بیشتر می کنند. این شیارها باعث می شوند قسمت رویه ترمز پله نیز ثابت بماند و تکان نخورد و همچنین بر اثر تردد دچار تغییر حالت فیزیکی نگردد. 
  • رویه موکت: برخی از ترمز پله های فلزی با استفاده از موکت به عنوان رویه تجهیز می شوند. موکت سبب می شود علاوه بر داشتن ترددی امن محیط پله ها تمیزتر بماند و نیازی به نظافت دائم آنها نداشته باشید. 
  • رویه پی وی سی: یکی دیگر از مدل های ترمز پله فلزی استپر پله با رویه پی وی سی است که معمولا در محیط های مرطوب مانند استخرها به کار گرفته می شود و در رنگ های متنوع موجود است. 

قیمت استپر پله فلزی

ترمز پله

ترمز پله ها با توجه به نوعی که دارند و همچنین مواد اولیه موجود در آنها در دسته بندی های قیمتی متفاوتی قرار می گیرند. قیمت استپر پله فلزی نسبت به ترمز پله های نواری بیشتر است زیرا در این مدل ترمز پله از فلز آلومینیوم بهره گیری شده است و همین موضوع سبب افزایش قیمت این محصول گردیده است. 

در نظر داشتن این نکته باعث می شود بتوانید انتخاب مناسب تری انجام دهید و خرید خود را بر اساس نیاز ساختمان صورت بدهید. ترمز پله های فلزی هرچند قیمت بالاتری نسبت به ترمز پله های نواری دارند اما طول عمر آنها تا چندین برابر بیشتر از استپر پله های نواری است و از این بابت می توانند باعث کاهش هزینه ها گردند و نیاز به تعمیر یا تعویض مداوم را از بین ببرند. 

بنابراین می توان نتیجه گرفت با انجام یک بررسی دقیق و برنامه ریزی کامل و همچنین در نظر گرفتن نیازهای ساختمان و شرایط موجود می توان به نتایج مهیبی دست یافت و محصولی با قیمت مناسب را خریداری کرد. 

نحوه نصب ترمز پله در مناطق رطوبت دار

ترمزپله

نصب ترمز پله بسیار راحت است و تفاوتی نمی کند که کدام یک از انواع ترمز پله را خریداری کرده باشید. استپر پله فلزی و نواری هر دو با استفاده از چسب های مخصوص که با نام چسب آهن یا پلی اورتان شناخته می شوند اجرا می گردند. 

اما نصب ترمز پله فلزی در مناطق مرطوب کمی متفاوت است و بهتر است در این مناطق از پیش و رولپلاک استفاده کنید. نکته قابل ذکر این است که برای خرید ترمز پله جهت نصب در این نواحی بهتر است انتخاب خود را از میان ترمز پله های بار رویه پی وی سی انجام دهید تا استقامت بیشتری در برابر رطوبت داشته باشند و در مدت زمان کوتاه دچار فرسایش و خرابی نگردند. 

برای نصب ترمز پله با استفاده از پیچ و رولپلاک تنها کافی در سطح مورد نظر سوراخ هایی را ایجاد کنید و سپس چهارگوشه ترمز پله را در قسمت های سوراخ شده پیچ کنید. 

شرکت تولیدی پاخور

دارندگان فروشگاه و همچنین سازندگان بنا با نام شرکت تولیدی پاخور آشنا هستند و از آنجا که اشراف کامل به کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت تولیدی دارند برای ثبت سفارشات خود جهت خرید انواع ترمز پله به این مجموعه تولیدی مراجعه می کنند. 

شرکت تولیدی پاخور تلاش و سعی فراوانی در زمینه ارائه محصولات مرغوب می نماید و در این زمینه توانسته است به شدت موفق عمل کند. انواع استپر پله اعم از آلومینیومی و نواری و همچنین ترمز پله های نبشی دار یا ال ای دی خور که توسط این مجموعه تولیدی روانه بازار می شوند باعث افتخار صنعت تولید محصولات ایرانی هستند زیرا با کیفیتی که دارند می توانند رضایت خریداران داخلی و خارجی را جلب کنند. 

کارشناسان و متخصصینی که در این شرکت تولیدی مشغول به انجام فعالیت هستند دائماً اطلاعات خود را به روز می کنند تا بتوانند با نیازهای بازار آشنایی پیدا کرده و انتظارات مردم را از داستان محصولی با کیفیت و با دوام برآورده سازند. 

شما عزیزان نیز می توانید از طریق مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان از راهنمایی های آنها در جهت خریدن مناسب ترین محصول بهره برداری کنید و همچنین قیمت های جدید و به روز شده را دریافت نمایید.